Homosexualita

DOTAZ:

Dobry den,

Chtela bych se zeptat, jaky je nazor vas „feministek“ na gaye a zvlaste na gay sex. Protoze u toho se zeny ani nedotknou a ani na ni nemysli. (I kdyz v nejakych pripadech je to skoda :D)

Dekuji za odpoved.

ODPOVĚĎ:

Jsou dva druhy lidí uchylující se k homosexualitě. Ti jenž toto nemohou ovlivnit a do náruče této nemoci byli vehnáni osudem a pak ti jenž neměli úspěch u žen a rozhodli se tak splynout duší s podobně zoufalými jedinci. Oba způsoby jsou silně proti přírodě a proto ani my nemůžeme být lhostejné k vzájemnému dotýkání se pyjů. Naše sdružení stejně, jako celý svět jsme proti takovému jednání a důsledně doporučujeme léčbu.

Julie

256 comments

  1. Tak isto ako pre Kresťanov je Kresťanstvo to pravé??? pre židov judaizmus moslimov islam …. 😀 😀 😀 😀 😀 ste len banda neodblanených …

  2. Ty si asi riadna Πča že??? Ak je homosexualita vsugerovaná mužmi z dôvdu toho že ich ženy odmietli tak tým páádom sa dá o vás povedať že nikto to do vás nechcel tapchať a ked sa tak pozeráám na tie vaše feministickéé fotky div že vám fúzy nevidno 😀 😀 😀 😀 ved vy musíte mať daždovéé lesy plnéé zvieratiek 😛 😛 😛 fúúúj ste nechutnéé feminizmus vznikol preto lebo tie šlahnuté ženy nikto nechcel a tak si povedali že budú si na „vagínach“ pestovať patrochne aby si dokázali že súú prospešnejšie ako muži 😛 😛 neberiem ženáám ich rolu v evolúúcii ale vyzerá to tak že vy beriete túto rolu mužom 😛 😛 ste choréééé 😛 😛 uy len k múúru a zo zadu streliť 😛 😛 😛 [color=fuchsia][/color][size=medium][/size][b][/b][u][/u]

  3. Pozri si Hanin kufrík ty PI*A hlúúpa 😛 😛 neviem ako sa tak je*nutý ludia môžu narodiť 😛 😛 ved si to len pozri bola češka a máám taký pocit že mala aj blond vlasy ale to som si už nie istý ale bola židovka a išla do plynu tak isto ako aj jej mama otec a tisícky dalších ludí čo boli vo vojne nevine len jedna hlúúpa hlava v Berlíne si zmyslela ideme vraždiť vo velkom tak poďme 😛 😛 pozri si to a potom hovor ale aj tak si myslím že nepochopíš :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: ty jedna hlúpa (!)

  4. ale holka s holkou to by se ji libilo 😀 to uz neni proti priroze 😀

  5. Bohuško,
    Vy jste si zase věštila z karet a vyšly Vám zase ty žaludy a kule, co? Doufám, že Vás to hodně pohoršilo.

    Já jsem si zase věštil na googlu a vyšlo mi, že jste taky škodlivá a nakažlivá.

    A dost už nebo zavolám do pořadu „Volejte psychiatrovi“

  6. Váš MUDr. Haus je normální ***iál… To je stejný, jako bychom chtěli vyléčit vaše chorý mozky… (pokud tedy nějaké máte).

  7. Nelogicky prispevok, je to mensinova vlastnost, rovnako ako to, ze niektori ludia pisu lavou rukou, a to sa medzi choroby neradi. A je prirodzena, ak ju beres z hladiska ucelu sexu ako neprirodzenu, tak z hladiska ucelu sexu su neprirodzene aj kondomy a ine formy antikoncepcie. Tato vlastnost sa vyskytuje aj v prirode a nie v zrovna extremne obmedzenom mnozstve.
    Ak ako prirodzenost beres vlastnost spadajuca vacsine, tak potom je neprirodzene aj to, ze neovladame vsetci cinstinu, ze nie sme vsetci krestania, pravaci …

  8. Skupina lekarov a lekariek, ktory studovali a sledovali tuto problematiku sa rozhodlo, ze homosexualitu vyskrtnu z registra chorob. Toto rozhodnutie ma vacsiu vahu ako tvoje slova, cize radsej budem verit timu vzdelanych ludi, ako nejakej dievcine, ktora zjavne vie o homosexualite kulove ho…

  9. A to rekl kdo? Nejaky snem lekaru? To jeste neznamena, ze to ve sve podstate nemoc neni.

  10. Zmena osobnosti nie je tazka za predpokladu, ze ju ciel zmeny osobnosti chce a vyzaduje. V opacnom pripade je zmena osobnosti nutena a moze jej nasilna forma sposobit poruchy a skody na psychike cloveka.

  11. Metody prevychovania boli silne psychicky natlakove, a aj ked sa v podstate podarila „prevychova“, jej vysledkom bol psychicky extremne labilny jedinec trpiaci casto depresiami a uzkostami. Taketo institucie, ktore bojovali za prevychovu sa po par rokoch „fungovania“ ospravedlnovali za to, aku skodu sposobili na psychike „pacientov“.

  12. Ulrika, z ktorej rozpravkovej knizky si vytiahla tie „historicke“ rozpravky? A tu o drakovi a smelom Jankovi si iste pocula, ze hej?

  13. Ulrika, si jasny dokaz ludskej stupidity a jej neohranicenych moznosti. Ak pokladas cestu nasilia, arogancie a nadradenosti za spravnu cestu, tak si iba kopka nafukaneho egicka, ktora by mala schytat poriadnu cez papulu a uvedomit si rozdiel medzi hakenkreutzovymi snami a tvrdou realitou. Stekas tu ako pes a v konecnom dosledku skapes ako pes. V com si teda lepsia ako my ostatny?

  14. A tento fasisticky idiot tu co robi? Keca svoje ******idiotske kecy podlozene propagandou vymletych jedincov, ktory namiesto zdravej narodnej hrdosti vyznavaju absolutnu xenofobiu a aroganciu?
    Gratz! Strycek Dolfik by bol hrdy, keby vas videl. Na vas sa da tiez pozerat ako na tunajsie feministky iba jednym okom … kym nestlacime spust.

  15. [quote=no, já]normálně chápu, že ti to může být proti srsti, ale takhle jsi jen dokázala, že jste měly z biologie učitele, jinak by jsi totiž pochitila že to není nemoc, ale chemická změna. jsi zaostalá a to totálně!!
    [color=red][/color][/quote]

    není to chemická změna, ale genetická, když už. a vzhledem na to že je menšinová, a z biologického hlediska účelu sexu nepřirozená, se řadí mezi nemoci (nebo by se měla).

    homosexualita je skrátka genetická nemoc (čím neříkám že je špatná a neměla by se tolerovat ale léčit, to vůbec, ale zkrátka podle definice spadá do této kategorie, a to že říct to nahlas se považuje za netolerantní sice chápu ale stejně mi to přijde absurdní)

  16. normálně chápu, že ti to může být proti srsti, ale takhle jsi jen dokázala, že jste měly z biologie učitele, jinak by jsi totiž pochitila že to není nemoc, ale chemická změna. jsi zaostalá a to totálně!!
    [color=red][/color]

  17. Vy jste se dámy narodily do špatné doby…zatímco ostatní už hledí na svět mnohem liberárněji tak vy jste pořád zastydlé v minulých dobách….láska je nádherná věc a pokud je pravá tak nezáleží na pohlaví…a k lásce holt patří pohlavní styk…máte s tím snad problém?

  18. [quote=****]Ono s těmi Čechy je to složitější. Němci tu prý dělali za války nějaký výzkum a rychle toho nechali když zjistili, že mezi Čechy je víc lidí s arijskými znaky než mezi němci. Někteří z nacistů, prý čechy považovali dokonce za árijský národ. Tímto se ale rozhodně nechci zástávat té pomatené femi***ky.[/quote]

    Mimochodom árijský národ nebol ani medzi germanskými ani medzi slovanskími… Patrili ku zakaukazkým národom…

  19. Plně souhlasím… nejspíš proti přírodě je feminismus a ne homosexualita… ne?!

  20. Tak dlouho jsem nečetl takové kraviny, jako v tomto komentu. Pokud se chcete jednou stát majoritní většinou této planety a eliminovat všechny muže na nulu, pak musíte mít alespoň zdravé názory. Od kdy podle vás je homosexualita nemoc? Kdyby to nebyla vrozená věc, asi by dostávali podle vás paralen, ne? … kolik vám je? 90 let, že máte názory jako soudruzi před 40 lety?!
    … a pokud je mi známo, muž-heterosexuál, by se nikdy neuchýlil do náruče muže, jen pro sklamání s ženou… to si ho radši vyhoní a veřte mi, jsem čistokrevnej homosexuál, proto o tom něco vím.
    A pokud dále popřemýšlím o vás, jakožto ženy, které chtějí jen ženy ve své komunitě…nechcete si nakonec lízat ty vaše pekáčky? … právě proto že se vám hnusí pinďour? … asi na tom něco bude ne? … a proto že to nejde léčit nazýváte se
    feministky, protože lesbičky odsuzujete?…kdepak hledat pravdu?!

  21. akuma-démon…pěkné:) ale pokud ti mohu poradit tak se na ně vys** protože oni by druhou světovou zřejmě nepochopily ani kdybys jim z toho udělal animovanej film prostě sou to rasističtí bast**** a kdyby je nekdo mlatil tak se s radosti pridam…i když sem si slibila ze fyzicky nebo psychycky slabsi mlatit nebudu….

  22. cely svet?….je pravda ze vy asi nebudete z tohoto sveta…..gay sex? Proč ne?…. Je to temer to same co normalni…nic spatneho….jo a preji prijemny vecer 🙂 (nebo jakoukoli jinou denní dobu 🙂 )

  23. Tak to je odpovědˇuplně na ***** 🙂 akorát v ní vidim samý sračky!!!!! 😀 😀

  24. [quote=chuj]feministky jsou opravdu omezené 😀 [/quote]
    nehazej vsechny feministky do jednoho pytle a neodsuzuj je kvuli jedny kra.ve co si usmyslela ze si bude rikat feministka a par dalsim jejim vypatlanejm nasledovnicim… tohle neni feminismus, ale vylozene demence! 😀

  25. Děvenky, co to tu žvatláte o rovnoprávnosti? Chováte se jako fašistky ( z latinského fascio, závazek ) vůči ostatním ženám. Kdo není s vámi, je proti vám. A vůči mužům? Asi ani Hitler si tak ,,nepohrál\“ s Židy, jako byste si vy vyhrály s muži, mít možnost vlády…no jo, nějak se ta vaše nepřitažlivost, hloupost a nechtěnost zamaskovat musí…

  26. Já jsem měl za to, že tenhle ***ver vedou ženy inteligentní, které se distancují od ,,mužské\“ omezenosti. To by ale Julie byla chlap par exelance. Od vařechy se možná oprostila, ale mezi přemýšlející bytosti se ještě integrovat nedokázala….

  27. Zdravím všechny feministky 🙂
    Ze své vlastní zkušenosti můžu říct, že sex mezi dvouma ženama může být stejně vzrušující jako mezi partnery různého pohlaví. :kiss:
    Není to nic co by se mělo léčit, ale vy by jste doktora navštívit měly. 😀

  28. Julie, chudinko, normálně tě lituju, ty citově vyprahlá a pravděpodobně frigidní nerozumná holčičko 🙂 právo na lásku svými kecy nevezmeš nikomu, a určitě se mnou spousta lidí souhlasí, že homosexuální láska dokáže být stejně- ne-li víc- krásná jako ta heterosexuální. A pokud tu budeš příště metat kecy, vzpamatuj se, děvenko (i když asi ne… tahle stránka je keců plná). Homosexualita vůbec není proti Přírodě, ba právě naopak. Je běžnou (i když trochu vzácněji se vyskytující) záležitostí mezi všemi živočišními druhy. A te´d buď chytrá.

  29. ty tak někde zametáš chodníky a dím že si hraješ na nácka si lečíš komlexi

  30. Ano, všichni musíme těžce pracovat, každý na svém místě.
    My jsme předurčeni k vládnutí.
    Vás zbavíme břímě rozhodování.

  31. Tak abych odpověděla ve vašem duchu : Ano, plevel je potřeba vytrhat i s kořeny – zavřít vás na psychiatrii a vaše děti dát do normální rodiny

    A nezaměňujte lidskost za slabost.

  32. Já věřím na převýchovu prací.
    Práce osvobozuje.

  33. Plevel je nutno vytrhat i s kořeny, jinak vyroste znovu a zmohutní.

    Tolerance a lidskost nás nesmí zviklat či oslabit, musíme se zocelovat ničením.

  34. nebo co? zabijete mě? pochubuju že těch pár stovek nacků něco zmůže :whistle:

  35. bych ho vuděl zhruba podle tohodle textu:
    Neuměl si v mládí žádnou holku narazit,
    k lidem kolem sebe choval se jak parazit.
    Ve dvaceti letech chtěl se zbavit deprese
    tak začal bejt hustej – stal se náckem z ******.

  36. Je mi líto, ale pro satanisty nebude v naší Říši místo, stejně jako pro křesťany

    Buď se přidáš k nám, nebo ….

  37. Pochybuju, že za vámi někdo půjde. Stejně jako se nikdy nevrátí monarchie, nevrátí se ani fašismus a komunismus – je to dějinami prověřené.
    Mimochodem byla jsi v Auschwitzu? Slovo tolerance, lidskost ti nic neříká?

  38. Ano, to je mi známo.
    My jsme předurčeni k vyšším cílům.
    Slované či Románi nám nemohou bránit v rozletu.

  39. Ono s těmi Čechy je to složitější. Němci tu prý dělali za války nějaký výzkum a rychle toho nechali když zjistili, že mezi Čechy je víc lidí s arijskými znaky než mezi němci. Někteří z nacistů, prý čechy považovali dokonce za árijský národ. Tímto se ale rozhodně nechci zástávat té pomatené femiblbky.

  40. asi vzpomíná na zlaté časy…možná je i zažila osobně :whistle: 😀

  41. Nic není historie, to si pamatuj!!

    Naše doba přijde.

    Nás vynesla k moci Velká hospodářská krize 1929

    Nyní jsme ve stejně silné krizi a očekává se její druhá vlna, mnohem razantnější.

    A pak půjdou všichni s námi!
    Rozvineme prapory, dupot okovaných bot se rozlehne po náměstích!

  42. Nezasekol/a si sa tak trochu v inej dobe? Je rok 2010 nie 1923-1945, Nazis už nie sú hrdinovia ale zločinci, sympatizanti s Nazis sú tiež považovaný za zločincov.

  43. s praktikama výslechu podle knihy Malleus maleficarum

  44. V roce 1923 byli ještě silnější policisté, ale nakonec museli poslouchat nás.

    A my ji přetvořili ke svému obrazu.

    Tajná státní policie patřila k nejmodernějším a nejefektivnějším své doby.

  45. Škoda reči pravdepodobne to ani nemyslíš vážne.

  46. Je mi 27.
    Nejde o nějakou nenávist.
    Vynikající politik, skvělý stratég a neohrožený letec Hermann Goring též považoval Židy za nadřazenou rasu.
    Ale zvítězit může nakonec jen jedna rasa. A o tom to je, hochu.

  47. A proč se Češi měli bít?
    Němci nás vysvobodili od jedu židobolševismu.

    Na náš národ padla hanba jedině když nájemní vrazi vyslaní z Anglie zavražlili našeho Zastupujícího Říšského Ochránce Heydricha.

  48. Ťažka to debata s neonacistom s psychickou poruchou, česi sa tiež nebili ako draci.

  49. Partyzáni za povstání bojovali tak \“uvážlivě\“, že velitek SNP prohlásil: Partyzáni jsou nepřátelé číslo jedna\“.

    Čili když se před vojáky SNP objevili Němci a partyzáni, tak lépe střílet na partyzány.

  50. Nehovorím [b]len[/b] o slovenskej armáde, ak by si čítal pozornejšie. Partizáni neboli časť armády.

  51. O tom bys měl radši mlčet, Akumo.

    Slovenská armáda měla tři divize, z toho dvě na Dukle. A ty za SNP kapitulovaly zcela bez boje! To byla ostuda. Poslední slovenská divize též nebojovala zrovna chrabře, takže i zdecimované německé síly si poradily se SNP jako nic.

    Jižní Slovensko bylo předáno Maďarsku v roce 1938. Slovensko se přidalo k Hitlerovi v roce 1939.

  52. Tam to bolo zložitejšie pretože ak by odmietli spojenectvo, nemecko by si slovensko zobralo násilím a dosť veľká časť južného slovenska by pripadla maďarom. Ale zabúdaš na cudzineckú légiu kde bolo veľa slovákov a na partizánsky odpor hlavne na Dukle.

  53. já vím ale blbá ulrika by si myslela že to je věk takže jsi 14/88

  54. Provokuješ, nie si pravá priblblá Ulrika, typujem že si 14/88

  55. To je dobře doufám že tě policajti hodně zmasakrujou

  56. To udělám
    Už brzy.
    A nebudu sama, bude nás hodně!

  57. Prd by ťa chránila, slovákov nechal na pokoji pretože sme preňho (bohužiaľ) museli vyrábať zbrane. Teba by som im predhodil ako partizána a išla by si na šibenicu.

  58. ulriko že si nestoupneš v půl třetí odpoledne na náměstí v některám větším městě nezvedneš pravačku do vzduchu a nebudeš křičet Sieg Heil nebo Heil Hitler :whistle:

  59. Ale u vás by mě chránila Hlinkova garda, ne?
    To jsou také zapálení nacisti.

  60. Do plynu s tebou :whistle:, Hitler bol tá najväčšia sviňa, spolu so Stalinom, aká kedy chodila po zemi. Máš šťastie že bývaš v čechách inak by si už bola 3 kubiky pod zemou.

  61. Krom toho že začaly do teď největší masakrt tak vůbec nic

  62. Hm… Zapríčinili smrť tisícok ľudí, mám pokračovať ďalej?

  63. odedneska máš ulriko povolený jen zprávy sport a večerníček jinak nic hned to napíšu chocholouškovy 👿

  64. to není věk to je jeden ze sybolu dnešního Nacismu 88 znamená H.H. čili sláva malíři pokojů

  65. Vieš prečo sa národy rozdelili tak ako sú? Podľa Podobnosti jazykov. Slovania majú podobné jazyky, Germáni majú podobné jazyky atď. A už nepozeraj tie celovečerné filmy lezú ti na tvoj zakrslý možoček.

  66. já taky viděl ve Filmu na Hoře Olymp Řecké Bohy a veskutečnosti je tam kulový 👿

  67. Hitler chtěl vyhladit Slováky? Tak proč jste za něho bojovali?

    Mimochodem, letos jsem byla v Plumlovském zámku, byla tam výstava z druhé světové války. A Slováci prý bojovali za Hitlera statečně! To chtěli vyvraždit sami sebe?

  68. nacisti jsou zlý z toho vyplývá kdo snima simpatizuje je zlý. takže zlá jsi ty :angry:

  69. Co jsem ti udělala?? :0
    Jsi zlý :angry:
    A já to s vámi myslím dobře, i když jste muži.

  70. Ale kdepak, Slovani.

    Češi jsou Němci špatně přeložení do češtiny.

    To v jednom naučném filmu říkal jakýsi profesor, co byl buršák.

  71. Nemci sú germáni, Česi, Slováci, Srbi, Slovinci, Chorváti, Bulhari, Rusi, Poliaci sú slovania.

  72. tak aby jsi vzdala nacismu čest tak se podemisuj jako Ulrika 88 :angry:

  73. [b]Sku[/b][b]rvená nacistka! Nezaslúžiš si žiť![/b]

  74. Kotko, keby to Hitlerovy vyšlo tak vyhladí rómov, židov, slovanov (češi, slováci, srbi, slovinci…) a postupne ďalšie etniká, kým by neostala len \“čistá\“ árijská rasa, nehovoriac o tom že pravdepodobne by sme boli všetci modrooký blonďáci. Takže si nabuduce rozmysli čo budeš podporovať, chorý rozum, takých ako ty by mali pre dobro ľudstva strieľať.

  75. Hele, seš nacista?
    Mám ráda nacisty. :kiss:
    I když nacistky mám ještě radši.

  76. [quote=Kira] :angry: Jedinej kdo by se měl jít léčit jste vy! Zajdetě k psychiatrovi!!! :angry: :angry: [/quote]

  77. :angry: Jedinej kdo by se měl jít léčit jste vy? Zajdetě k psychiatrovi!!! :angry: :angry:

  78. [b][color=orange]Jasně nějakej playnnej fet, nějaký další drogy, pár beček piva a můžem pořádat homoparty. Vybereš za vstupný a budou fronty jak prase[/color][/b]

  79. [quote=satanista]stejně jako kretény kteří nevědí že jsou češi a ne němci a pokud je mi známo tak češi měly přijít na řadu po židech a rómech [/quote] Pěkná ***ovina .. nevíš absolutně co znamená myšlenka národního socialismu!!!To co tady tvrdíš je jen nějaká antifašistická propaganda! Češi byli v nacistické říši na prvních příčkách hned za nordiky…jo nadřezenost němců je celkem blbost.. WHITE POWER 14/88!!!

  80. stejně jako kretény kteří nevědí že jsou češi a ne němci a pokud je mi známo tak češi měly přijít na řadu po židech a rómech

  81. homosexualita se dá vyléčit asi stejně jako tvůj chorej mozek Jůlie :angry: kulkou mezi oči 😛

  82. Julie , mužeš mi vysvětlit jak se homosexualita léči ?? Že bych se přiučila … :whistle:

  83. Ty kra.vko 😀 Feminismus je [b]JEN A POUZE[/b] hnutí za rovnoprávností mužů a žen, který byl aktuální v 50. letech minulého století. Tohle se netýka feminismu, tohle se týka [b]DEMENCE[/b] :pinch: 😀 😀

  84. Přední odbornice České Republiky ve skoku na špek 😀 tak když jsi teda taková \“odbornice\“ řekni… co jsou to záblafuňky ?? :woohoo: :woohoo: a prosím bez použití toho vašeho \“gůgl.kom\“ :woohoo: :woohoo:

  85. ty krá.vo pitomá, Hitler zabil 17 miliónů lidí jenom proto, že neměli blonďatý vlasy a modrý oči, nerozlišoval ženy, děti ani muže…a ty tady něco mel o ženskejch v jeho gestapu…krá*o :angry: :angry: :angry:

  86. Jůlie, ty jsi pí.ča, jinak se to popsat nedá…

    Obávám se, že se nám tu pomalu dere na povrch Adolf Hitler junior :angry: :angry: :angry:

  87. Spíš bych řekla, že celý svět doporučuje léčbu vám… a dobře dělá, protože ji fakt potřebujete.

  88. Ano, Julca a jeji Ego 😀

    P.S. Trafalgar Law? Naprosto nejvetsi typek 😀

  89. Ehe, pocita se jako kvalifikace v oboru biologie 11. misto v celoprazskym kole biologicky olympiady? Protoze jinak asi nemuzu slouzit :unsure: Ale na vejsku jeste casu dost 😀

  90. Aha, prepise to slovo r.e.c.e.s.e 😀 😀 😀

  91. Samozrejme… Myslis si, ze sem pisu vazne? Kdybych chtela realistickej nazor na gay sex, tak se zeptam kamarada 😀 Jinak, mam nemily pocit, ze tyto stranky jsou jenoum ****** nejakeho hodne znudeneho pana… doufejme 😉

  92. Pravda. Rozdíl mezi šimpanzem a ultrafeministkou:
    Šimpanz: Najde ořech a neví jak se dostat k jádru. Uvidí jiného šimpanze, jak ořech rozbíjí kamenem. Tak vezme kámen, ořech rozbije a jádro sní.
    Ultrafeministka: Najde ořech a neví jak se dostat k jádru. Uvidí muže, rozbíjejcího ořech kamenem. Řekne mu, aby jí ho rozbil. Muž ořech rozbije, kousky jádra posbírá a předá je ultrafeministce. Ta mu udělá čtvrthodinovou přednášku o tom jak sou muži hloupí a nic neumí, a že chtěla to jádro vcelku a nepoškozené.

  93. No bóže tak když je někdo buzerant nebo lesba, tak co je na tom špatnýho …. jaká nemoc proboha….. tak když se někomu líběj chlapy nebo ženský tak je to snad jenom jeho rozhodnutí ne??, A když je někdo zavrhnutej druhym pohlavím a tak se uchýlí k tomu bejt na stejný tak to neni žádná katastrofa….. když to tomu dotyčnýmu nevadí tak ať si dělá co chce a skym chce ne??,,

  94. tohle uráží naprosto absolutní nulu tohle je daleko nižší 😀

  95. A ten funkční kolerát vypadá jako jak? Rád bych se jako lékař přiučil zase něco nového:-D Jen abych něco nepřehlídl. :woohoo: A taky hned běžím spálit všechny své odborné knihy 😀 😀

  96. Semtex je málo, v jejich případě bych jim dal do huby vodíkovou pumu. 😀

  97. Můžu se zeptat, jakou máte kvalifikaci v oboru biologie? K tomu, aby jste mohla vyvracet zdokumentované jevy o chování zvířat, by jste nejdřív musela sama být biolog, protože takhle vaše tvrzení postrádá jakoukoliv relevanci…

  98. tak částečně se to dá lečit svěrací kazajkou a roubíkem 👿

  99. Škoda, že se nedá léčit blbost…. jsi beznadějný případ Bohuše :0

  100. Z lékařského hlediska, hmmm, změnit osobnost není zas až tak moc těžké, ve srovnání s operací u transsexualismu záležitost zanedbatelná, otázka je spíš, do jaké míry ale žádoucí…

  101. Bohuškoooo 😀 Ale pořád se nám nedostalo vysvětlení, co to ten FUNKČNÍ korelát je. Samotné slovo korelát si umí najít ve slovníku téměř každý, i když, jak se na vás koukám, vy jej ani opsat pořádně neumíte… :woohoo: :woohoo:

  102. Panebože !!! To že je někdo gay nebo lesba je nemoc? Děláte si ze mě p*del? Feminismus je nemoc! Nechápu diskriminaci homosexuálů.. \“to je strašně proti přírodě\“ hlavně že to, že nějaká ženská uřízne muži penis to je strašně prodle přírody co! … bože, vy se děte léčit!!!!! :angry:

  103. Nejlepší léčba \“feministek\“ je narvat jim do huby semtex a zmáčknout čudlík.

  104. [quote=Bohuše Ondráčková]Jsou známy četné případy, kdy se homosexualita převychovala. Celé je to jen o vůli a lenosti, vy ožralo.[/quote]

    Jste zamindrákovaná stará panna, co si neumí užít života. Začal jsem sepisovat studii o léčbě feministek. Ovšem zatím nejsou známy případy úspěšné léčby :angry:

  105. Fakt si kladu otázku, jestli tohle má nějaký smysl. Co na tom \“léčit\“? Chápu třeba případy, kdy je v mužském těle uvězněná žena a naopak, to potom proběhne chirurgická úprava, ale ten základ, osobnost, nebo duše, je stejný, nemění se. Nazvala bych to, že jen proběhne úprava karosérie. Ale měnit osobnost, co mi jako laikovi připadá dosti náročné. A hlavně s jakou vyhlídkou na úspěch?

    A nakonec, nic otřesnýho na tom snad není. Jaká zvrácenost, když to dělají spolu chlapi? Já to taky dělám s chlapama a taky taky se mi to líbí.

  106. Ano kluci, díky za upřesnění. To víte, jsem jen pouhá blondýna… 🙂

  107. [b][color=orange]Léčit se to dá ale jen na výslovné přání jedince a jde o docela dlouhej proces plnej terapiíí, prášků a dalších kravin[/color][/b]

  108. [b]NEDOPORUČJI léčbu homosexuálů!!![/b][size=medium][/size]
    Vyjímkou jsou normální nemoci, ovšem v případě jejich výskytu se léčí každý normální člověk.

  109. [b][color=orange]A přesně to je inteligence pseudofeministek…absolutní nula[/color][/b]

  110. Promiň mi, to jsi naměřil feminám, nebo policii?
    Jestli mě paměť nešálí, -273,15 st.C, nebo 0 K by měla být absolutní nula, kdy \“ustává pohyb elementárních částic\“? :confused:

  111. no ještě nižší jsem jim naměřil IQ -273,15

  112. Tak nějak, ale tohle, co jsem tady našla, to je, mírně řečeno zajímavé, ani nevím, jak to popsat.
    Jak říká můj \“pornotyran\“: inteligence jak u policie. 😀

  113. pozor správně to má být v Bible :whistle: podle Bohouše

  114. [color=red]Vy feminy, vy jste asi úplně mimo, proč chcete léčit homoseuály? Oni vám něco provedli?
    Vy asi takové zkušenosti nemáte, ale třeba za sebe: jsou to ti [b]nejlepší[/b] kadeřníci a vizážisté.[/color]

  115. Domnívám se, mezi mentálně zaostalé o..p..i..c..e a militantní feminy nelze stavět rovnítko. Co je teoreticky možné u opic, není možné u těch druhých.

  116. [b][color=orange]Jo vlastně…jak sem mohl zapomenou na paní \“editujte pravdu\“[/color][/b]

  117. Hej nezabudni na ich rozpoltene bytosti (druhé ja napr.)

  118. [b][color=orange]Ty, Libuše, Julie, romana, katka, Alena, Ogarka, Linda, Marcela…zapoměl sem na někoho?[/color][/b]

  119. Já tě neokřikuju, flundro nechutná, já ti dávám možnost se rehabilitovat. "Odbornice" jako ty určitě něco publikovala, tak bych si to přečetl. Ale biblu nechci.

  120. Nějaká ohyzdná blbá babyzna se tu nebude povyšovat nad ostatní!

  121. No je fakt že blbec (tedy vy) nikdy nepochopí že je blbec….

  122. Nějaký ohyzdný neschopný policista mne tu nebude okřikovat.

  123. S tím naprosto souhlasím. Bohužel pro vás to není v rozporu s ničím, co jsem já pravila.

  124. Chovakyně psychiatrické léčebny [b]NEMŮŽE[/b] být přední odbornicí. Opakujte si to vždy před spaním a zkuste to přijmout jako fakt.

  125. Tak kolerát jo? A sama držkuješ. A odbornice? Co jsi publikovala? Maximálně ho*vno na hajzlu. Nebo mě přesvědč. Udej dílo, nakladatele, rok vydání. Nebo alespoň nějaká skripta.

  126. Vaše paní měla v této části pravdu, tudíž nevím, proč bych to měla celé přepisovat, když sdílím stejnou ideu a můžu to citovat.
    A asi zapomínáte, že jsem jednou z předních odbornicí České Republiky, tudíž jsem se s pojmem kolerát setkala již mnohokrát. Příště si najděte něco složitějšího, nač mne můžete nachytat. Na závěr bych dodala – vaše paní má rozvinutého ducha a nebýt vás, byla by z ní dobrá žena. Že vás nekouše svědomí, vy uzurpátore.

  127. Jsou i případy, kdy se z mentálně zaostalých opic staly inteligentní ženy, celé je to jen o vůli a stupni retardace, vy obludo!

  128. Pavle, zmrzlina je něco krapet jiného než lidská osoba. To vám ale nemusím říkat. Homosexualita je škodlivá a poslední dobou (díky nadměrné "propagaci" ) by se dalo říct i svým způsobem nakažlivá.

  129. Jsou známy četné případy, kdy se homosexualita převychovala. Celé je to jen o vůli a lenosti, vy ožralo.

  130. Hitler byl antifeminista.
    Stačí si jen vzpomenout kolik jeho spolupracovníků a maršálů bly ženy!

  131. Homosexualita se dá dobře léčit ketaminem, viděla jsem to v naučném dokumentu s MUDr. Hausem.
    Akorát nevím, jestli by to měli hradit zdravotní pojišťovny.

  132. Doporučujete léčbu homosexuálů ???? Vy jste opravdu hloupá a zaostalá ❗ ❗ ❗ ❗

  133. tak už jsem to našel celé, diskuse **********.feministky.com/diskriminace-lidi-co-preferuji-opacne-pohlavi

    [size=x-small][quote]Drazí pánové
    pokud se domníváte, že slovo nemoc někde v sobě skrývá nakažlivost, hořce se mýlíte. Seznam těch neinfekčních snad dodávat nemusím. Obecně ale za
    nemoc považujeme malfunkci orgánového systému projevující se zhoršením kvality života. U homosexuálů je jasně prokázán funkční korelát na jejich
    mozcích, který u běžné populace budeme jenom marně hledat. Že se ale za psychiatrickou nemoc již pár let neoznačuje, je jenom domluvou lékařů, tudíž
    pohrávat si s tímto označením ještě pořád není od věci[/quote][/size]

    Hmmmm, ani vlastně nevím, proč mne to tak popudilo, budu se muset nad sebou zamyslet… 😀

  134. Bohuško, když už někoho citujete, alespoň to uveďte, prosím.

    Úplně stejný příspěvek se tady objevil už kolem května od uživatelky _Nikol_ (ne že bych se nějak extrémně věnoval čtení všech psaníček, ale když už se moje přítelkyně nechala zlákat a na váš \“internet\“ se podívala, byl jsem zvědav, co napsala 🙂 )

    [quote]U homosexuálů je jasně prokázán funkční korelát na jejich mozcích, který u běžné populace budeme jenom marně hledat. Že se ale za psychiatrickou nemoc
    již pár let neoznačuje, je jenom domluvou lékařů, tudíž pohrávat si s tímto označením ještě pořád není od věci[/quote]

    Má to jednak stylizaci úrovně na míle vzdálené od vašeho pseudofilosofování, jednak se obávám, že ani netušíte, co to vlastně ten \“funkční korelát\“ je… :woohoo: :woohoo:

  135. No, abychom byli přesní, kdyby se moc chtělo, porucha sexuální orientace se upravit dá (kognitivně-behaviorální psychoterapií, někdy se dají použít antidepresiva ze skupiny SSRI nebo NARI), ohánět se ale slovem léčit je trochu mimo – léčí se něco škodlivé, co lidem vadí a nevidím nejmenší důvod, proč bychom někomu měli určovat, jestli má mít rád zmrzlinu čokoládovou nebo citrónovou.

  136. pí. Jůlie opravdu zajímavé a poučné čtení, ale nemyslíte si spíš, že jediné co je proti přírodě, jste VY :woohoo: :woohoo: :woohoo:

  137. [quote=Ulrika]La Vey je jedna z největších feministek všech dob.[/quote]
    Nechtěj vědět co největšího všech dob jsi podle mě ty.

  138. Já bych je ….. 👿 to by vás zajímalo co femky ? :woohoo: :woohoo: n.a.s.r.a.t

  139. [quote=vonH]Vy taky obtěžujete společnost, a nikdo vás vraždit nechce.[/quote]
    zatím… 👿 👿 👿 👿 👿

  140. [quote=Julie]Je několik proudů feminismu a toto je ten pravý.[/quote] mam pocit že hitler hlásal něco podobnýho :whistle:

  141. ne že bych nějak obdivoval nacisty, ale to si chudák Goebels nezasloušil… :woohoo: :woohoo:

  142. Jako měl Hitler Goebellse a Himmlera tak Julie má Libuši. Bohuše je spíš něco jako gen. Keitel kterému pro jeho řiťolezectví přezdívali lokaj (Lokeitel).

  143. To nechce řešit, na tomhle webu se nikdy nic inteligntního nedozvíš, stejně ani neví co mluví chuděry starý 😉 A pořád si protiřečí nebo přeskakujou z jedný lodi na druhou podle toho jak se jim to hodí 😉 S nevzdělanými lidmi s četnými psychickými poruchy ani nediskutuj a pouze se směj 😀

  144. To nejdřív promluv do duše Bohuši a Libuši, to je jedna nadávka vedle druhý 😛

  145. Ale jsi a jen tu děláš kužičky… :kiss:

  146. mam pocit ze tuty clanky sou jenom pro zasmati

    Ti jenž toto nemohou ovlivnit a do náruče této nemoci byli vehnáni osudem

    k u r v a kde se vzalo slovo nemoc vy co to pisete ste nemocny :X :X :X :X :X :X :X

  147. a na takovou pytlovinu jsi přišla kde :0 :0 :0 :0 :0

  148. [b][color=orange]Ty se nemáš moc ráda co?[/color][/b]

  149. La Vey je jedna z největších feministek všech dob.

  150. snažím se žít podle LaVeyovy Filosofie a věřím to

  151. jsi satanista ? ale myslim opravdu satanista, ne clovek kteremu to pripada drsny nebo chce byt proste jinej, ale ten ktery v to opravdu veri 🙂

  152. Takže homosexuály, kteří neobtěžují společnost podporujete?

  153. Dobrý den vy kravič ko Julie xDD A co tedy řikáte na Bisexualy? Ty jsou také nemocní jestly ano tedy jsem ale psychologové u kterých jsem byl kvůly vyšetření jestly můžu na horolezeckej výcvik tak mi nikdy nic neřekly že jsem nemocnej tak jak je to tedy?

  154. Libuše jednoznačně ministr Propagandy je to převtělení Josefa Goebelse 👿

  155. aaaa, ať žije eugenika, co? Rodí se nám další dr. Mengele v ženské verzi… Když se na to totiž podíváme ze stránky finanční, společnost obtěžuje jakákoliv nemoc, které vyléčení stojí víc, než je jedinec schopen za zbytek života vyprodukovat (a to někdy vůbec není problém), obdobně důchodci, o mentálně zaostalých, kteří se do práce nikdy nedostanou, ani nemluvě.

    Ale, začal bych asi ve vašich řadách:
    jmenujme Libušku se svým sdíráním a využíváním důvěřivějších, jednodušších lidí
    Bohušku, která jednoznačně nemá reálné zaměstnání, jenom blouzní o místě stínové \“premiérky\“ EU
    a v neposlední řadě i vás, jelikož kvůli nadměrným tendencím ke spolupráci s mužským plemenem jste v jakékoliv týmové práci nepoužitelná, tudíž zůstávají jednoduché manuální úkony (typu uklízení, vaření v závodní jídelně nebo asi nejlépe – úřednice ve státní zprávě :D)

  156. Prosím chovejte se k sobě navzájem slušně.

  157. Vy taky obtěžujete společnost, a nikdo vás vraždit nechce.

  158. A i kdyby? Taky odsoudíte někoho, kdo by se narodil např. s leukemii?

  159. to ze to neni muz me napadlo uz pri tom jak napsala
    [quote=anonymní]Ty se začni chovat slušně.[/quote]
    ja se jich nezastavam… ja se jen zastavam všeho co je v rozpoporu s juliánem.. a já se tady nebavím o tom jak si tam někdo o sebe mrská péíro.. to je uplně na ***** myslím.. ale o análním sexu.. a tam se žádné péro toho 2. nedotýká

  160. Existuje i vědecký základ pro tvrzení, že feministky jsou mentálně postižené, trpí schizofrenií, obsedantně kompulzivní poruchou, stihomanem, choromyslností, sexualní deviací a mnoha dalšími chorobami.

  161. Paní Julinko, ten základ existuje. Za nemoc můžeme považovat jakékoliv chybné fungování organismu.
    U homosexuálů je jasně prokázán funkční korelát na jejich mozcích, který u běžné populace budeme jenom marně hledat. Že se ale za psychiatrickou nemoc již pár let neoznačuje, je jenom domluvou lékařů, tudíž pohrávat si s tímto označením ještě pořád není od věci.

  162. tady taky není důkaz, že to máte podložené, takže…:) poražena vlastní \“zbraní\“

  163. Koukám pane, že máte velmi bohaté zkušenosti. 😀

  164. Ty se zacni chovat slusne. Julie ma pravdu. Dotykaji se penisy a hnetou si u toho koule. A tobhe se to asi libi, ze se jich zastavas

  165. juliáne.. od kdy se při \“pohlavním sexu\“ mužů dotýkají muži svými penisy? muži mohou emzi sebou provozovat pouze anální sex a to je trošku jiné.. asi těžko někdo narve péro do péra druhého.. přečti si nějakou NORMÁLNÍ encyklopedii, pak se vrať na tyhle stránky, a začni se chovat jako civilizovaný člověk, který není blbý jako teď momentáně ty..

  166. ale jo kvůli tobě klidně 😀 jinak jsem tam pod jménem fretkas

  167. jeee… a facebook vedes? :huh: protoze ja nic jako icq nebo skype nee… T.T

  168. Vy jste asi ještě nikdy knihu vydat nezkoušela, že, paní Julie? Víte vůbec co se všechno stane s těmi tisíci písmenek, ať už jsou na papíře nebo v počítači, než mohou být natištěny na papír, svázány do vazeb a prodávány v knihkupectvích jako kniha? Protože já ano, a silně pochybuji že i vy, jinak byste tohle nemohla napsat.

  169. 😆 no, zkus potvrdit \“zadost o propojeni\“ a uvidime, co se stane 😀

  170. tohle jsem ještě nezkoušel ty zprávy…
    ale jinak je to takhle: dokuď ti nebude patnáct, pak dokuď ti nebude osmnáct, dokuď bydlíš pod mojí střechou….

  171. Dekuju… Uz konecne muzu rikat: Ale mami, vzdyt je mi [i]patnact[/i]! 😀 Jinak, nepresuneme se do zprav, protoze odtud nas zachvilku vy******ujou :pinch:

  172. tak to gratuluji k narozkám ikdyž pozdě trochu 😀 😀 😀

  173. 😆 Jsem vztahovacna, ja vim… Jinak, sikovnej 😛 To se mi jeste nepovedlo… Ale co neni, muze byt. 😀 Ja zase loni kvuli trem po sobe nasledujicim zlomeninam neodabsolvovala housle 😀 Jinak je mi… ehm… 15 a 5 dni :woohoo:

  174. je mi 16 a jinak jsem sekal dříví a nějak mi to odpérovalo a seknul jsem se lineálně do prstu (musím se pochlubit že to schytala i šlacha 😀 😀 )
    a citát: \“(doufám že si to přečteš)\“ , bylo na mého kámoše který sem taky občas chodí 😀 😀

  175. Samozrejme, ze si to prectu… Musim si prece hlidat svuj vlastni clanek, ne? 😀 Jinak, ehm… kolik je ti vlastne let? A co si delal s rukou?? Julca by nejspis rekla, ze sis ten prst zlomil pri masturbaci, ale to mi moc nedava smysl ^^

  176. to já si taky občas šťouchnu….ve škole mám kámoše a ten taky provokuje a já mám prst v sádře a on vždycky tak co umíš tohle a ohíbá přesně ten prst který mám v sádře bych ho občas za tohle kopnul (doufám že si to přečteš) 😀 😀 😀 😀

  177. Homosexualita je taková odchylka od normy a pokud jí Julie považuješ proti přírodě, tak nezapomeň že narušených jedinců zralých do psychiatrických léčeben není také mnoho, není to v normě, takže jsi se svýma kolegyněma taky proti přírodě 😀
    Probuď se ze svýho světa plných bludů a iluzí. A nemluv tu za celý svět, protože skutečná realita oproti tvé vymyšlené realitě z tvé choré mysli je úplně jiná a 99% lidem přijdou tyto stránky k sm_íchu 😛
    P.S. Vrozená homosexualita je nedá léčit 🙂 ale to nepředpokládám, že bys to mohla vědět, tvé znalosti ze všech vědních oborů jsou na úrovni tříletého dítěte.

  178. A tak protože neexistuje žádný základ pro tvrzení, že se jedná o nemoc, tak to automaticky normální není?

  179. [quote=Julie]Důkaz? A kde by máte důkaz, že tomu tak není? A nepapouškujte prosím to, co jste si někde přečetl.[/quote]

    [url]http://cs.wikipedia.org/wiki/L%C3%A9%C4%8Den%C3%AD_homosexuality[/url]

    Přestože neexistuje žádný empirický nebo vědecký základ pro považování homosexuality za poruchu nebo abnormalitu místo za normální a zdravou sexuální orientaci[1], někteří prosazují možnost léčení homosexuality. Léčbu homosexuality většinou podstupují lidé mající výrazné konzervativní náboženské přesvědčení.[2] Žádné studie neprokázaly úspěšnost ani neúspěšnost metod usilujících o změnu sexuální orientace, a některé studie dokládají rizikovost těchto metod.[3] Žádná hlavní profesní zdravotnická organizace nepodporuje pokusy o změnu sexuální orientace a prakticky všechny z nich přijaly prohlášení, jimiž před nimi varují odborníky a veřejnost.[4][5][6] Americká asociace psychologů a Royal College of Psychiatrists před takovými snahami prosazovanými organizacemi jako je NARTH vyjádřily znepokojení s odůvodněním, že nejsou vědecky podložena a vytváří prostředí pro předsudky a diskriminaci.[5][7]
    Snahy o změnu sexuální orientace jsou kontroverzní kvůli napětí mezi hodnotami vyznávanými některými nábožensky založenými organizacemi na jedné straně a hodnotami organizací na podporu práv leseb, gayů a bisexuálů a profesními i vědeckými organizacemi na straně druhé. Někteří jednotlivci a skupiny považují homosexualitu za symptom vývojového defektu nebo duševní selhání a tvrdí, že snahy o změnu sexuální orientace včetně psychoterapie a náboženství mohou změnit sexuální pocity a chování.[3] Nemožnost změny pak vydávají za osobní a morální selhání jednotlivce.[8] Zdá se, že mnoho z těchto jednotlivců a skupin pochází ze širšího kontextu konzervativních náboženských politických hnutí podporujících stigmatizaci homosexuality v politice a náboženství.[3] Spoluzakladatel a další přední představitelé ex-gay hnutí Exodus International se v roce 2007 veřejně formálně omluvili za svou práci a škody, které způsobili lidem, kterým se snažili pomoci.[9]

    1: [url]**********.apa.org/about/offices/ogc/amicus/ra-ma.pdf[/url]
    2: [url]**********.apa.org/pi/lgbt/resources/therapeutic-response.pdf[/url]
    3: [url]**********.apa.org/about/governance/council/policy/sexual-orientation.aspx[/url]
    4: [url]**********.glad.org/uploads/docs/cases/2009-11-17-doma-aff-herek.pdf[/url]
    5: [url]**********.rcpsych.ac.uk/press/pressreleasearchives/2009/statement.aspx[/url]
    6: [url]**********.rcpsych.ac.uk/press/pressreleasearchives/2009/statement.aspx[/url]
    7: [url]**********.apa.org/pi/lgbt/resources/policy/ex-gay.pdf[/url]
    8: [url]**********.apa.org/pi/lgbt/resources/just-the-facts.pdf[/url]
    9: [url]**********.youtube.com/watch?v=aDiYeJ_bsQo[/url]

    —-
    [url]http://cs.wikipedia.org/wiki/Homosexualita[/url]
    Americká psychiatrická asociace v roce 1952 zařadila homosexualitu v prvním vydání Diagnostické a statistického manuálu duševních poruch (DSM) mezi sociopatické poruchy a v druhém vydání z roku 1968 mezi sexuální deviace. Následný výzkum neposkytl žádný empirický nebo vědecký základ pro považování homosexuality za poruchu nebo abnormalitu namísto normální a zdravé sexuální orientace. Po nahromadění výsledků takových výzkumů odborníci na lékařství, duševní zdraví a behaviorální a sociální vědy dosáhly shody na tom, že bylo chybné klasifikovat homosexualitu jako duševní poruchu a že klasifikace DSM reflektovala nevyzkoušené domněnky založené na kdysi převažujících sociálních normách a dojmech z klinické praxe od nereprezentativních vzorků složených z pacientů hledajících terapii a jednotlivců ve vězení.[1] V roce 1973 Americká psychiatrická asociace na základě empirických důkazů vědeckých výzkumů [2][64][65][66] schválila odebrání homosexuality z diagnostického a statistického manuálu (DSM-II) a postavila se proti veřejné i soukromé diskriminaci homosexuálů a pro přijetí zákonů podporujících občanská práva.[67] V letech 1980–1987 byla v DSM-III mezi poruchy výslovně řazena egodystonní homosexualita, ale i ta byla z DSM-IV vypuštěna.
    V roce 1992 nezařadila Světová zdravotnická organizace homosexualitu do nové, 10. revize Mezinárodní klasifikace nemocí. Podobný posun postoje provedly v následujících letech psychiatrické asociace či odborné státní orgány některých významných evropských a asijských států, například v roce 1994 Japonská společnost psychiatrů a neurologů a v roce 2001 Čínská organizace psychiatrů na základě svého petiletého výzkumu.[69]
    Existuje dlouhodobá shoda behaviorálních a sociálních věd a profesí zabývajících se lékařstvím a duševním zdravím na tom, homosexualita sama o sobě je normální a příznivá varianta lidské sexuální orientace.[70]
    1: [url]**********.courtinfo.ca.gov/courts/supreme/highprofile/documents/Amer_Psychological_Assn_Amicus_Curiae_Brief.pdf[/url]
    2: [url]**********.soulforce.org/article/642[/url]
    64: [url]**********.apa.org/books/4316052c.pdf[/url]
    65: [url]**********.apa.org/pi/lgbc/publications/lgprevgenerally.html[/url]
    66: [url]http://psychology.ucdavis.edu/rainbow/html/facts_mental_health.html[/url]
    68: [url]**********.apa.org/monitor/sep98/china.html[/url]
    69: [url]http://articles.latimes.com/2001/mar/06/news/mn-33985[/url]
    70: [url]**********.apa.org/about/governance/council/policy/sexual-orientation.aspx[/url]

  180. vybíral jsem podle nicku kdo jinej je větší satanista než on B) …eště jsem přemýšlel nad Bigbossem

  181. [quote=satanista]to co na těchto stránkách píšete taky ne 😛 [/quote]
    Mas uzasnou ikonku, miluji LaVeye !
    (to jen tak mimo).

  182. Ale to musi bejt… Co bych jinak delala v nedeli odpoledne, kdyz sem nemocna a vsichni nekde kali, ze??

  183. Ano! A taky, abych si trochu vyhrala, pac ja jsem strasnej provokater 😀

  184. 😀 😀 😀 stejně sem chodím abych se upřímě zasmál… 😀 😀

  185. Tak nejak… Naruto, Bleach, Soul eater, death note, elfen lied, one piece, blood+, ouran… Hehe… Nebo provokuju \“feministky\“ dotazama ohledne gayu 😀

  186. Takže si tímto uznala, že partie pošahaných krav, co utekly z ústavu (nebo z jatek) můžou napsat knihu plnou vulvovin která popírá všechno vědění lidstva, a vydávat to za pravdu.

  187. to víš já se nudím tak shlížím anime nebo mangu
    Naruto, Bleach, Fullmetal Alchemist, Soul Eater, Death Note.

  188. Hm… z psychologickeho hlediska to je celkem spravne… Jen jeden hacek… On neni gay 😀

  189. Jednoduše se snaží polidštit svoji homosexualitu. Potřeboval nelézt prvky takového jednání v přírodě, aby mohl řici, že homosexualita je normální.

  190. ten kop na nakopnul ichiga a ten odletěl někam do neznáma 😀 😀 😀

  191. Taky pravda… Ale zrovna Augustus Brown je velice uznavany biolog, a spolu s Davidem Attenboroughem muj nejoblibenejsi. Navic, co by mel z toho, ze jeho publikace uvadi sexualni zivot homosexualnich delfinu?

  192. Toto stále není důkaz. Knihu by mohli vytisknout i pedofilové a tvrdit, že to malým dětem prospívá, protože to je napsáno v jejich knize.

  193. Oki, poslu odkaz na danou knihu, a jeste ji mam doma, takze vam ji mohu klidne pujcit 😉

    **********.knizniweb.cz/jnp/cz/katalog/detail/tituly-P-PRO-Proc_pandy_delaji_stojku___Sokujici__zabavne_i_poucne_udaje_ze_sveta_zvirat.html

    Tak tady to je. Bohuzel, nedosla jsem doporuceny vek ctenare, ale snad to zvladnete 😉

  194. Jo, a jeste myslim Budbreaker?? No, proste nekdo ma jako avatar Yoruichi-san ^^ Ale jinak bych na Julcu poslala Grimmjowa… 😀 On uz by ji to vysvetlil… ehm… \“rucne\“ :whistle:

  195. to co na těchto stránkách píšete taky ne 😛

  196. Váš výrok ničím nepodložený není sám o sobě důkazem.

  197. Samozrejme 😀 Nekde tu taky pobiha Urahara-san 😉

  198. No, ja se o tom poprve docetla v detske knize \“Proc delaji pandy stojku\“, kterou mi jednou darovala matka k Vanocum 😉 Pokud mam citovat celou pasaz: \“Homosexualni delfini objevili dokonce nove formy pohlavniho chovani, vcetne nazalniho sexu, kdy zasunuji penis do dychaciho otvoru partnera, a sonicky sex, kdy se delfini navzajem stimuluji zvukovymi pulsy.\“

    Takze, ted uz o tom vite, tudiz byste mela poopravit sve vyjadreni v odpovedi na dotaz. A taky, homosexualita neni nemoc. 😉

  199. Je pravý pretože si stále protirečíte. Mali by ste si zapisovať, čo kde tvrdíte, aby ste to potom sami nevyvracali. 😀

  200. Říkáš ty, tvejch pět kamarádek a jinak nikdo.

  201. To bylo na Ulquiorru-sama protože má jméno z toho ***iálu…

  202. Důkaz? A kde by máte důkaz, že tomu tak není? A nepapouškujte prosím to, co jste si někde přečetl.

  203. Jsou dva druhy lidí uchylující se k \“feminismu\“ který je na těchto stránkách prezentován. Ti jenž toto nemohou ovlivnit a do náruče této nemoci byli vehnáni osudem a pak ti jenž neměli úspěch u mužů a rozhodli se tak splynout duší s podobně zoufalými jedinci.

  204. Proti prirode to rozhodne neni. U mnoha zivocisnych druhu neni homosexualita vyjimkou. Dokonce je bezne, ze mladi delfini samci provozuji nasalni sex – zasunuji si navzajem penis do dychaciho otvoru 😆

  205. A proc se neopakovat kdyz je videt, ze to mistni osazenstvo muzu potrebuje jako sul?

  206. Jo dámy, vysaďte to prozium a přestaňte před spaním poslouchat Hitlerovy projevy. Víte o vztazích a sexu prdlajz, umíte houby a pomník byste chtěly. To tak, váš komunistickofašistickoxenofobní spolek je akorát tak pro smích a ani to ne, ať je to vt.ip nebo ne, dávno jste přešvihly hranici. Takže sypejte zpátky do kobky, odkud píšete tyhle bláboly z prstu vycucaný. A hrozně se opakujete.

  207. ona to stejně vyvrátí.. je to jak házet flintu do žita :cheer:

  208. [b][color=orange]Bacha na věc. Lesbismus se tu taky odsuzuje jako nemoc XD Sou prostě jeblý po hlavě[/color][/b]

  209. jsi, to je jisty, tohle jsou odpovedi jak prase vazne…kde jsi vzala, ze homosexualita je nemoc???opet bych si pral nejaky dukaz, ktery samozrejme opet nedostanu…a souhlasim, opet si protirecite, v jinych clancich podporujete dokonce lesbicky, ale bez sexu, ale nevadi vam to, tak proc se s.erete do gayu, kdyz je to na stejne brdo, dve stejna pohlavi jsou spolu…vy neznate lasku a to je vas problem

  210. [b][color=green]Ani nevíš co říkáš Julie… Jak mi tedy vysvětlíš že to vaše \“slavné \“Gender studies se homosexuality zastává a zastává se i změny pohlaví. Sami nevíte vlastně co chcete….[/color][/b]

Comments are closed.