Muži – chodci

Obecně se ví, že muži jezdí jsou na silnicích mnohem nebezpečnější než ženy. Vždyť jen kolik mají nehod! Jenomže! Ono to asi nebude jenom tím, že řídí auto, ale oni se nezodpovědně chovají i když v provozu nevystupují zrovna, jako řidiči zvětšovadel penisů.

 Tak například chodci. Nejednou jsem viděla muže-chodce jít po přechodu. Ne že by zrychlil, aby umožnil plynulost provozu, ale snad záměrně se loudá a místo, aby se vrátil, když mu kvůli tomu loudání začne svítit červená a porušuje vlastně vyhlášku, protože červená znamená stůj. Namísto toho se jako příslušník osvobozenecké armády plouží dál a to na tu červenou a je mu jedno, že tak konná v rozporu s vyhláškou, která jasně říká, že žádný účastník nesmí nikoho ohrozit ani omezit. Jenže tihle tatínkovi mazánci, jakoby byli poučeni od otců o pravém opaku a záměrně se, co nejvíc loudají a ještě k tomu na červenou!!

 

{loadposition article}

No a když úlohu rodičů nezvládají otci, tak jsem se rozhodla vzít situaci do svých rukou. Když vidím někoho takovýho jít po přechodu, tak si tam dám jedničku a když se mu tam objeví červená a už tam nemá co dělat, tak jakože přidám a auto popojede. Floutek se pak lekne a uskočí. A to je lekce. Jenom jednou si mi stalo, že jsem do jenoho takovýho ťukla. Pamatuju si akorát tu jeho džísku celou špinavou. Ale ze to jsem nemohla, byla totiž kluzká silnice. Nejsem špatná řidička, ale tohle mě vážně irituje.

Ilona – recepční

 

Julie radí:

Avšak proč ne. Leckdo by mohl namítnout, že jednáme hrubě, ale uvědom me si, kdo je spouštěčem takového sledu událostí? Jsou to zase a opět muži provokující ostatní účastníky provozu. Ono jim asi nestačí, že neumí jezdit. Oni musí své neumětelství předvádět i když jdou po svých nohách. Jen víc takových žen a víc takové kluzké cesty. Někdo je musí vycvičit.

 

Julie

411 comments

  1. Madam, máte pravdu, červená znamená stůj, ale pokud padne a jste na přechodu, podle Vás byste musela zůstat stát na fleku, byť na prostředku silnice, protože pokračování v chůzi vpřed, tak i vrácení se zpět je dle Vaší interpretace shodné porušení vyhlýášky. Ale, máte pravdu v tom, že chodci na přechodech jsou kolikrát pěkní loudalové, bohužel pro Vás zhruba stejnou měrou muži i ženy. Je mi jasné, že do ženy byste nenarazila, jen mě zajímá jestli do muže na vozíku, či o berlích, což nejsou rychlostní přeborníci. Asi ano, protože k tomu určitě přišli díky své maskulinní povaze.

  2. ty vole ty jsi taková ***** to svět neviděl. jak mam ***** vědět kdy tam skočí červená? a jestli si to ty **** umíš spočítat, tak to tě teda obdivuju a chtěl bych tě vidět jak stojíš u přechodu a počítáš kdy bude červená. zamysli se nad sebou ty krávo jedna. máš plesnivou ***u a mahruješ tady na chlapy.

  3. [quote=Libuše Kowarobias]Nedělejte si starosti. Svět je velký, a tak je jasné, že se občas musí objevit i podobná pochybná existence, jako je uživatel nad vámi. nad oním příspěvkem jsem se zvláště pobavila. Kombinace fatálních gramatických chyb spolu s vysokou frekvencí vulgarismů ukazuje na nízkou hodnotu inteligenčního kvocientu. [/quote]
    no jo no, když má někdo kvocient, tak se má; nejspíš chodíte spát se sle****mi, že?

  4. [quote=Libuše Kowarobias]Jak jsem již říkala, každý inteligentní člověk si dokáže vypočítat, zda stihne přechod přejít. mě se díky tomu nikdy nestalo, že by mi během přecházení naskočila červená. Ovšem když jsou muži hloupí a vběhnou na přechod, když už je jasné, že tam za chvíli naskočí červená, tak bohužel není co řešit.[/quote]

    No, tak v Olomouci je na jednom přechodu pro chodce semafor, kde svítí zelená (chodcům) asi tak 2 vteřiny a nikdo, ani statečné a bleskurychlé ženy nestihnou přechod přejít, aniž by jim neskočila červená. Podotýkám, že já, MUŽ jsem ve valné většině případů na druhé straně vozovky dříve, než ostatní (ano, myslím i ženy).
    A pokud by se o mě uživatel Ilona třeba jen nechtěně otřela autem, tak bych ji hnal k soudu, za pokus o ublížení na zdraví…

  5. [quote=Julie]Budeme si snad rozumět, když řeknu, že na červené chodec nemá, co dělat. [/quote]

    Vážně?A když pujde nějaká stará žena na zelenou a než to přejde tak se přepna na červenou srazíte ji? 🙂 a co takhle muže?

  6. [quote=Libuše Kowarobias]Umíš vůbec číst? Zdá se, že ne. Pokud to byl pokus o ****, tak lituji, nezadařilo se. Po všech stránkách muže drtivě převyšujeme. Co ty třeba víš o geomorfologii, paleontologii a sciranologii, hm? Nic. Tak nech raději ústa zavřená.[/quote]A vy víte o sexu?

  7. [quote=Libuše Kowarobias]Potom by ses za své činy musel zodpovídat Pol[u][/u]icii ČR (všimněte si, že je to TA Poli[i][/i]cie), a pravděpodobně bys strávil zbytek života ve vězení.[/quote]Aaaaaano,takze ******* je zena.Ale ******* ho zavrit nemuze,to jenom TEN soud.A jelikoz soud je muz,tak by mu dal medaily za hrdinstvi a penezni odmenu.
    A vas by zavrel za umyslne nabourania a snahu svest to na muze.

  8. [quote=Libuše Kowarobias]Jak jsem již říkala, každý inteligentní člověk si dokáže vypočítat, zda stihne přechod přejít. mě se díky tomu nikdy nestalo, že by mi během přecházení naskočila červená. Ovšem když jsou muži hloupí a vběhnou na přechod, když už je jasné, že tam za chvíli naskočí červená, tak bohužel není co řešit.[/quote]

    už někdy v páté třídě sme se učili, že když ti na přechodu naskočí červená, tak to prostě dojdeš… přece tam nebudu stát jako pa.ko, když svítí zelená…

  9. [quote=DarkLady][quote]Ty seš fakt hlupka. Ne že jde záměrně, ale že jde záměrně pomalu. Se nad sebou zamysli. Kvůli takovým jako ty se stydím, že jsem žena. Trubice jedna.[/quote]

    Hej, ten pocit, že sa hanbíte kvôli istým osobám za svoje pohlavie poznám. Sama ho tu kvôli vám a podobným prežívam.[/quote]

    Nemá cenu se stydět.. sou to roury a stím už nikdo nic neuělá, ale je pěkný si to přečíst, zasmát se a říct si.. sakra, co tu žije za voli

  10. to by znamenalo omezeni lidsky svobody ty zkurvená zajebaná feministko

  11. a navic kdyby se o tyhle strance dozvedela ******* tak te dá zavřít až zčernáš ty ******* feministko 😀

  12. Tak tohle by sis zkusila udělat na tom přechodu na mě, vytáhl bych tě ven a přejel ti hlavu tvym vlastnim autem…když už je chodec na přechodu a skočí mu tam červená, tak i přesto má dokončit pohyb a ne se vracet…bl.bko

  13. To si nepochopila, že bržděním se zbytečně plýtvá palivem, které bylo použito k uvedení auta do pohybu!?
    Já bejt Mildou, tak tý sle*pici ještě pošlu účet z benzinky. Tohle nepochopit…
    Typická hloupá žena.

  14. Jak si dovoluješ používat český jméno, když máš v xichtě jasný Arabský rysy!? Táhni spátky k muslimům ty jedna imigrantko. Kvuli takovejm, jako seš ty tu máme finanční krizi. Žerete naše jídlo, berete nám práci (to není tvůj případ, ty nepracuješ) a ještě předstíráte vzdělání jako právníci z Plzně… styďte se vy muslimko!

  15. [quote]Ty seš fakt hlupka. Ne že jde záměrně, ale že jde záměrně pomalu. Se nad sebou zamysli. Kvůli takovým jako ty se stydím, že jsem žena. Trubice jedna.[/quote]

    Hej, ten pocit, že sa hanbíte kvôli istým osobám za svoje pohlavie poznám. Sama ho tu kvôli vám a podobným prežívam.

  16. Bohužel, právě že jsou jedlá jenom ta semena, [b]ostatní[/b] je jedovaté 👿

  17. Linda = ČBM
    To asi nenajdeš tak já ti to přeložím: ČLOVĚK BEZ MOZKU

  18. Vykazujete skrývanou agresi, vyjadřovanou srze tyto stránky. Zároveň jsem zaznamenal komplexy, nejspíš z dětství. Váš psychický obraný mechanizmus vám zafixoval myšlenku, že musíte působit chytře. Zároveň ste si vy sama zafixovala myšlenku, že ste vysokoškolsky vzdělaná.
    V s ohledem na možné disfunkce a komplexy odhaduji, že součet IQ Libuše a Ludmily není vyšší, než u lidí, kteří prodělali mozkovou prtvici. Zároveň vaše potřeba komentovat a argumentovat komentáře, i když to není možné, a poukazovat na svoji předstíranou inteligenci ukazuje, že ste společensky vyloučená. Doporučuji navštívit psychiatra a pozastavit přispívání v diskuzi těchto stránek. Budou potřeba dlouholeté terapie, než se z vás stane normální, psychicky vyrovnaný člověk.

  19. Na knihy nemám čas, makám 10 hodin deně, abych si mohl dovolit říkat o věštkyních, že jsou to jenom nezaměstnaný chudý a hloupý žebračky.

  20. Pán je Slovák a Interpol se nebude stížnostma feministek zabejvat takže si v háji 🙂

  21. co do toho s*e*r*e*š geologická odvětví? A co ty víš o sociologii, sexuologii a politologii, hm? Nic. Tak už tu prosimtě neposkytuj žádné rady ohledně tohoto a zabývej se svými kameny, hlínou a vykopávkami.

  22. Páni, konspirační teorie miluju. Taky jich mám několik. Kenedyho zabila žena, Lincolna zabila žena, za otrávení Juščenka může žena, Gagarina zabila taky žena. Hitlerovi sebevraždu rozmlouvala žena, Göring byl odsouzen jako válečný zločinec kvuli ženě. Jak vidíte, i my muži si umíme vymejšlet kra*viny tak to nedělejte 🙂

  23. A právě proto se vyplatí navštěvovat ***vis. Po nehodě nenápadně šáhnu do brzdy, a čárymáry, může za to ***vis. ***vis jako společnost zaplatí pokutu, mě se nic nestane a bude o jednu femku míň. A při správné konstalaci hvězd, situací a svědků by mi ještě tvoje rodina musela zaplatit opravu auta, hádám že na pojištění nemáte prachy.

  24. Já když dojíždím k přechodu kde jsou chodci a vidím že je tam červený panáček tak tase zrychlím. Ať si uskakují a nadávají, nemají tam co dělat!

  25. Na červenou nemá chodec [b]co vcházet na přechod[/b]. Pokud se červená rozsvítí v okamžiku, kdy už chodec je na přechodu, tak chodec má dokončit svůj „manévr“, dojít na konec přechodu.
    Pokud je na nějakém semaforu krátký vyklízecí čas (chodci dostanou červenou, nestihnou rychlochůzí dojít na konec přechodu, auta už mají zelenou) tak informuj správce komunikace nebo obecní zastupitelstvo.
    Pokud chodci přechází pomalu, informuj fízli.
    V případě jakékoli chyby semaforu nezapomínej na to, že zelená pouze něco povoluje(přejet stopčáru/vejít na přechod), červená to zakazuje, ale na křižovatce dále platí běžné přednosti.

  26. Tvle ja už z tady tech sraček vážně nemuzu :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: asi mi z toho pukne čur.ak :pinch: :woohoo:

  27. [quote=Julie]Budeme si snad rozumět, když řeknu, že na červené chodec nemá, co dělat. [/quote]

    a to že se autorka článku také rozjíždí autem na červenou neokomentujete

  28. 1) Kdo už je v křižovatce nebo na přechodu, tak dokončuje manévr bez ohledu na semafory.
    2) Zelená povoluje jenom „vjezd za stop čáru“/“vstup na přechod“ – poté na křižovatce platí běžné přednosti jako bez semaforů.
    3) Na semaforech po každé zelené má následovat „vyklízecí čas“ (čas, kdy všichni mají červenou), je dobrý pro to, aby ti, kteří jsou v části křižovatky, stihli dokončit manévr. Pokud je vyklízecí čas příliš krátký, je to chyba toho, kdo semafor programoval, můžete o této chybě říct městské *******, ale nedodržení bodů 1 a 2 znamená, že riskujete, že vy budete označena jako vinice dopravní nehody.

  29. ach ty krava sprosta… tebe by som ani dalkove od televizoru nedal do ruky….

    ta neucili ze pokial sa nachadza chodec na vozovke priamo na prechode ze ma prednost? ty musis byt fakt duta jak poleno a zobral by som ti vodicak, obcansky a aj rodny list krava sprosta…

    ja tiez nemam rad ked ide clovek mimo prechodu (zanadavam si) lebo by mal ist po prechode…kdezto ked sa stane zrazka s chodcom mimo prechodu tak je to vacsinou chyba chodcu… ale toto co pises… ach

    doprial by som ti stat na prechode a videt ako na teba ide auto pripadne sa rozbehne na teba… skutocne by som ti to doprial….

    nebodaj by som bol na prechode ja aj so synom alebo dcerou a toto by daka vodicka spravila tak by som jej hlavu prestrcil cez volant a točil 2x kontru…..

    BITCH zabrzdena

  30. ty p.izdo ples.nivá, kdybys takhle ťukla mne, tak bych ti vylezl na kapotu a začal dupat na přední sklo, aby jsi si uvědomila, že se do lidí nenajíždí :angry:

  31. vzala bych vám řidičáky oboum a ještě zabásla, tady nekdo psal jak je děsně vzdělaný a chová se jak mezi dinousaurama. Příjde vám normální najíždět do lidí? nevím jestli se vaší ubohosti mám smát. Sem taky žena a chodím po přechodu a dokonce i na červenou schytla bych to taky? popravdě bych raděj chtěla když už přejet tak od pořádně pěkného svalnouše s velkým pérem aby mi tu bolístku vypíchal než od frigidní feministky která by se vymlouvala

  32. a mňa by zaujímalo čo viete vy o geomorfológii a čo to má s týmto spoločné, keďže geomorfológia je tvar a zloženie povrchu zemského xD a zaujímalo by ma ako sem môžete vôbec písať keďže aby sa to dalo uložiť je treba opísať kód z obrázka a na to podľa mňa nemôžete s vašou inteligenciou stačiť…. ale prosím pokračujte s touto stránkou, smiech je zdravý

  33. http://cz.iq-test.eu/#649611 zkuste si iq test Proč si udělat právě tento IQ test?

    Sestavily ho vedoucí osobnosti v oboru inteligence.
    Díky množství otestovaných lidí je vyhodnocení mnohem přesnější.
    Zahrnuje statistiky zaměřené na evropské země.
    Získáte informace o Vaší inteligenci v porovnání s ostatními.
    Podpoříte svou zemi v soutěži o nejchytřejší zemi v Evropě.

  34. [quote=Libuše Kowarobias]Jak jsem již říkala, každý inteligentní člověk si dokáže vypočítat, zda stihne přechod přejít. mě se díky tomu nikdy nestalo, že by mi během přecházení naskočila červená. Ovšem když jsou muži hloupí a vběhnou na přechod, když už je jasné, že tam za chvíli naskočí červená, tak bohužel není co řešit.[/quote]

    si pod skusit niekedy prechod v brne na ceskej :D…tam sa neda ta cesta stihnut prebehnut a nie to este prejst krokom na zelenu :D…a v simni si ze je to TA Česká…vidiet ze ani tie prechody nie su dobre :D…

  35. [quote=Anonymní]Ty si hlavne zkontroluj interpunkci nez neco odesles[/quote]

    No to sem presne cekal – hlavne ze ty si interpunkci dodrzel/a – chybi ti tam carka pred nez… 😛

  36. Ty si hlavne zkontroluj interpunkci nez neco odesles

  37. Clanek me jen zarazil – pridat plyn na nejakeho pana co se loudi na cervenou – dobre – sice my muzi jsme agresivni ale fajn – agresivne chodime pomalu pres cestu – ale spise me „uchvatily“ komenty na tento clanek a kde se az dostaly.

    Tyto stranky mi doporucila kamaradka – ze pry me to pobavi… Ale ja jsem skepticky – neverim ze tyto internetove stranky provozuji zeny z masa a kosti… Myslim ze to jsou muzi kteri maji velice zvrhly smysl pro humor… Opravdu nevim co si myslet – nebudu vulgarni ale nikdy sem nepotkal zadnou divku a nebo zenu ktera by se myslenim jen blizila tady tomuhle co ctu… Nevim jestli to je pouze **** – nehovim nadavka a necemu podobnemu – ale omezovat neci nazor a osobni svobodu – doporucovat v y d i r a n i – nebo fingovat neumyslne ublizeni na zdravi – no nevim… Prectu tyto stranky cele protoze se bavim…

    Jen cekam kritiku ze sem nepouzil interpunkci – ale co – zily mi to neurve…

    Ale pokud tyto clanky pisou zeny tak to nejsou feministky – v dnesni dobe podle me nic takoveho neexistuje – pred 60-ti lety urcite ale tehdy to bylo o necem jinem – tehdy nemely zeny opravdu temer zadna prava ale to byly bojovnice schopne udelat vse – ale ne nechat kastrovat sve partnery z duvodu ze je uz nepotrebujou na reprodukci…

    Dnesni feministky jsou spise zeny ktere nenavidi muze z nekolika duvodu – odmitnuti/nebo rozvod atd…

    Myslim ale ze nas cas se nekrati 😉 dokud budou divky a zeny ktere budou chtit aby je muz pevne objal a ony se citily v bezpeci tak budeme porad uzitecni.

  38. Pokud vím tak když chodec vejde na přechod když svíti zelená a v pulce přechodu mu tak skočí červena tak nic neporušuje.

  39. Většinou s vámi nesouhlasím, milé dámy, ale zde máte naprostou pravdu. Jako řidič hypertrofovaného falického symbolu mohu potvrdit, že chodci jsou strašlivá verbež. Je to lůza nejhoršího kalibru. Měli by je házet rovnou do Vltavy.

  40. [quote=Libuše Kowarobias][quote=Linda Kopečková]udělat speciální narazníky z mužů muži by byli připevneni na poyzdnou desku s hákem když bude zelená náhodně vybraní muži budou zenskou policií zaháknuti za oblečení a budou jako bezpečná proti stena [/quote]

    Výborný nápad, děkuji vám. Ihned kontaktuji své kamarádky na vysokých postech v Pol[u][/u]icii ČR, aby toto nařízení mohlo začít platit co nejdříve.[/quote]
    na vysokých postech:D:D to dela uklizecku namestka reditele???:D:D:D BTW takuhle luxusni stranku sem nevidel nikda::D:D vzdycky zasmejete.
    Dik moc Julco:)

  41. Autorka zrejme Pochádza z Azerbajdžánu z Tadžikistanu alebo keď ju smiem opísať tak z Iránu je to počernejšia ososba celá zahaléna v čiernej Búrke a taký amok na mužov má asi preto lebo v štáte v ktorom žije má všetky práva odobraté… Mimochodom tie krajiny čo som spomýnal sú vlastne krajiny kde naozaj tak Jazdia ako blázni…

  42. no nevim v jakem state se pani autorka nachazi, ale pokud ja vim, tak clovek na prechodu ma vzdy prednost, a pokud tam prisel jeste pocas zelene, tak mu kazde auto musi dat prednost, neni to zadne omezeni provozu, je to zcela normalni, treba pokud by se pani autorka pokusila prejet mne, nevim zda by to neskoncilo trestnim o*z*n*a*m*e*n*i*m protoze ohrozila me zdravy kdyz sme byl ja v pravu,… obcas je my z vas na blic damy, ale obcas si muzu rict jen: This made my day 😀

  43. :cheer: :silly: 😆 😀 Slečny… to je moc… jako chápu, že vám vadí, že existují muži, kteří maj tu drzost chodit na dámský záchody to je fakt hnus, ale tohle… bourat do nich (i když třeba kvůli nezvladatelným brzdám při kluzké vozovce) jen proto, že vyšli na přechod a loudají se… 😀 Povídáte tady o tom jak ohrožují ostatní a přitom do nich úmyslně skoro bouráte 😀 zamyslete se nad sebou… Co je moc je moc

  44. Je zná vaše malé IQ, jak Libušky tak Lindy…Proč dělat nárazník z můžu připevněných na desku, když tam stáčí dát jenom tu „desku“ třeba z oceli…protože po mužích by zbyla všude krev a pak by to musely uklízet naše služky – feministky.

  45. [quote=Linda Kopečková]byl to skrytý muž![/quote][quote=Libuše Kowarobias]Nikoliv. Muž sebral dítě matce, dal ho do igelitové tašky a odhodil v zimě venku. Následně svedl vinu na dotyčnou nevinnou matku. Opět zářná ukázka mužské zrůdnosti. [/quote]

    Mám otázku na vysvetlenie vraždý malého dieťaťa… Keď to bol skrytý muž a a snažil sa zhodiť vraždu na matku tak aký mal motív?

  46. [quote=Libuše Kowarobias]Jak jsem již říkala, každý inteligentní člověk si dokáže vypočítat, zda stihne přechod přejít. mě se díky tomu nikdy nestalo, že by mi během přecházení naskočila červená. Ovšem když jsou muži hloupí a vběhnou na přechod, když už je jasné, že tam za chvíli naskočí červená, tak bohužel není co řešit.[/quote]

    Hej? ….. Keď už tvrdíte že každý inteligentný človek tak ako sa vám podarilo prejsť cez prechod? Neexistuje potom žeby ste vy prechádzali niekedy v živote cez prechod prechodcov keď sa zmieňujete a inteligentných ľuďoch..

  47. Vidno že v štátných bezpečnostných útvaroch ČR rovnako ako SR vládne protekcionizmus a konekcie Tie kamarádky pani Libušky na policajných prezídiach museli byť niekoho milované dcérky alebo netere zo slepačím mozočkom a IQ nezistiteľného pôvodu lebo inakšie by sa nekamarátili z takým exemplárom ako je tu zdeprítomna Libuše Krowaborias…

  48. No Ostriekať Lindinu tvár tak to už je ozajstné mrhanie semenom… 😀 :woohoo:

  49. [quote=Libuše Kowarobias]Slečna Linda nemá zapotřebí užívat jakékoliv psychotropní látky, narozdíl od mužů, kteří si jimi kompenzují pocity vlastní zbytečnosti.[/quote]

    Asi preto lebo z nej je Mental už od narodenia…

  50. Ten koment odporné znamená že si sa už videla v zrkadle?

  51. [quote=Linda Kopečková]co prosím já vás vůbec nepochopila ta vaše vůlgárnost by se dala krájet ! [/quote]

    Rovnako ako vaša sprostosť…

  52. Hej neurážaj tento jazyk Azerbajdžánsky turkicky Dialekt je Kultivované nárečie nehovoriac o veministkách… 😀

  53. Čo Akuma že ona by na taký účel bola užitočnejšia? Tak Kostrbľacha Kostnatá? Jej rebra by mohli policajti používať ako reťazové klince na zastavenie podozrivého vozidla… :woohoo:

  54. Jasné ty K.rávo nedokážeš žrať lyžicov polievku a preto si sa nasrala a titulovala ako feministka respektíve lyžicu a príbor za to že nevieš používať označila za mužský vynález a teraz žerieš ako prasa… B)

  55. Krásu a Mladosť ženám závidite femib.lbky lebo lebo do staroby šťastie nevyšukali ste si…

  56. Včera som dočítal Slávy dcéra, a minulý týždeň Hamleta a ďalší týždeň idem na Moliéra: Lakomec

  57. [b][u]Libušin mozek na červenou zavelí stát , vytáhne si metr, papír a tužku.[/u][/b]

    [color=black][b]-[/b] [/color]Metr k tomu aby si změřila výšku sloupu – pomocí cosinové věty si vypočítá délku přechodu.

    [color=black][b]- [/b][/color]Dále změří, jak dlouho svítí zelená…

    [color=black][b]-[/b][/color] Ted už jen stačí vypočítat rychlost chůze.

    [b][u]HOTOVO:[/u][/b] Libuška úspěšně přešla přes přechod, ted ještě další 15 směrem zpět do psychiatrické léčebny.

  58. A to víš jak? Pokud je to pravda, odkaž se na prameny…jestli chcete důkaz ode mě stačí si to najít třena na novinky.cz nebo tak podobně…

  59. Chodec ma pravo vejit na prechod i kdyby tam za sekundu mela skocit cervena, je zelena, tak muze kazdej jit, blikne v prubehu cervena, muze dojit.

  60. [quote=Libuše Kowarobias]Podávám na vás tre[u][/u]stní ozn[u][/u]ámení. Drzosti nebudeme trpět nikomu.[/quote]

    Chá chá a jak to chceš udělat? Leda na neznámého pachatele a to je všechno co můžeš udělat.

  61. Došlo ti, že to nenapsal on, ale že to je výsledek té vaší de.men.tní c e n z u r y?

  62. Víš Líbo, ale v ČR jsou i přechody, které bys na interval zelené nestihla ani přeběhnout. I když na přechod vstoupíš hned, jak se zelená rozsvítí, tak v půlce přechodu ti blikne červená. A to jde člověk rychle. Když se tam potom šourá nějaký důchodce, tak to nemůže prostě stihnout.

    A na závěr trocha metafory (doufám, že to na tebe není moc složité):
    Po přechodu už ti „červená nenaskočí“

  63. Máš pravdu – Linda nic nepotřebuje užívat, ta je totiž mimo celý svůj život. Možná by měla zkusit něco, co by ji vrátilo do reality. Jo a mimochodem – tobě by to taky neuškodilo.

  64. Profesionální věšte? :woohoo: Tak to je drsný. Hele a nepřijde ti b.lb.ý okrádat důvěřivé lidi o peníze a říkat jim kra-viny, které sis vycucala z prstu?

  65. [quote=Linda Kopečková]co prosím já vás vůbec nepochopila ta vaše vůlgárnost by se dala krájet ! [/quote]

    Tak si kousek ukroj a vypadni

  66. si naozaj taka tupa alebo tak len vyzeras ale ako sa tak pozeram a citam tak pravdepodobne oboje

  67. [quote=Libuše Kowarobias]Jak jsem již říkala, každý inteligentní člověk si dokáže vypočítat, zda stihne přechod přejít. mě se díky tomu nikdy nestalo, že by mi během přecházení naskočila červená. Ovšem když jsou muži hloupí a vběhnou na přechod, když už je jasné, že tam za chvíli naskočí červená, tak bohužel není co řešit.[/quote]

    Zdravím, tu první větu jste doufám nemyslila vážně. Pokud se však pletu a Vaše věta je myšlena opavdu vážně, zdělte mi a všem hloupím mužům a ženám, jakým způsobem si vypočítáváte délku zelené na přechodě, když třeba vyjdete z poza rouhu a svítí zelený panáček… Rád se přiučím

  68. [quote=Julie]Budeme si snad rozumět, když řeknu, že na červené chodec nemá, co dělat. [/quote]

    To opravdu nema Julco, ale pokud mu padne kdyz je na prechodu tak se nesmi zastavit a ma cas dojit na druhou stranu, protoze semafor ukazujici zelenou autum ma automaticky urcite zpozdeni….omezenost nejen vase, ale i vasich „souputnic“ je nekdy opravdu neskutecna :X

  69. Nevíte že pornotyranská nadvláda rozjela poject „Genocide“ -> je to v podstatě vyvraždování feministek…tedy feministek jaky vy paní Julie, těch normálních, co se opravdu o něco snaží, se to netýká a díky tomu dostanu místo vezění odznak.
    Vaše skupina je tak slabá a neznámá, jedniné co jste na svět vypustily, jsou zdepřítomné ke[b][/b]cy.

  70. Teď si hrajete na hrdinu, ale ve vězení byste plakal o maminku.

  71. Budeme si snad rozumět, když řeknu, že na červené chodec nemá, co dělat.

  72. Tak jako někdo napíše 7 hvězdiček v jedné větě.

  73. [quote=Libuše Kowarobias]Podávám na vás tre[u][/u]stní ozn[u][/u]ámení. Drzosti nebudeme trpět nikomu.[/quote] ty vole ja se asi po***u jak takovou ****vinu může někdo napsat XD

  74. Tobě bych schálně pod ty kola skočil ty zákona neznalá ***** … jdi si radši zopakovat autoškolu a už za volat ani neusedej.

    “ Při jízdě nesmíme omezit a ani ohrozit chodce “ To už ti nic neříká, že ? Jdi si radši přejíždět lidi na přechodě.

  75. [i]Uh huh. ‚Cause that’s the way they role.
    You’ve got to go big like an Israeli nose.

    If you ever buy a pint for an Irish guy, they’re
    Out of control like a Chinese driver.[/i]
    A jedém! 😆

  76. [color=black]Já si vaše jméno přečetla, ale „Kowabunga!“ říkaly Želvy Ninja. 😀
    Vlastík je váš dobrý přítel? Vždyť je to [b]MUŽ[/b]! 😯 [/color]

  77. Za tvojí hlavu by mi to stálo, krom toho ty na policejní stanici radši nechod, ještě by tě tamoddělali, páč by si myslely, že tam přišel nějaký druh primáta.

  78. Krátí se již pouhých pět tisíc let, drahoušku 😉

  79. Stařena nad hrobem bude někomu říkat že jeho čas se krátí…..

  80. Ubohý, jako celá ty. Říkáš, že jsi se zasmála? A já tvrdím, že ne…protože lidi tohle většinou říkaj proto, aby daného člověka naštvali, i když se nesmějí…prostě je to buzerovací fráze, chápeš?…ale i tak menší IQ než ty mít nebude…dokonce si myslím že, bude mít o stovku víc než ty.

  81. Podáš na mě to ******** konečně…už na něj čekám dost dlouho nebo to byly zas jenom kecy, ubožačko?

  82. Zase nesmysl…že si kompenzujeme pocity vlastní zbytečnosti…nesmysl, nesmyl, nesmysl…kompenzovat = nahrazvat, takže si nahrazujeme pocity vlastní zbytečnosti?, to nedává smysl, příště to zkus znovu…

  83. Menej fetuj Libuš už ti to nerobí(pochybujem že niekedy robilo) dobre 😀

  84. Nepovídej…Já žádnou slečnu nevidím….jenom starou sevilní pannu s křivým rypákem…a Lucka není žádná služka, zapamtuj si to, protože jediný služky tu jsou feministky…

  85. Aha a jak dlouho? Copak? Feministky zřídí koncentrační tábory pro muže?, prosímtě, kde byste bez nás byly….ale já ti poradim: v prdeli…

  86. Ano jistě, vlastík plamínek je uznávaný profesionál :DD

  87. Ano Liboško předvedla jsi svojí hlo[b][/b]upost, opravdu o tom něco vím, ale já se přiznám o tom třetím jsem nikdy neslyšel, jelikoš sis to vycucala z prstu, kouknul jsem se po internetu a nic…..ovšem ty zas budeš tvrdit, že to neznám, protože sem hloupý muž nebo že je to přísně tajný a nebo si zas něco vymyslíš (třeba že je to něco co nikdo nezná, jen feministky)…pokud si neměla na mysli scientologii. Tak rychle Libuš, toužim po tvý výmluvě a tvejch výmyslech.

  88. Včera, dnes, předevčírem….
    Tohle říkej Lindušce, dělá z feministky.cz facebook a píše si sem své statusy….v jejím případě, že je odporná….tedy zahlídla se v odrazu monitoru a řekla si odporné, tak to sem musí hned psát? Všichni to víme, že taková je….ale aspon si toho konečně všimla…ted ty libuše, vypni monitor a koukni se do odrazu, at si to taky uvědomíš…

  89. [quote=Linda Kopečková]ubožáčku[/quote]

    Ženy jsou prý kreativnější než muži… Další důkaz, že nejste ženy…

    Váš drahý SUPERMAN

  90. Obávám se že nikoho nezajímá že vedle vás ve cvoukhausu leží osoba která o sobě tvrdí že je na vysokém postu na *******.

  91. Slečna Linda mluvila o služce Lucii.

  92. [quote=Linda Kopečková]udělat speciální narazníky z mužů muži by byli připevneni na poyzdnou desku s hákem když bude zelená náhodně vybraní muži budou zenskou policií zaháknuti za oblečení a budou jako bezpečná proti stena [/quote]

    Výborný nápad, děkuji vám. Ihned kontaktuji své kamarádky na vysokých postech v Pol[u][/u]icii ČR, aby toto nařízení mohlo začít platit co nejdříve.

  93. Nedělejte si starosti. Svět je velký, a tak je jasné, že se občas musí objevit i podobná pochybná existence, jako je uživatel nad vámi. nad oním příspěvkem jsem se zvláště pobavila. Kombinace fatálních gramatických chyb spolu s vysokou frekvencí vulgarismů ukazuje na nízkou hodnotu inteligenčního kvocientu.

  94. To je ta dnešní mládaž, nezná nic jiného než Facebook. Kdy jsi měl naposledy v ruce knihu?

  95. Slečna Linda reagovala na videomateriál, který jste zde uukázala, a který je mimochodem v rozporu s pravidly magazínu.

  96. Podávám na vás tre[u][/u]stní ozn[u][/u]ámení. Drzosti nebudeme trpět nikomu.

  97. Slečna Linda nemá zapotřebí užívat jakékoliv psychotropní látky, narozdíl od mužů, kteří si jimi kompenzují pocity vlastní zbytečnosti.

  98. Za a, jsem Libuše [b]Kowarobias.[/b] Nauč se číst,
    za b, Vlastík je můj dobrý přítel a stejně jako ostatní z agentury EZO.TV plně podporuje mé snažení. Jakožto profesionální věštec ví, co je nevyhnutelné.

  99. Ubozí jsou pouze muži, kteří si neuvědomují, že jejich čas se krátí.

  100. Umíš vůbec číst? Zdá se, že ne. Pokud to byl pokus o ****, tak lituji, nezadařilo se. Po všech stránkách muže drtivě převyšujeme. Co ty třeba víš o geomorfologii, paleontologii a sciranologii, hm? Nic. Tak nech raději ústa zavřená.

  101. Jak jsem již říkala, každý inteligentní člověk si dokáže vypočítat, zda stihne přechod přejít. mě se díky tomu nikdy nestalo, že by mi během přecházení naskočila červená. Ovšem když jsou muži hloupí a vběhnou na přechod, když už je jasné, že tam za chvíli naskočí červená, tak bohužel není co řešit.

  102. Nikoliv. Muž sebral dítě matce, dal ho do igelitové tašky a odhodil v zimě venku. Následně svedl vinu na dotyčnou nevinnou matku. Opět zářná ukázka mužské zrůdnosti.

  103. Potom by ses za své činy musel zodpovídat Pol[u][/u]icii ČR (všimněte si, že je to TA Poli[i][/i]cie), a pravděpodobně bys strávil zbytek života ve vězení.

  104. 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
    Pokud je pravda, co se říká, že s ustřiženými vlasy se zkrátil i rozum tak tady, u našich „milých“ feministek, je to naopak – čím delší bobr, tím větší demence! 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

  105. Jo byl to muž a porodil dítě…… :woohoo: :woohoo: 😆 😆

  106. Že ty jsi Lindo zahlídla svůj odraz v monitoru.
    Tohle není facebook, aby sis sem psala statusy, ale že jsi odporná ví asi každý…

  107. Jinak řečeno(překlad z feministického slangu): nejsme vůbec schopný…

  108. jak říkám vtešina mužů a šlužek je závislá na drogách

  109. Já vás někdy vidět za volantem.. tak omylem přidám plyn a naberu vás z boku… :confused:

  110. [quote=Anonymní]Výpis z WHOIS pro doménu feministky.cz:

    domain: feministky.cz
    registrant: C:ROMANAKON
    admin-c: SPIDER
    nsset: CZ-NS:01019
    registrar: REG-GENREG
    status: paid and in zone
    registered: 09.03.2011 21:38:40
    changed: 10.03.2011 10:13:22
    expire: 09.03.2012

    contact: C:ROMANAKON
    name: Romana Konečná
    address: Koněvova 13
    address: Pardubice
    address: 530 02
    address: CZ
    registrar: REG-GENREG
    created: 04.02.2008 20:51:00
    [/quote]

    hurá do pardubic ukázat cubce jedny

  111. [quote=Linda Kopečková]muži jsou ik ničemu a kradou jak náš fuj prezident jak sem dnes viděla video jak ukradl pero že se ten muž nestydí![/quote] já zas četl článek jak nějaká ŽENA porodila dítě pak jej dala do igelitky a nechala to miminko umřít, venku v zimě v igelitové tašce!! co vy na to ? předpokádám že radši neodpovíte páč na to váš mozek nemá!

  112. Pokiaľ je chodec na priechode a preskočí mu farba na červenú, môže samozrejme pokračovať a cez priechod prejsť. Bolo by trochu divné keby uprostred cesty zastal a čakal na ďalšiu zelenú, nie? Tak isto starší ľudia majú na niektorých semafóroch problém stihnúť prejsť na druhú stranu cesty, na čas ktorý zelená svieti, niekedy je to čas veľmi krátky. A taktiež nemôžete vedieť aký je zdravotný stav človeka na priechode. Možno ide pomaly, lebo má problém so srdcom, uprostred priechodu mu skočí červená a vy ho len tak prejdete? alebo začnete trúbiť, či skúsiť ho o niečom „poučiť“ ako bolo v článku, no možno mu max privodíte srdcový infarkt. Potom sa aspoň potešíte, že je o jedného človeka menej. Iste je pravda, že pokiaľ tá červená skočí, tak by osoba na priechode mala ísť rýchlejšie ak je to možné, ale žiadny zákon, predpis, ani vyhlášku neporušuje a vy nemáte žiadne právo takúto osobu nejak poučovať ani zrážať 😉

  113. Ano, to už víme že jsi odporná, bylo na čase aby sis to sama přiznala 😆

  114. skus google překladač z ázerbájdžánštiny do češtiny

  115. I love those fat americans,you know they so obnoxious
    They always eatin‘ burgers,They always holdin‘ shotguns.

    And i love mexicans, the way they mow my lawn,
    They all got a hundred kids cuz they don’t know how to put a condom on

    non-copypasta verze 😀
    začne někdo s israelcema? :cheer:

  116. Taka odporná,stará rachetla vobec vie zapnut pocitac? sa dost cudujem.
    Takých ludi ako ty by som strcil do ustavu a zamkol ich bez jedla a pitia. Aj celá tato j.bnuta stranka o feministkach, co im dovoli sa vobec vyjadrit vsak tie ani na to nemaju pravo aby nieco vraveli. Ty si iba odpad spoločnosti, obyčajná lezba. :X By som ta priviazal a nechal 100 chlapov nech sa ti poriadne vystrieka na tvar, to by si asi dostala infarkt ty mumia : 👿

  117. Výpis z WHOIS pro doménu feministky.cz:

    domain: feministky.cz
    registrant: C:ROMANAKON
    admin-c: SPIDER
    nsset: CZ-NS:01019
    registrar: REG-GENREG
    status: paid and in zone
    registered: 09.03.2011 21:38:40
    changed: 10.03.2011 10:13:22
    expire: 09.03.2012

    contact: C:ROMANAKON
    name: Romana Konečná
    address: Koněvova 13
    address: Pardubice
    address: 530 02
    address: CZ
    registrar: REG-GENREG
    created: 04.02.2008 20:51:00

  118. To by mě zajímalo, jak dlouho si Linda hledala ve slovníku, co to „ban“ znamená. :S

  119. [color=black]Kur va chlape, řekni mi, co sis to šlehnul. Já si to pořídím taky a budu do konce života happy![/color]

  120. [quote=Linda Kopečková]udělat speciální narazníky z mužů muži by byli připevneni na poyzdnou desku s hákem když bude zelená náhodně vybraní muži budou zenskou policií zaháknuti za oblečení a budou jako bezpečná proti stena [/quote]

    Ale, ale, copak to děláš, Tomášku? 👿 👿 👿

  121. co prosím já vás vůbec nepochopila ta vaše vůlgárnost by se dala krájet !

  122. ? jaký orgán co to povídáte já píši o prezidentovi

  123. muži jsou ik ničemu a kradou jak náš fuj prezident jak sem dnes viděla video jak ukradl pero že se ten muž nestydí!

  124. [b]Já tak hrozně lituju Vlastíka Plamínka, že pracuje jenom kousek od Libuše Kowabunga. 🙁 [/b][color=black][/color]

  125. Můžěte to někdo přeložit do češtiny ??
    Já to po ní nemůžu přečíst.

  126. [i]I think I love you more than the Japanese love tentacle porn,
    And we should dance-dance-dance to these stereotypes!
    Let’s come together and live in this world like a unibrow on an Indian girl,
    And we should dance-dance-dance to these stereotypes.[/i]
    Hmm, bude někdo pokračovat? 🙂

  127. [url]http://www.youtube.com/watch?v=sB2BKdgSW4U[/url]Taky vám ta čarodějka připomíná naše milované Lindítko? 😆
    [i]Voldemort greeted Vader with a fist pound.
    They were checking out Mystique’s ass next to Chris Brown.[/i]
    I can’t keep partying around, keep partying around… Lalala :whistle:

  128. Ohó, byla jsem povýšena na střední rod! A teď vám všem tohle prase nakope pr.del! Hayaaah! 👿

  129. Lindo ty zas*raná ču*bko tys zas utekla z kotle a vrátila ses na zem! už si přestaň hrát na zombíka a zůstaň v tom zas*raným pekle!

    p.s. do kolika se počítají jako děti a odkolika jako muži? xD

  130. Není zač. Normální lidi musí držet při sobě 😉 Akorát nechápu, co na tvém příspěvku bylo k nepochopení 🙂

  131. no ty prostitutko, nemáte právo užívat slovo feministka. Je to na *****u, kdyby se to dozvěděly.

  132. [quote=Linda Kopečková]udělat speciální narazníky z mužů muži by byli připevneni na poyzdnou desku s hákem když bude zelená náhodně vybraní muži budou zenskou policií zaháknuti za oblečení a budou jako bezpečná proti stena [/quote]

    Vsadim se vo svůj comp že ste taky chlap a že si z nás děláte srandu, ale proč si kazit hru. 👿 👿 👿

  133. Myslím že vy by ste na tento účel slúžili oveľa lepšie a nebola by vás škoda

  134. Zalez mumia! Nekaď na pekné dievčatá keď im závidíš

  135. vy zas.any panensky blanny vy k.avy vyjebaný mrd.y my za to nemuzem ze jste lessby stary rasple jste všichni chyby přirody chce se mi z vas blejt vy kur.y :X :X :X :X :X

  136. udělat speciální narazníky z mužů muži by byli připevneni na poyzdnou desku s hákem když bude zelená náhodně vybraní muži budou zenskou policií zaháknuti za oblečení a budou jako bezpečná proti stena

  137. vaše kamarádka je ******feministka lůza a falešná …jak pyj mužů

  138. Huraaa, konečně někdo inteligentní. Dekuji 🙂

  139. Myslím, že „Kuchař“ to pochopil/a. Tady jde buď o ironii (což doufám) nebo o dalšího feministického bl.bečka.

  140. přečti si to ještě jednou, nepochopilas text. čti to dokud to nepochopíš

  141. Doporučuju do těch chodců (mužů to je jasný)nestrkat, ale rovnou je rozjezdit na.s.r.a.č.ku. Co si to vůbec dobolují vstoupit na přechod a být tam ještě v okamžiku kdy přeblikne červená, hajzlové. Jak vůbec může někdo nechápat, že pé zeleném panáčku následuje červený. To jsou dneska muži. Navrhuji zavést povinou kastraci všem mužům.

  142. No, osoba která psala tento článek je nejspíš dislektik. Z textu jde poznat že se snaží inteligentně vyjadřoval s užitím cizých slov, ale obsah a téma článku ho totálně prozradilo a nakopalo mu zadek. Ohání se tady vyhláškama a přitom na sebe prozradil/a že jako řidič stojí za nic a je kandidátem na odebrání řidického průkazu(pokud ho ovšem teda vlastní, podle mě NE, protože neni duševně způsobylá). Pokud chodec vstoupí na přechod když svítí zelená a po vstupu skočí červená tak má právo na bezpečné přejítí vozovky a navíc je tam i nějaký rezervní časový interval. A každý správný řidič by ho nechal přejít, protože je uvědomělý a dát přednost je snad úplný základ. Bourání do lidí, lekání, no vaše EGO je fakt něco, jestli rozmýšlíte takhle u ***ýho přechodu, tak to váš lektor z autoškoly udělal chybu(soudím když říte, že vlastníte řidičák) a měl vám tu vači dutou palici omlátit o volant.

    OSTUDO!!! Děláš těm feministkám pěknej trapas. Mám kamarádku z kanady, která patří do místního feministického hnutí a za takový věci co jsou zde na webu by se pěkně styděla. Už se těším až jí přeložím pár článků. Máte špatnou představu pod slovem feministky, měly by jste to změnit, je to lživý. Jejich cílem je být lepší a ne opak.

  143. Víte proč se muži loudají na přechodu, když tam jedete zrovna vy??? Protože něco jako jste vy ještě nikdy neviděli!!!

    Váš drahý SUPERMAN

  144. :angry: a co takova bába zkurvena o huýlce co se louda pres prechod staci to oturovat a baba ma hulku v podpazi a sprintuje…***** vychcany….kdyz ti blikne v pulce prechodu cervena musis prejit na druhou stranu nesmis se vratit a ty semafory jsou na to nastaveny maji urcitou prodlevu…ja bych te chtel videt za volantem ty PIČO vcera me takova krava rvala dalkovejma musel sem zpomalit na 20 abych se zaradil za ni a nakrmil tu kundu histerickou…muzi neumi jezdit? tak si bez ridit kamion ****!! a bez ***va! 18 kvaltu a manualne….

  145. Libuš je online, poďme sa hádať.
    Ja napríklad práve teraz masturbujem, čo vy na to?

  146. Tak to byla ona, svině jedna. Chudák Earl. :woohoo:

  147. [quote=Linda Kopečková]ano máte pravdu je to malý nechutný perverzní pyjovitý škaredý ůchyl[/quote]

    Vždy lepší nechutný perverzný pyjovitý škaredy úchyl.. Ako ste vy Linda Kopečková perverzná škaredá úchylna a ktomu stará smradľavá a bezpyjovita…. :whistle:

  148. [quote=Libuše Kowarobias]Na vás oba podávám tres[i][/i]tní ozn[u][/u]ámení v věci sexuálního obtěžování, verikenize a vlastizrady. Navěky shnij**** **** ****ete ve vězení.[/quote]

  149. A ty by si si mala v Islámsku či kde urezať klitoris ty kr.ávo bl.bá…

  150. A Svatý otec môj najobľúbenejší nepriateľ ktorí sa spolu z pohanskými žrecmi ako som ja rád spája proti väčšiamu zlu ako je Feministická nevedomosť… 👿
    Odhoďme staré zábrany a zahubme feminy… :whistle:

  151. A že bude do smrti cálovať fízlovy za ublíženie na zdraví….

  152. Joj tak to mi ešze nikdy nikto nepovedal… Väčšinou je to „Ty satanista/pohan/kkt zasratý“ 😀

  153. [quote=Libuše Kowarobias]Jsem ráda, že žijí i muži se zdravým pohledem na svět. Udělal jste mi radost, možná nejste zcela ztraceni.[/quote]

    Tak ako povedal Akuma môžte sa spolu s tým mužom odsťahovať do Afriky a obrezávať sa na kliťáku navzájom…

  154. Akuma za tento názor ťa mám veľmi rád… 😀

  155. Nejsem si tím stoprocentně jistý ale ruku do ohně bych dal za to že je zakázáno na červenou nastoupit na přechod. Ve chvíli kdy přechody neukazují dobu po jakou budou svítit a člověk může přijít spoza roku a při tom neví jak dlouho je zelená tak nastoupí. Pokud si všimnete tak i na světelných křižovatkách s přechody pro chodce je jistá prodleva ( dostatečná na přechod) mezi dobou kdy se zhasne semafor a auta mají zelenou. Jako agresivní chování bych spíše považoval takto jednat s chodci, natož například i s důchodci kteří také vlastně “ brzdí“ provoz, kvůli zdravotním problémům.

  156. nevim jak ostatní ae já v tom autě vidim mařku 😀

  157. už od mala mě všichni říkaj že když sem na silnici a najednou přeblikne červená že se nemám zastavit ani vrátit zpátky ae přejít přechod protože je to bezpečnější

    Ilona: kdybys tohle udělala mě tak bych ti to auto rozkopal že by ses po.srala

  158. no já teda než vlezu na přechod tak se vždycky podívám, jestli tam něco nejede i když mám zelenou, člověk nikdy neví, která ***** tam pojede a splete si brzdu s plynem…

  159. hele to vůbec neřeš, to je feministickej pravopis, oni musí mít všechno extra 😀

  160. Zavolej nám do klubu, jsme mladé, jsme sexy, jsme hravé, tak zavolej! :woohoo: :woohoo:

  161. [quote=Justýnie Bobrová]božině vás potrestá! budete umírat v agonii a bolestech, pokud honem nepřestanete masturbovat a dělat sex! apeluji na vás, ženy s rozumem, vykastrujte svého partnera dříve než bude pozdě![/quote]
    Z těch slov o hněvu „božině“, agonii a bolestech jsem… dostal opravdu chuť na palačinky. Normálně je nijak zlášť nemusím, ale dneska bych si je fakt dal. Napěchované něčím sladkým a polité něčím ještě sladším… Skrátka palačinky, které jsou zdravé asi jako radiace ^^

  162. Tak o tý „aukci“ na webtrhu sem třeba nic nevěděla. Geniální marketingový tah 😀

  163. Milá slečno Ilono, rád bych Vás upozornil na fakt, že pokud budete ve svém chování dále pokračovat můžete se stát obětí nehody při které Vás pravděpodobně někdo uhodí. Berte to jako radu. Na závěr bych Vám chtěl popřát aby Vás nesrazila nějaká k**** na přechodu, protože bylo mokro. Ano, přeci je normální narážet do chodců i když jen trochu nebo ne?

  164. Ehm, dovolte mi poznámku slečno/paní feministko. Přečtětě si po sobě tento článek a opravte si své hrubé pravopisné chyby! V článku Vám chybí asi milion čárek, snad Vám dojde, kam máte čárky dopsat a ve slově konat se píše pouze a jen jedno jediné n, rozhodně v českém jazyce nepíšeme slovo konná, takovéto slovo neexistuje!!! Ještě bych Vám doporučila naučit se stylizovat, když už potřebujete chytračit, protože ten Váš hloupý článek je naprosto špatně stylisticky složený! Adios milá zlatá! Ani nevíte o co přicházíte, když zahazujete svůj život tím de*ilním přesvědčením, že chlapi jsou špína, nebo jak to Vy ,,chytré“ slečny/paní říkáte! :woohoo:

  165. Myle feministky pravje sem pochopyl co je zpravne a co ne sa prfe jak ste si fsymli sem zacal pzát bo fasem za druhe fam reknu co zem dnes udelal za hrich sel sem po ulycy a ufidel selenou parvu na prechotu pro chodce tak sem se rozbjehnul vlastne jenom zrychlyl a styhnul sem to ale kdys sem mel zvednutou nohu a chtel dat nohu na druhy chodnyk tak se my rozvitila cervena a ja misto abych vratil dal nohu na chodnyk a presel sem takle na cervenou prys.erne ze?

  166. Nie si ty matka Justinka Bobra? 😀

    Vyberaj si nabudúce lepšie meno a neprepískni to, toto ti nik (možno) okrem femiek neuverí.

  167. Protimasturbační legie to dotáhla už dost daleko
    [url]http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Feministky.com[/url]

  168. [quote=Papež]Ave bratři v Kristu !

    Svatý Otec k Vám opět zavítal ! 👿 [/quote]

    Sem rád že tu vidim někoho ze starejch uživatelů který neznám, zdravím. 🙂

  169. Ave bratři v Kristu !

    Svatý Otec k Vám opět zavítal ! 👿

  170. božině vás potrestá! budete umírat v agonii a bolestech, pokud honem nepřestanete masturbovat a dělat sex! apeluji na vás, ženy s rozumem, vykastrujte svého partnera dříve než bude pozdě!

  171. [quote=Libuše Kowarobias]To jsi tak hloupý, nebo si opravdu neuvědomuješ, že zájmy oné ženy s kočárkem mohly být důležitější, než tvé? Typický sobecký muž.[/quote]
    Nebo taky nemusely být důležitější, ale o to tady nejde. Jde o to, že by se naopak měla podobných situací vyvarovat, už jen kvůli tomu dítěti, a ne naopak skákat s kočárkem do silnice, protože „Já jsem matka s dítětem, můžu přecházet kde chci a když mě někdo přejede, já za to nemůžu, protože jsem přece matka s dítětem!!!“
    Já jít s kočárkem (což jsem zrovna dneska náhodou šla), radši si desetkrát počkám na zelenou, NA PŘECHODU, než vbíhat mezi auta.

  172. No, asi si přečet Lídin „nápad“ s nárazníkama a zachoval se podle toho. Teď ještě jestli jsou feminy spokojený, protože se zbavily odporného chlapa (a zachránil přitom dítě) nebo naštvaný, protože chlap zachránil chlapce, budoucího pornotyrana 😆
    Ale teď vážně, tohle je hodně hnusný, jsem zvědavá kolik ta bl.bka dostane. Doufám že si aspoň pár let posedí.

  173. [quote=Ája]Koukám, mnoho se toho zde nezměnilo, psychofeministky jsou stejně krásné a inteligentní jako bývaly ( :X :X :woohoo: ).

    Nazdárek bando! 👿 [/quote]

    vítej Ájo chybělas nám tu děvče zvědavý 😀

  174. [quote=muž na přechodu]MASTURBACE JE ŠKODLIVÁ !

    Nadměrné sexuální vyčerpání oslabuje podvěsek mozkový, který ovlivňuje paměťové schopnosti. Negativně je také ovlivněn i krevní oběh, látková výměna a celkové tělesné zdraví jedince. Sexuální vyčerpání a nadměrná sexuální posedlost se může také projevit i v oblasti psychiky. Dotyčný má tendenci k pomalejšímu myšlení, chybí mu ctižádost, je deprimován a má sklon se izolovat.

    Rozhodně doporučuji jiné aktivity,nejlépu duchovního rázu.

    Nechť k nebi stoupá z vašich retů tichá modlitba:

    Bože, můj Pane!

    Prosím Tě o milost,

    aby všecky moje úmylsy,

    věškeré mé jednání

    a všechny mé skutky

    směřovaly čistě ke službě a chvále

    tvé božské Velebnosti.[/quote]
    ¨
    Ať k peklu klesá z našich úst hlasitá modlitba:

    In nomine Dei nostri
    Satanas Luciferi excelsi!
    Satane vzal jsem jméno tvé
    za část sebe sama! Žiji
    jako divoké zvíře,
    těším se z radostí
    těla! přeji poctivým
    a proklínám zkažené!
    Veď mé kroky i nadále!
    AVE SATANAS!
    REGIE SATANAS!
    SLÁVA SATANOVY!

  175. A co takhle 2 starý rašple drbou u přechodu a nechtěj přejít na druhou starnu jen a jen drbat.
    To mám takovej vztek že bych je nejrači dokopal nadruhou stranu. 👿

  176. A co takhle 2 starý rašple drbou u přechodu a nechtěj přejít na druhou starnu jen a jen drbat.
    To mám takovej vztek že bych je nejrači dokopal nadruhou stranu. 👿

  177. A co takhle 2 starý rašple drbou u přechodu a nechtěj přejít na druhou starnu jen a jen drbat.
    To mám takovej vztek že bych je nejrači dokopal nadruhou stranu. 👿

  178. A co takhle 2 starý rašple drbou u přechodu a nechtěj přejít na druhou starnu jen a jen drbat.
    To mám takovej vztek že bych je nejrači dokopal nadruhou stranu. 👿

  179. toto mluví za vše DÁMY : [url]http://www.novinky.cz/krimi/230106-straznika-porazilo-na-prechodu-auto-kdyz-prevadel-skolaka.html[/url]

  180. Koukám, mnoho se toho zde nezměnilo, psychofeministky jsou stejně krásné a inteligentní jako bývaly ( :X :X :woohoo: ).

    Nazdárek bando! 👿

  181. Tak si ho vezmi do Islámska či inej vašej fem krajiny a tam si ostaňte a žite zo umelého sperma.

  182. :angry: Zasratý kňaz, kšá mi tu boha netolerujeme! Boh je mŕtvy a celá tvoja zasratá cirkev je len organizácia darmožráčov a úchylákov.

  183. A do pr.dele. Tohle už je na mě trochu moc. Tohle už není ****ný ani když na to budu koukat ironicky :angry:

  184. Feministky už nosí něco, co je odlišuje od normálních žen. Mají neupravené vlasy, jsou nenamalované. Chodí oblékané jako kdyby žily v 19. století (možná i dřív). Mají chlupané nohy a podpaží. Některé akutnějí případy (jako zdejší femky) jsou od ostatních žen navíc rozpoznatelné podle zřetelného plnovousu :X
    PS: přeju hodně štěstí.

  185. Jsem ráda, že žijí i muži se zdravým pohledem na svět. Udělal jste mi radost, možná nejste zcela ztraceni.

  186. Já myslím, že tam budem skvělá společnost. Samí masturbanti 😆 Nechcete se k nám přidat? B)

  187. Si robíš prdel alebo to mám brať vážne….?

  188. Linda poznám zase ľudi ktorý u nás mávaju lepšiu prácu ako ty zbieraju vajgle u nás na autobuske….

  189. Hehe, divný je že o tom nic nevim 😆
    To je vidět jak je Ogarka „velmi slušná“, když ostatním nadává za svoje vlastní chyby… ale to už jsem tu psala B)

  190. MASTURBACE JE ŠKODLIVÁ !

    Nadměrné sexuální vyčerpání oslabuje podvěsek mozkový, který ovlivňuje paměťové schopnosti. Negativně je také ovlivněn i krevní oběh, látková výměna a celkové tělesné zdraví jedince. Sexuální vyčerpání a nadměrná sexuální posedlost se může také projevit i v oblasti psychiky. Dotyčný má tendenci k pomalejšímu myšlení, chybí mu ctižádost, je deprimován a má sklon se izolovat.

    Rozhodně doporučuji jiné aktivity,nejlépu duchovního rázu.

    Nechť k nebi stoupá z vašich retů tichá modlitba:

    Bože, můj Pane!

    Prosím Tě o milost,

    aby všecky moje úmylsy,

    věškeré mé jednání

    a všechny mé skutky

    směřovaly čistě ke službě a chvále

    tvé božské Velebnosti.

  191. už přesluhuje, někdo by jí měl oddělat…at se netrápí…xD

  192. hnusný lichváři já již práci mám v našem klubu ne dějui nechci

  193. Dobry den,

    mam problem brat clanek vazne, protoze hned na prvni pohled vidim dve fakta, ktera nejsou pravdiva:

    1. Loudanim se na prechodu na cervenou je porusena vyhlaska – To neni pravda, zrejme myslite zakon o silnicnim provozu, avsak ten rika, ze na cervenou nesmite do vozovky vstoupit; pokud v ni uz vsak jste, tak muzete v klidu dojit na druhy konec svoji rychlosti, ridici mohou troubit, ale museji pockat.

    2. Kdyz uklouznu na kluzke vozovce, tak to neni moje vina – To taky neni pravda, ridic ma povinnost prizpusobit jizdu stavu vozovky a cokoliv zpusobite nasledkem uklouznuti je zcela neoddiskutovatelne Vase vina.

    Pratelsky vam doporucuji nastudovat si pravidla silnicniho provozu, jednak kvuli tomu, aby bylo mozno Vase clanky brat ***iozne, a jednak proto, ze lide s takovymto zmatkem v pravidlech by se silnicniho provozu nemeli vubec ucastnit.

  194. Lindo, kolik si berete na hodinu? Potřeboval bych postrašit pár svých dlužníků co mi neplatí

  195. ano máte pravdu je to malý nechutný perverzní pyjovitý škaredý ůchyl

  196. [quote=ogarka]Ty seš fakt hlupka. Ne že jde záměrně, ale že jde záměrně pomalu. Se nad sebou zamysli. Kvůli takovým jako ty se stydím, že jsem žena. Trubice jedna.[/quote]

    Rozbil se mi počítač, nebo to tam máte taky od ogarky a ne od Lucie??

  197. Zjisti to takhle:
    1) zavolej na to číslo a nech jí, aby ti to zvedla
    2) začni: paní, já jsem závislý(á)na jedněch stránkách, hrozně dobrých, skoro jako vt[i]i[/i]p mi to přijde…

  198. Takže moje přítelkyně nesmí polykat semena?

  199. [quote=Linda Kopečková]uchile perverzný jak sy to dovoluješ!! na mě takto urážet!!![/quote]
    pravda bolí

  200. Když vyjdeš na přechod a rozvítí se ti červená, mám pro tebe divnou a trochu zarážející zprávu. Na druhé straně… ti taky svítí červená, Ms. Huso. Takže ti na obou stranách svítí červená a pak uděláš co? Zůstaneš tam stát, dokuď se zase nerozsvítí zelená? Nebo taky, když svítí zelená autám, tak se rozběhneš po silnici? Takže, Ms. Huso, můžete ještě přes ten přechod přejít!

    PS: co je epiky epiky?

  201. „….konná v rozporu s vyhláškou, která jasně říká, že žádný účastník nesmí nikoho ohrozit ani omezit.“ to platí i pro vás!!!

  202. Mumie bez obvazů za tu dobu, co byla v hrobě, ještě plus pár tisíc

  203. Nejsi trošku na hlavu? Dávat tam kostru, která nosí brejle?

  204. Já taky občas něco nechápu, třeba proč se na stránkách, který jsou 18+ ce[i]n[/i]zuruje b[i]l[/i]b

  205. Libuše mě by zajímalo proč nemáte jako uživatelskou fotku danou svou pravou podobiznu a schováváte se za http://cz.ezo.tv/jasnovidec/libuse 🙂 nebo jste to opravdu vy ta šarlatánka a stará bába kartářka která jenom obírá lidi 🙂 myslím si že ani nejste realná jen tam sedí nějaký hlupák který se snaží na sebe upoutat pozornost .. . no a jestli se pletu a opravdu jste stará kartářka a šarlatánka?! tak jak to děláte když vám zavolá muž ? pohrdáte s ním a okamžitě zavěsíte telefon ?(což by jste asi měla podle vašich názorů na opačné pohlaví) nebo ho radši krmíte co nejdéle vašimi bláboly za 70 KČ za minutu ? 🙂 s pozdravem a čekajíc odpověd FS 🙂

  206. [quote=Libuše Kowarobias]Na vás oba podávám tres[i][/i]tní ozn[u][/u]ámení v věci sexuálního obtěžování, verikenize a vlastizrady. Navěky shnijete ve vězení.[/quote]

    I na mě, prosím, prosím 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

  207. Asi protože mluvit s feministkou je vlastizrada. A za sexuální obtěžování může asi ta její paranoia…:D

  208. To by mě zajímalo čím vás sexuálně obtežují a jak se dopustili vlastizrady ?

  209. Ne jseš Libuže, ale tvý rodiče neměli tu sílu ti to říct, tak žiješ celý život ve lži, pravda je krutá.

  210. To by holčičko neměla čas nadávat, kdyby byly její zájmy důležitější, mysli, tvé vymyšlené IQ zaostává…

  211. Kecy v klecy.
    – Alá já mám lepší nápad, proč využívat muže jakošto drahocený zdroj spermií a vykonavatele težké jak psychické, tak fyzické práce, když můžeme použít evolučně zaostalý a ukončený článek vývoje – feministky.
    – Já si myslim, že jako mrtvola budete vypadat mnohem líp, ostatně aspoň vám už nikdy nikdo neřekně, že vypádáte jako mumie za živa.

  212. Slovo [b]vt[i]i[/i]p[/b] je nepřístupné? Je vidět, čím tenhle web opravdu je….

  213. JENŽE TADY DE TY KRÁVO O TO ŽE NEŠLA PO PŘECHODU!!!

  214. [quote=Libuše Kowarobias]Na vás oba podávám tres[i][/i]tní ozn[u][/u]ámení v věci sexuálního obtěžování, verikenize a vlastizrady. Navěky shnijete ve vězení.[/quote]

    Kde vidíš něco o co by se dalo považovat za sexualní obtěžování nebo dkonce vlastizradu?? 😀 😀 vyčisti si cvikr asi pře něj už nevidíš

  215. [quote=Libuše Kowarobias]Na vás oba podávám tres[i][/i]tní ozn[u][/u]ámení v věci sexuálního obtěžování, verikenize a vlastizrady. Navěky shnijete ve vězení.[/quote]

    To je hrůza, příde a už lže! 😆

  216. To jsi tak hloupý, nebo si opravdu neuvědomuješ, že zájmy oné ženy s kočárkem mohly být důležitější, než tvé? Typický sobecký muž.

  217. Na vás oba podávám tres[i][/i]tní ozn[u][/u]ámení v věci sexuálního obtěžování, verikenize a vlastizrady. Navěky shnijete ve vězení.

  218. Výborný nápad. Ihned zkontaktuji příslušné úřady, aby mohl být uveden do reality.

  219. Ce[i][/i]nz[u][/u]urují se veškerá nepřípustná slova.

  220. Jo? Tak proc se ma ridic v aute ujistit, ze muze bezpecne prejt krizovatku kdyz chodec nemusi? ***i chlapi.

  221. By mě zajímalo, jakou vyhlášku jste četla, protože zákon o provozu na pozemních komunikacích říká, že vstoupí-li chodec na přechod a svítí zelená, má právo přechod přejít a to i přes to, že mu například v polovině cesty blikne červená!

  222. No hej Bohuše a Libuše tu moc chýbajú prečo sa nezapájajú do debaty? Mnohý by si vypočuli ich zistenia…

  223. Přesně k tomuto článku jsem si vzpomněl na úžasný film, který ukazuje názorně plán feministek jak docílit zastavování na červenou. Bohužel toto ,,promo“ video bylo natočeno mužem a hlavní roli hraje muž, tudíž to nemůže být použito jako oficiální video pro tyto stránky. Tuto roli by ovšem dokázala ztvárnit jakákoli z přívrženkyň těchto stránek. Popř.: kdyby se o to nějaká z místní ,,skvostů“ pokusila, prosím založit kategorii, kde to bude zachyceno. Samozřejmě i nepovedené(které jako dokonalé člověčice nemáte šanci stvořit, narozdíl od náš mužů)…

    Zde již slibované video 😉

    [url]http://www.youtube.com/watch?v=KVJfNWONZZY[/url]

  224. [quote=ogarka]Hihi moc jsi toho neřekl 😆 [/quote]

    Už si to „hihi“ dovedu představit: [url]http://www.youtube.com/watch?v=7CGIZK9wKOo&feature=related[/url]

  225. joo,no by byla sr.anda! :woohoo: :woohoo: :woohoo: 👿 👿 👿

  226. Feminy, dejte novej článek a nebo se pošlete Bohunku a Libušku. 🙁

  227. teeeda holky…copak nevíte, že když na vstoupíte na přechod na ZELENOU, tak je pak upe jedno, že během přecházení tam skočí červená?
    Hlavně, že znáte vyhlášku.

  228. Příjde vám normální jen tak do nekoho narazit jen kvuli toho ze jde pomalu , každy človek at už muž nebo žena když vejde na přechod na zelenou tak ho normalně přejde nikdo nemá potřebu chodit po něm pomalu , když někomu blikne červena řidiči pořád maji červenou je tam dost velky interval na to aby člověk přešel . Nevidím důvod proč narážet do mužů asi jen proto že jste příliš ošklivé a žádný o vás nemá zájem jde i o váš přístup myslím že místo hledání chyb na mužích by jste prvně měli začít u sebe .

  229. Tady zase někdo četl jen ty části vyhlášky, které se mu hodí. Tak za A) špatná řidička jste. Pokud je vozovka mokrá, musite přizpůsobit svou rychlost
    stavu vozovky tak, aby jste vždy bezpečně mohla zastavit a pokud jde o to
    loudání… proč by se Páni tvorsva neloudali, když staré babky „po přechodu“
    přechází týden až dva. S pozdravem Muž

  230. miminko->dívka->první sex->slečna->sex->manželství->hodně sexu->dítě->sex->kariéra->sex->stáří->vnoučata->sex->důchod->sex->smrt.

    ošklivé kačátko->ošklivá dívka->žádný sex->žádný zájem mužů->práce na hov-no->úplná samota->stále bez sexu->feministka 🙂

  231. Je aj realná audio nahrávka okrem tej fotky rád si to stiahnem…. 😀

  232. Lorde nechceš na ňu použiť cesnák možno to zabere a prestane oxydovať zo záhrobia…

  233. Linda ja zase na predok svojej milovanej lode zvanej Čiernu Perlu zháňam kostlivca mrtvej ženy ako dekoráciu nechceš ako tá dekorácia konečne byť užitočná? :woohoo:

  234. Feministky by měli nosit něco, co by je odlišovalo na první pohled od normálních žen, abych věděl, kdy mám zastavit a kdy přidat plyn. Vy femistky jste odpad, vyvrhelové si založili svou ,,stranu,, aby se necítili jako nepotřebnej póvl.

  235. Ono to cen*zuruje kde co, myslím že to cenzu*rovalo i vonH

  236. ona nemá vzdělání, ona má „vzd+ělání“

  237. Slečna Linda by sem psát naopak měla, protože kdyby sem nepsala, nebyla by taková ******.

  238. [url]http://www.facebook.com/photo.php?fbid=141249932589427&set=a.141249929256094.24187.100001132633467&theater[/url]

    To mě dostalo, která z vás to byla?

  239. [quote]kvůli tomu loudání začne svítit červená a porušuje vlastně vyhlášku, protože červená znamená stůj[/quote]

    Takže se má na tom přechodu zastavit?

  240. no pokud si myslite ze mate reseni,mam pro vas spatnou zpravu a to ze takovym jednanim porusujete vyhlasku vy a ne chodci(ano i zeny sou spatne chodkyne stejne jako ridicky).
    to ze jim tam skoci cervena neznamena ze nesmi prechazet ale ze uz do vozovky nesmi vstoupit,ale pokud jiz jsou na prechodu musite jim umoznit bezpecny prechod vozovky….tudíž jednáte protiprávně 😉

    poděl babko 😛

  241. I když věří v stana neumím žádné zaklínadla.Ale jedno zaklínado umm.Jmenuje se dos utok!!!!!!!!!A až ho provedu tak se budete divit!!

  242. Ach ta gramatika, co? Ty se radši se svým písemným projevem vůbec neukazuj na veřejnosti.

  243. No moc pěkně jsi to vymyslela. To ti dalo asi dost zabrat, co? :woohoo:
    Hele, a jak to vyřešíš, když zrovna nebude přecházet žádný muž?

  244. Jsou feministky vypatlane?

    Líbí – Ano

    Nelíbí – Ano

  245. jak se píše na začátku zprávy „je obecně známo že muži … “ bych upravil pouze slovo muži na slovo ženy.. a proč ? protože takovýhle kecy že ženský říději líp je naprostá ***ost… musím říct že ve svém okolí mám spoustu „řidiček“ a když vidím jakým způsobem se snaží řídit je opravdu otřesný.. zmatkování za volantem a schopnost řešit náležité situace v danou chvíli je naprosto neuspokojující. Ano .. znám i ženy které řídí kvalitním způsobem, ale to je jen slabá část 🙂 myslete si kdo chcete co chcete mě to je jedno a je to můj názor .. i když jak to tu sleduji zde názory existují pouze na stylu feministického fašismu a ostatní neznamenají nic.. prosím vy extremní feministky.. přestaňte si hrát pořád na něco co nejste .. nikdy z vás nic nebude.. leda tak větší poddruhy a špíny.. kdybych byl žena styděl bych se za vás ..

  246. slečna Linda by sem vůbec neměla psát, ten její pravopis je teda pěknej h n u s

  247. ‚Na tebe‘ se dá leda narážet, kombajnem nejlépe. 👿

  248. :huh: Další feministická us.chlá upí.rka co furt vylejzá ze příbytku „pod kytičkami“? 👿 :woohoo:

  249. [quote=Linda Kopečková]uchile perverzný jak sy to dovoluješ!! na mě takto urážet!!![/quote]

    Táhni do hrobu. :kiss:

  250. uchile perverzný jak sy to dovoluješ!! na mě takto urážet!!!

  251. [quote=Linda Kopečková]nejlepší by bylo udělat ženský a dětský přechod dále od semaforu a blízko zastavení auta mužský aby se zachránili při nárazu ženy a děti a muži by konečně dělali něco užitečného tzv nárazník….[/quote]

    To není fér, 🙁 už sem vás 3x zakopal a vy pořád vylejzáte. 😯 😯 😯

  252. Ach pani soferka. Chcel by som vidiet ten vyraz tvare kebyze nahodou spojku pustite trocha viac a auto by vam uskocilo troska viac ako by ste chcela. Potom by to uz nebola len taka zadrbana kosela 😉

  253. nejlepší by bylo udělat ženský a dětský přechod dále od semaforu a blízko zastavení auta mužský aby se zachránili při nárazu ženy a děti a muži by konečně dělali něco užitečného tzv nárazník….

  254. Když já se těšim až si pohovořim s feminama. 🙂

  255. Femky, vylezte ze svejch slují, LORD se vrátil, a chce si hrát!!! 👿 👿 👿

  256. Mám pro vás milé femky novinku… Když vstoupíš do silnice jako chodec na zelenou a pak ti tam skočí červená, tak máš pěkně dojít na druhou stranu a proboha ne se zastavit nebo vracet… Tuto informaci jsem získal tuším ve třetí třídě základní školy když jsme chodili na dopravní hřište (je to tak 12 let zpět), tak mi vy ***ý femko-samice-býka jak je možný že tohle nevíte??? To nemáte ani 3 třídy základní školy??? A za druhý chodec má přednost na přechodu před autem a tramvaj má přednost před chodcem… Mimo jiné jsem se ve škole krátkou dobu zaobíral programováním křižovatky (ne nejsou tam škřítkové s lucernama, je to řízený programem) a křižovatky jsou navrhnuty tak, aby i v případě že ti skočí červená 2 kroky po vstupu do vozovky nějaká femko-samice-býka nepřejela nohy… Taky nevim proč vůbec používáte zvětšovače mužského genitálu (auta) když žádný takový orgán nemáte, k čemu vám pak takový zvětšovač je??? Já takový zvětšovač genitálu nepoužívám, protože pár jízd a měl bych ho v půlce stehen a bůh ví jak bych na tom byl za 5 let, možná bych ho používal místo opasku

  257. A predávajú sa podcenu takže feministky poprosím si vaše čísla účtov… 👿

  258. Julije je zřejmě Ženská podoba Adolfa Hitlera ale místo židů nenávidí muže ….je očividné že nikdy neměla normálního partnera ne-li žádného 😀 PI.ČKA 😀

  259. Však já ho chápu být na jeho místě a vidět vás,udělám to samé. 🙂

  260. A šialeny Max má potom veľku konkurenciu a tou je Ilona Recepční… 🙂

  261. Feministky najdite si prácu a konečne prispejte aspon zametaním ulic do blaha spoločnosti…. 😀

  262. 1. Rayman… :woohoo:
    2. To tie zimne pneumatiky prisáham mužský vynález… 😀 :whistle:

  263. No mňa by len zajímalo že ako by mali podla p.seudofeministiek ľudia prechádzať cez prechod keď tm semafory niesu alebo keď nefunguju ako vo väčšine miest u nás v Michalovciach…

  264. Pi.ča musela do neho drcnuť keď to klzalo asi preto že nepoužíva zimné pneumatiky lebo zrejme dala na rady nejakej jebnutej kr.ávy že nemá zimné pneumatiky používať…. Potom sa nehody stávaju Ogarka kvôli takým pi.čovinam ake tu plácate…

  265. bl[b][/b]bfemky mám pro vás dobrou zprávu už vím kde si mužete založit svou říši. Někde jsem četl že je ještě pár volných parcel na slunci tak co třeba tam 👿

  266. Do roboty do hospody všude nosím těžky boty..
    Jestli feministka vozem do mne vrazí
    Má kanada ji do tváře narazí… :woohoo:

  267. Tak Libuše keď sa vy femib.lbky chcete dostať do politiky aspon sľúbte občanom konečne niečo rozumné aby na prechodoch svietila dlhšie zelena možno vám to aj nejaký idiot zhltne a dá vam svoj hlas…

  268. Libuše ty to nazívaš Vzdelanie? Ja to volám Logopedicka terapia….

  269. A môžem pri skúsenosti s takými vodičmi ako si ty Ilona tiež nosiť na prechode zo sebou tehlu a keď raz zaflekuješ a skoro ma naberieš tú tehlu ti hodím silov mocov do zadného skla…. Konečne si zademolujem a budem mať aj motýv… :woohoo: 👿

  270. No tak keď by si išla ty Ilona v našom meste ku autobuske po prechode som zvedavý že či by si došla na koniec lebo jak skočí červena budeš tam stráť uprostred cesty ako poleno či za každým jak skočí červena sa vraciať? Niekto hádam nestíha cez cestu utekať ako v Moskve..
    Unás keď idem ku autobusovej stanici cez prechod tak zelená trvá 5 sekunjd a červená 5 minut som zvedavý ako by si v takej situácii dodržiavala vyhlášku… Naviše by si vzala spravodlivosť do rúk že keď niekoho na prechode uvidíš tak sa ho skoro zraziť pokúsiš? Blahoželám takéto chovanie náhodou neodsudzujete ako agresívné chovanie mužov za volantom? Nese.rete si do huby.. Keď takto chceš jazdiť na prechode nechaj si narásť penis…

  271. Holky už to nepřehánějte tu s tou averzí proti nám:-) Muži jsou možná agresivnější, co se týče řízení ale, pokud jde o ženské to je kolikrát tupost nad tupost. Třeba nedávno, jak mi může ženská s kočárkem vjet před auto, když jedu a donutit mě tím tak zastavit a nebýt navíc na přechodu? A pak ještě nadávat co si to dovoluju atd.? A nejlepší jsou takový ty, co přebíhají silnici tím stylem, že jdou pomalu a schválně koukají na druhou stranu myslíc si že jsou nesmrtelní a nesmím jím nic udělat:-) vidím denně plno holek řídit znám dobré řidičky i zlé to samé u mužů. Je to ale na stejno podle mě.

  272. za dobu své krátké (snad už je tu poslední stádium 10 dnů) a pro svět zkoubné existence ste vy feministky zrobily maximálně ***** jak cip! vy Zasrané *****!

  273. [quote=ogarka]Ty seš fakt hlupka. Ne že jde záměrně, ale že jde záměrně pomalu. Se nad sebou zamysli. Kvůli takovým jako ty se stydím, že jsem žena. Trubice jedna.[/quote]
    Hele tak to pomalu, to je moje fráze a nejsem si vědoma toho že bych ti jí půjčovala! 😛
    A nenadávej ostatním pro svoje vlastní chyby (konkrétně: neumíš psát) 😆

  274. :0 tohle není feminismus-tohle je chtíč po vyhlazení všech můžů…tohle je ******-psycho-fanatic-feminismus.no!
    Autorce by bylo možno přiznat neplacený pobyt v psychiatrické léčebně s heslem „vstoupíte a neodejdete!“ Tím ťuknutím je asi myšlen náraz a následné převalení chudáka chlapa přes čelní sklo se slovy „hmm…je čas vyčistit sklo,mám tam něco rudýho“ s takovýhle ******-psycho-fanatic-feministek mám chuť zvracet :X
    Paní Ilonce přeji hezký pobyt v polstrované místnosti se svěrací kazajkou,jídlem třikrát denně a její kamarádkou Ponožkou se kterou si vždy rada poklábosí,a vám ostatním feministkám doporučuji jít na kurz sebeovládání,protože tohle smrdí pěkným fanatizmem 👿 👿 👿 -Maskulinismický špion,průzkumník,bojovník za práva mužů-Lucien Umbrastein

  275. To aby jste lidi raděj začali všichni chodit „pěšo“ nebo se nevzájem brzo pozabíjíte 😆 Ty semafory by ale taky mohli pro chodce svítit trošku dýl :angry: a podle mě se chození „loudání“ přes přechod netýká jen mužů :silly: a lidi laskavě, ale taky už v těch autech přestaňte jezdit jako prasata!!! :side:

  276. A co když žena pude pomalu a nedej feministek ještě k tomu záměrně….Ogy nechci slyšet, že ženy tohle nedělat, já jich viděl spoustu se loudat a o co
    víc ještě si na přechodu kecat…Vid to bys počkala…

  277. Ty seš fakt hlupka. Ne že jde záměrně, ale že jde záměrně pomalu. Se nad sebou zamysli. Kvůli takovým jako ty se stydím, že jsem žena. Trubice jedna.

  278. Promiňte, zapomněla jsem se podepsat (ten poslední anonym).

    _________________
    Naše motto: Dáme mužům (sex),
    co pro to?

  279. Chudák člověk… On se plouží, protože je kluzká silnice… Jistě tam šla i žena a on jí nechtěl ublížit, když by upadl a tím by sebou svezl i tuto jistou ženu… Šel proto vychovaně pomalu (žádný spěch, samozřejmě) a tím zajistil bezpečný průchod po přechodu pro ženu, která to stihla přejít včas.
    Avšak v ten moment se zde vyřítila naše šílená autorka tohoto článku a už bylo pozdě. Pán/hoch se svezl a odteď už se na takové ženy vykašle!
    To je mi ale spravedlnost…

    ____________
    Naše motto: Dáme mužům (sex),
    co pro to?

  280. To jako že záměrně jde? Ogarko, musíš mi to jako obyčejný služce pořádně vysvětlit, já neumim femimarťansky :woohoo:

  281. A co když někdo pomalu myslí? Třeba nějaká femogarka?

  282. Dobrý den milé slečny,
    Nejprve bych chtěl podotknouti, že pisatelka tohoto příspěvku má mozek gumové žížaly. Pokud chodec vstoupí na přechod, je řidič povinen umožnit mu bezpečný přechod a to ať svítí barvička jaká chce. Pokud tak neučiní dopouští se hrubého přestupku, pokud se ještě k tomu rozjede, jedná se bezpochyby o trestný čin. Nerozumíte vyhlášce a řidičský průkaz vám nepatří do ruky.

  283. Tady jen někdo neumí brzdit, najíždí na chodce a dělá ze sebe feministku… 😀 😀 (PS: Když zabiju muže budu FEMINISTA?)

  284. Ona ogarka vlastně ani neví, protože předpokládám že se sama nikdy „neloudala“ :whistle:

  285. vy jste fakt… no,nevím,jeslti ****ný bo spíš k politování.
    když jdu na přechod, a naskočí zelená a když tam jsem,a naskočí červená, vy se vracíte?? prominte,ae to byste na druhy starsne nebyla do zitrka.
    uprimne doufam,ze vam brzo seberou ridicak.

  286. je to smutné, ale autorka tohoto článku je neskutečně B L B Á P Í Č A

  287. [quote=ogarka]Ale nesmí se loudat[/quote]může tam jít minimálně dokud nenaskočí autům zelená

  288. Paní odevzejte řidičák na nejblžší polici, (ve vyhlášce je přesně napsáno že pokud chodec vstoupí na přechod když má zelenou , může dokončit přecházení i když se rozsvítí červená) jo asi před měsícem jsem málem sundal babu co se courala s taškama mimo přehod u intersparu v Hostivaři .začněte používat mozek , jinak jste tu za tupce.sbohem náno jedna.

  289. Týjo, tak fakt nevím, jestli je lepší tohle nebo (český) originál. 😀

  290. Mrtvola Bl[b][/b]bfe[b][/b]mky plave po vodě.
    Mrtvola Bl[b][/b]bfe[b][/b]mky plave po vodě.
    Mrtvola Bl[b][/b]bfe[b][/b]mky plave po vodě.
    A to patří k přírodě.
    (melodie John Brown)

  291. [quote=tymak]Nejsou náhodou celá semena jedlá? Pokud vím, v travičství se používalo především tisové jehličí.[/quote]

    Plod je jedlý ale semena pokud je rozkoušeš nebo výluhuješ tak jedovatá jsou.

  292. ano neměl by se naschvál loudat pokud treba nemá umelou kycel ci koleno , to asi jen tak ridic nepozna , rozhodne vice nebezpecne je na chodce autem najizdet

  293. Pochybuji, že by někdo kromě vás napsal do vyhlášky slovo „loudat“ :0

  294. [quote=ogarka]Ráno? Odkud si spadl?[/quote]
    ??
    Odkud jsi přiletěla? 😀 Zkus se podívat na čas přidání příspěvku od „Klobasa“ 😀 :kiss:

  295. Nejsou náhodou celá semena jedlá? Pokud vím, v travičství se používalo především tisové jehličí.

  296. [quote=Libuše Kowarobias]A přecházení na červenou je podle tebe v souladu s dopravními předpisy? Ne, není. Muži svým chováním ohrožují životy, a je naší povinností je umravnit a převychovat, aby již nikoho ohrožovat nemohli. My feministky jsme již pro dobro tohoto světa udělaly víc než vy všichni masturbanti dohromady za celou dobu své krátké a pro svět zhoubné existence. [/quote] (pro všechny feministky, nejen pro Libuši)

    Nejdřív si přečtěte vyhlášku! Tam je daný, že můžeš jít i na červenou – pokud však vstoupíš na zelenou, je to v pohodě.

  297. Ona tak maximálně RSDr. (Rozhodnutím strany doktor)

  298. Vy o mužích víte ze vzdělání, čili z teorie. Já o nich mám ponětí z praxe. To jsou dva pojmy, které se nedají srovnávat.[quote=Libuše Kowarobias]Když jde o sexuální služby, tak jde u mužů vše stranou. Věř mi, o mužích vím díky svému vzd+ělání více než ty.[/quote][quote=Libuše Kowarobias]Když jde o sexuální služby, tak jde u mužů vše stranou. Věř mi, o mužích vím díky svému vzd+ělání více než ty.[/quote]

  299. Já se s tímhle teda v životě nesetkala. Spíš mám problém s ženami, které se chovají nemlich stejně jako sle****. Vběhnou do silnice (a to kolikráte i mimo přechod), dojdou doprostřed, a až když se přiblížím, zastaví a začnou se zmateně rozhlížet. Řidička pak netuší, zda se vrátí či půjdou dál. Již jsem také jednu ženu tímto způsobem srazila-a byla to feministka, čehož lituji. Naštěstí byla více než dvě stě metrů od přechodu, tudíž jsem za její smrt nemohla.

  300. TO NEJSOU FEMINISTKY, ALE SPROSTE FAŠISTICKE VRAŽEDKYNĚ. konec huásení. :pinch:

  301. Jediné čo som povedal je že nech nesúdiš jej priateľa keď ho nepoznáš.

  302. zvláště přibl.blé pse.udo.feminy mají prý výrazně jiný termální obraz, než jiné ženy …. kupuju termovizi a na auto montuju pár kulometů 👿
    (2x typ M2 0.50“)
    Let the killing spree begin!!! B)

  303. Jenomže já hry nehraju, ale říkám pravdu. To jako když si někdo začne tak to nesmím říct, aby sis náhodou nevzpomněl, jak sis jako malej hrával?

  304. tak
    a)dotyčný NA červenou nepřecházel,naskočila KDYŽ přecházel(alespoň dle vyprávění tady paní autorky článku,jméno neřeším)
    b)pochybuji že zrovna FEMINISTKY(pokud to co tu je jsou feministky a ne vyšinuté babice co se tak označují) toho pro svět tolik dokázali.Rozhodně ne víc než ‚masturbanti‘.Ovšem pokud byste brala všeobecně ženy tak ty se jistě zasloužili stejně (ne-li více aby se neřeklo) než muži.

  305. Kde je nějaká femibl*bka, třeba Bl*buše ? Je tu nuda 🙁 🙁 🙁

  306. [b][color=red]Satanista Radí:[/color][/b]Ilono a Jůlijáne doporučuji vám Natrhat si tak 1-2 hrsti tisových semínek a uvařit si čajík nechat ho vychladnout a pak naex vypít 👿

  307. Tvl…vy feministky máte takový problémy…zaobírat se takovýma hovadinama…ale něco to o vás vypovídá….a to že zřejmě nemáte nic lepšího na práci.

  308. [quote=Libuše Kowarobias]A přecházení na červenou je podle tebe v souladu s dopravními předpisy? Ne, není. Muži svým chováním ohrožují životy, a je naší povinností je umravnit a převychovat, aby již nikoho ohrožovat nemohli. My feministky jsme již pro dobro tohoto světa udělaly víc než vy všichni masturbanti dohromady za celou dobu své krátké a pro svět zhoubné existence. [/quote] paní vy jste blázen a nejste feministka , feministky se snaží aby bylo rovno mezi muzi a zenami. a jeste neco kdyz auto najizdi na chodce kteri prechazeji silnici (pokud vstoupili na zelenou mohou dojit i na cervenou prectete si vyhlasku) tak ten nebezpecny a zivoty ohrozujici je ten ridic …

  309. Paní o vyhlášce víte kulový, chodec může dojít i když je cervená pokud vstoupil na zelenou (neohánějte se něčím co jste ani nečetla),sama jednáte v rozporu s vyhláškou a ohrožujete chodce, najíždění na chodce se dá také chápat jako trestný čin ohrožení. až někoho zabijete protože neumíte řídit a zavřou vás tak se pak laskavě nedivte. ty náno natvrdlá co kdyz byl dotycny po operci kolena a rychleji nemuze? zkuzte pouzit mozek(to musí být solidní materiál když sama přizná že najíždí na chodce fakt že jo,demence na entou )

  310. Vzdělání ?? Ty nějaký máš ??
    V tvém případě bych typoval leda tzv. “Pudr. Kowarobias“.

  311. paní vy jste fakt ****… 😀 jako to fakt jinak nejde 😀 jestli něco chcete vědět, tak já jsem taky silně nezodpovědná a jsem žena 😀 a žádný muž mě k té nezodpovědnosti nevede – to právě naopak… prostě mě naprosto irituje čekání až naskočí zelená, když vidím, že auto je ještě daleko… a někdy ani nemá smysl spěchat 😀 ale nikoho tím neomezuju, jen bych měla čekat a nečekám… no bóže… to je toho 😀 a proč by to samé o čem se zmiňujete podle vás nemohly dělat i ženy? to OPĚT podle jednoho soudíte všechny? víte že je nás na téhle planetě kolem 6-i miliard? a víte že asi polovina z toho jsou muži? to si chcete podřídit 3 miliardy lidí? 😀 přeju hodně štěstí holky 😀 jestli se vám tohle povede, tak jdu spáchat sebevraždu…

  312. Ilonko..včera jsem jela tramvají a v kolejišti stála s autem ženská, bylo jí úplně jedno, že na ni tramvaj zvoní už půl minuty..ona stála dál.. Pak milostivě vyjela, ale zničeho nic zase zabočila zpět do kolejiště, takže si urvala zrcátko, pomačkala levý bok a my museli z tramvaje vystoupit a počkat na jinou..a pak říkejte, že muži jsou v provozu nebezpeční 😛

    Popřípadě si vzpomínám na příhodu, kdy jsme jeli na jezdecké závody trambusem, kde se koně nakládají zezadu. Na rampě bylo velkým písmem napsáno:Pozor koně! udržujte vzdálenost. A za námi jela slečna/paní, která se nám přilepila těsně za zadek a zčal ještě k tomu troubit..a co se nestalo: koník vzadu se lekl, začal se plašit, vykopl rampu a milé slečně/paní rozflákal tou rampou kapotu. Chtěla nás zažalovat, ale nevyšlo jí to.. Holt, když neumí číst..

  313. 1) Takže podle tebe, jakmile se rozsvítí červená, tak se má každý okamžitě zastavit,
    a to i přesto, že je uprostřed silnice ??
    2) “cuknout“ ?? Až to někomu uděláš, a ten dotyčný přistoupí k tvému autu, otevře dveře,
    a násilím tě vytáhne ven, to se budeš divit, co ??

  314. Clapi jsou jako chodci zlatý, naopak starý babky su totální promyšlený ku*vy, už když sem jezdila v autoškole bylo starým babaám uplně u p*dele že jede auto s nápisem autoškola, nééé ony na to snad čekají!!!!! ted dkyž su normální řidič nebojím se že mi do vozovky vlítne malý děcko vždy když vidim na chodníku staru babiznu tak mam nohu připravenou na brzdě protože u nás na vesnici skáčou pod auta snad ze srandy či co! a ve měste o nic lepší prostě ženským bych zakázala chodit po chodníku zato naopka chlapi su užasni jako chodci jsou boží bezproblémoví a jako řidiči ještě lepší vždy mě pustí na přechodu a nemam s nimi žadné problémy ženské zato řídí jak střelené a bojím se jit na přechod když vidim žensku za volantem!! vím že jako holka su sama proti sobě ale ženským bych řidičák zakázala taky pizdy, jak něco takového projde zavěrkama nechápu!!

  315. :angry: Heh tamto?! Je to zbytočné vy [b]kur[/b][b]vy[/b] a neviete ako udrieť však ja by som z vás vymlátil posledné [b]skur[/b][b]vené[/b] plesnivé nacistické zvyšky života

  316. Vy ste urobili veľké prd, len kecáte a nič neurobíte, ste len darmožrácke [b]kur[/b][b]vy[/b], ktoré nevedia nič iné len urážať a potiť [b]ko[/b][b]kotiny[/b] najhrubšieho zrna. Vy nacistické [b]kur[/b][b]vy[/b], spodina spoločnosti a obrovský výkal sveta.

  317. :angry: Ty s tvojím „vzdelaním“ nemáš ani na to aby si popelnice vyberala :angry:

  318. :angry: Posudzovať ľudí o ktorých prd vieš si začala ty a skús sa aspoň raz správať ako menšia [b]pi[/b][b]ča[/b] ako si a nehraj tu detinské hry typu „ty si začal“.

  319. a jak měl třeba vědět kdy přeblikne červená? třeba šel k přechodu, viděl zelenou tak šel na přechod, pak tam naskočila červená a nemělo cenu se vracet…kdyby to udělala žena, tak jak by to bylo, taky by byla „maminčin mazánek“ a mohli bychom do ni najet?
    můžete prosadit hodiny na přechodech, aby ukazovalo, za jak dlouho přeblikne červená a za jak dlouho zelená

  320. Podle jakého vzorce se dá vypočítat doba trvání přejití přechodu pro chodce?

  321. Tvoje vzdelanie? V maštali sa dá získať nejaké vzdelanie? :0

  322. Pizdy, proč ste mi to smazaly?

    Peosím, prosím, domluvme se na nějakém datu. Já budu přecházet, v půlce semaforu padne červená (někde svítí zelená tak dlouho, že člověk nestihne udělat ani krok) a vy do mě autem drcnete. Prosím, strašně rád bych toto zažil. A pozvu kamarády, aby viděli a natočili, jak se mají muži vychovávat.

    A potom na vás podám takovou *****u za úmyslné ublížení na zdraví, že se z toho po****ete!!!

  323. [quote=Libuše Kowarobias]Když jde o sexuální služby, tak jde u mužů vše stranou. Věř mi, o mužích vím díky svému vzd+ělání více než ty.[/quote]

    Hmm, stále jsi mi neodpověděla, v čem jsi vzdělaná. Na předešlé diskuzi jsi tvrdila, že jsi vzdělaná v právu. Máš ještě nějaké vzdělání? A na které vysoké škole jsi studovala?

  324. Hmm, ale všetky sexuálne potdexty v komentároch väčšinou začínajú „feministky“.

  325. [quote=Libuše Kowarobias]Když jde o sexuální služby, tak jde u mužů vše stranou. Věř mi, o mužích vím díky svému vzd+ělání více než ty.[/quote]

    Libuše, náhodou v tomhle se mílíš (tykání je tu asi normální). Zas tak hrozné to není, je hodně mužů kteří ještě čest znají, ale dneska jich už moc není… a většina žen se ctí tak moc nepochodí, ani dneska, ani nikdy předtím. (nechci se nikoho dotknout) ale většina žen je mnohem vypočítavější a zákeřnější než muži.

    K článku: To je úplná hovadina, až jednou někoho zajede, tak bude litovat. Pude sedět a aspoň se poučíte.

    A ještě Libuše, abych nezapomněl… Mohla bys mi sem vypsat v kolika oborech jsi vlastně vzdělaná??? A myslím vzdělaná, internetové články typu „snadno a rychle“ nepočítejte.

    Aneb. Kam nemůže čert, nastrčí bábu

    Váš drahý [color=red]S[/color][color=blue]U[/color][color=red]P[/color][color=blue]E[/color][color=red]R[/color][color=blue]M[/color][color=red]A[/color][color=blue]N[/color]

  326. ach bože bože 😀 Libuše i Ogarka.. Vy dve ste tak zaostalé ženské, že to až nie je pekné.. Vysvetlite mi Libuše Kowarobias aké máte vzdelanie? Keď si dovolíte vypustiť z úst takéto veci?
    jedna vec je ísť cez prechod… keď vám náhle skočí červená mám tam zostať stáť a stať sa obeťou nejakej blondýnky?? či ako to mám teraz chápať? a to čo napísala recepčná Ilona… ani ohroziť ani obmedziť.. to isté platí i pre vodičov,vodičky.. nie len pre chodcov..
    Tak sa Milé, Drahé, B.l.bk.y spamätajte a nepíšte tú také de-bi-liny
    a navyše.. u Vás žien je typické že za volantom robíte nejednu vec.. napr sa malujete,pozeráte do zrkadielka… a kopu ďalších vecí čo by ste robiť nemali a robíte… preto nedávate pozor a vznikajú také situácie že stojíte na križovatke ako bl-bé a neviete sa pohnúť lebo Vám to 15krát ešte skape… To ste vy ženy.. Čest však výnimkám(to nepatrí Vám Libuše,Julie,Ogarka, Linda Vy sa naučte predpisy hlavne) 🙂
    Toť vsio odo mňa 😆

  327. Peosím, prosím, domluvme se na nějakém datu. Já budu přecházet, v půlce semaforu padne červená (někde svítí zelená tak dlouho, že člověk nestihne udělat ani krok) a vy do mě autem drcnete. Prosím, strašně rád bych toto zažil. A pozvu kamarády, aby viděli a natočili, jak se mají muži vychovávat.

    A potom na vás podám takovou *****u za úmyslné ublížení na zdraví, že se z toho po****ete!!!

  328. Pokud se tak stane, tak paní Ilona využije návodu na sebeobranu, který zde byl uveřejněn před několika měsíci.

  329. A přecházení na červenou je podle tebe v souladu s dopravními předpisy? Ne, není. Muži svým chováním ohrožují životy, a je naší povinností je umravnit a převychovat, aby již nikoho ohrožovat nemohli. My feministky jsme již pro dobro tohoto světa udělaly víc než vy všichni masturbanti dohromady za celou dobu své krátké a pro svět zhoubné existence.

  330. No to je zase jednou článek. Zase jste ukázaly svoji nevalnou inteligenci. A mimochodem, teda nevím, kde jezdíte autem vy, ale tam, kde se pohybuju já, jsou na tohle daleko horší ženy. Ty běží k přechodu neuvěřitelnou rychlostí, fofrhole na rameni, jen aby stihly tu zelenou a když vejdou na přechod, sundají hole, a zašnou se ploužit na druhou stranu. Jednou jsem dokonce kvůli jedné babce musela počkat skoro celou mojí zelenou, aby mohla přejít. A jen co se přeloudala, tak už šla zase rychleji.
    Navíc některé ženy jsou také přebornice ve skoku do vozovky mimo přechod. Je to pro ně asi adrenalinový sport či co. A nejednou jsem dokonce měla možnost vidět, jak se žena, aby mohla přejít mimo přechod v místě, kde je velký provoz, strčila do silnice kočárek s dítětem, aby donutila řidiče zastavit a mohla přejít. Stalo se tak v místě, kde měla dokonce tak 10-15 metrů dál přechod. Takže tady laskavě nekritizujte muže.

  331. Měl si svoji dráhu na přechodu naplánovat tak, aby stihl přejít, dokud svítí zelená. Nemůžeme za to, že muži neovládají ani základní fyzikální úkony.

  332. Když jde o sexuální služby, tak jde u mužů vše stranou. Věř mi, o mužích vím díky svému vzd+ělání více než ty.

  333. Tady se nikdo nečertí. Jen poukazuje na Iloninu malou inteligenci, když se takhle coby řidička chová. No to by zase tady na těch stránkách bylo povyku, kdyby takhle nějaký muž najel do ženy, co??? To byste hned obrátily.

  334. tak se mi zdá že po hodně dlouhé době krize se zase vracíte do formy! :cheer:

    jen tak dál 😉

  335. [quote=Lucka]je vidět, že žádný řidičky nejste…. jak to může proboha klouzat, když jen s autem cuknete? co to je za ***ost….. jiná věc je, když je auto rozjeté a zastavujete na červenou, tak brzdná dráha je delší, ale když se rozjíždí, tak asi těžko.. a druhá věc, přechody se semaforem… podívejte se, kde stojí auto a kde je až přechod. Většinou je tam dost velkej rozestup, že se tam vleze délka celýho auta. Takže další nesmysl.[/quote]

    j.j. lucko, svatá pravda…

  336. je vidět, že žádný řidičky nejste…. jak to může proboha klouzat, když jen s autem cuknete? co to je za ***ost….. jiná věc je, když je auto rozjeté a zastavujete na červenou, tak brzdná dráha je delší, ale když se rozjíždí, tak asi těžko.. a druhá věc, přechody se semaforem… podívejte se, kde stojí auto a kde je až přechod. Většinou je tam dost velkej rozestup, že se tam vleze délka celýho auta. Takže další nesmysl.

  337. [quote=Lordi]A jeste co se tyka vas pani Ilono vy se jednou budete divit az do jednoho takoveho pana vrazite on se nastve a vytahne vas z auta a ukaze vam zac je toho feminismus[/quote]

    jo, a bude li to navíc policajt, nebo budeli někde poblíž, ještě přijdeš o papíry a to právem.

  338. ahoj ogarko, tak o čem je řeč dneska? jinak přeju dobré ráno…

  339. Tak snad ti řekla, že jenom dělá že najede a jenom jednou se stalo, že do něho drcla a to jenom proto, že to klouzalo jestli jsem to dobře pochopila. Tak se hned nečerti. Navíc, kluka máš vzít do náruče jestli ho máš vůbec ráda.

  340. Drahá paní Ilono-recepční.Mám rok a půl starého syna a mnohdy to díky němu přes přechod taky nestihnem.Takže co uděláte Vy? Přejedete mě i mého syna a to jen proto,že je kluk a Vy jste umanutá? Možná Vás to překvapí,ale on to rychleji nezvládne.Když tedy pominu to,že se zelený panáček objevuje v krátkém intervalu a i přes to,že přeskočí na červenou,tak Vy jako řidič máte taky ještě jistou dobu červenou(a to proto,aby byl zabezpečen bezpečný přechod chodců přes vozovku).Takže když najíždíte do choců ve chvíli,kdy jim přeskočí panáček,dopouštíte se tak přestupku proti vyhlášce ba dokonce i trestného činu obecného ohrožení. Ono se Vám to,milá dámo, jednou povede,někoho usmrtíte a pak půjdete bručet 🙂 Což by Vám vlastně mohlo náramně vyhovovat,protože půjdete do věznice ženské,tedy bez mužů a tam si můžete hrát na kápo a přelizovat děvčatům spoluvězeňkyním mušličky.A buďte tak hodná,vemte si Jůlii a ostatní dámy nepříliš zdravého rozumu z tohoto webu s sebou.Budete zajisté výborná parta. :angry:

  341. A jeste co se tyka vas pani Ilono vy se jednou budete divit az do jednoho takoveho pana vrazite on se nastve a vytahne vas z auta a ukaze vam zac je toho feminismus

  342. Ted jste me pobavily 😀 Ne kazdy muz je spatny ridic a uz jezdim nejakej ten patek jezdim radne dle predpisu a znacek a to ze nejaka zena predpokladam ze feministka si proste usmysli ze jako pro ni znacky neplati a malem me naboura to je asi dle vas v poradku protoze to byla zena jen kdyby tohle udelal muz to by se hned dal na hranici a upalit. Polovina zen by nemela mit ridicak kdyz ani neumej odbocit do svyho pruhu ve dvouproude zatacce a zbytecne ohrozuji ostatni ucastniky provozu a o vasich uzasnych radach jak vyskakovat z aut snad radsi ani nemluvit 😀

  343. :angry: Vieš o mne prd tak ma nesúď, moja česť (to je niečo čo vám chýba) by mi to nedovolila.

  344. A to se ten člověk měl zastavit uprostřed silnice kvůli červené? ❓
    a v reakci na Ogarku:jak si můžete být tak jistá?ani já ani vy neznáme přítele -anonymní- tak ho nesuďme.

  345. Ti nevěřím. Dělal by si to jenom na oko, aby ti pak za odměnu musela sát úd. Prasáku.

  346. 😀 Ako to ty môžeš vedieť, napríklad ja by som za svoju priateľku(ktorú zatiaľ nemám) aj život položil.

  347. Se uklidni ne. Jestli se chová normálně, tak nemusí mít strach. A přestaň se za něho takhle stavět, on by pro tebe nic takovýho neudělal.

  348. Takhle bys na mího přítele najela jednou arozbila bych ti to auto ty **** vyjebaná!!!

Comments are closed.