Hospic

Často chodím pomáhat starým lidem do domova důchodců. Říkám si, že když budu milá, tak jednou na mně budou milí jiní lidi, až to budu potřebovat. Líbilo se mi tam, než tam dovezli Pavla Plíhala. Je mu asi 75 let.

V životě musel být nějakej gestapák, protože se k mně moc hezky nechová a chce, abych mu sloužila. Včera, to byl víkend, chtěl obrátit peřinu a přitom měl lulina ven. Hned pět minut na to, mě volal, že má plnýho bažanta a nutil mě tu moč prohlížet, jestli tam prej nemá nějaký leukocyty. Když jde na velkou, tak mu musím pomáhat a pak chce, abych mu utírala zadek. Už jsem si stihla i stěžovat, ale ostatní ženy tam jsou nějaký zdegenerovaný a akceptujou to. Prostě mi řekla, že si musím zvyknout.  Skoro bych řekla, že se chlapi tak dlouho dožívat nemají. On moc dobře ví, co dělá. Když jsem šla domů, tak jsem se rozhodla, že si to líbit nenechám a začnu s ním bojovat. Večer sem vymyslela, že místo černé masti mu na ty jeho zarostlý palce dam čily. Je to stejná barva, tak si toho nevšimne. Až bude chtít utřít zadek, tak si donesu šmirgl nenápadně namotanej na toaletním papíru. Já mu dám myslet si, že se ke mně bude chovat, jako se choval k židům v komoře.

 

JUDr. Julie dodává: Máte pravdu. Čím je muž starší ím více si uvědomuje svoji neschopnost, kterou se snaží kompenzovat hrubiánstvím. On vlastně neví, že je hrubý. Je natolik zmatený, že se domnívá, že je zajímavý a vše bere jako hru. Nehledí na vaše pocity a neuvědomuje si, že vám ubližuje. Až vám napříště poručí otočit peřinu, vyhovte mu, ale pokud tam bude mít nahatý úd, tak ho přes něj uhoďte například tím bažantem. Napříště si dá pozor. Žena, která vám řekla, že si máte zvyknout není žena, ale zmutovaná služka. Nedejte na ni. Dále bych vám doporučila shlédnout film z nemocníčního prostředí nazvaný Hodinu nevíš. Závěr si udělejte sama.
JUDr. Julie
{loadposition article}

 

JUDr. Julie dodává II.: Musím se opětovně vyjádřit. V diskuzích pod článkem se množí irelevantní názory na věk Pavla Plíhala, že v oné době nemohl být členem gestapa. Jeho věk je naprosto irelevantní. Za prvé, pisatelka napsala, že mu bylo asi 75 let a za druhé se zde nápadně projevuje vaše snaha chránit ten svůj mužský druh i přesto, že konkrétní jedinec má na svědomí miliony životů. Na vás všechny, jak zde překážíte by mělo být podáno trestní oznámení za podněcování k rasové nesnašenlivosti, protože vaše sympatie k tomuto zločinci jsou naprosto zřejmé. A to ještě neberu v potaz fakt, že se ani napozastavujete nad tím, že paní ošetřovatelka je nucena pozorovat jeho nahatý falus a to naprosto účelně pro zvrácené choutky tohoto člena gestapa. Promiňte, ale s tímto přístupem našcih kvalit nikdy nedosáhnete. A já jsem tomu jedině ráda. Je hezký pocit být se všemi těmi ženami na výsluní.

 

JUDr. Julie

310 comments

  1. [quote=Julie]Uklidněte se. Tato paní má právo zveřejnit jeho údaje. Vždyť vy kryjete člena Gestapa! Že vám není hanba!

    JUDr. Julie[/quote]

    JSI JEN SENILNÍ DĚVKA CO NEUMÍ POČÍTAT! ČUBKA – NIC VÍC!

  2. TAK TY RADĚJI PŘESTAŇ POMÁHAT LIDEM, TY ŠPÍNO JEDNA ZASRANÁ! POČKEJ, AŽ SE NEBUDEŠ MOCT POHNOUT, AŽ BUDEŠ LEŽET NA SMRTELNÉ POSTELI A BUDEŠ POTŘEBOVAT POMOCT! DOUFÁM, ŽE TI NĚKDO DO ***** NALIJE CHILI A BUDE TĚ UMÝVAT KYSELINOU SÝROVOU, PROTOŽE TOHLE SE TI VRÁTÍ! UVĚDOM SI, ŽE TY NIKDY NIKOMU NEPOMŮŽEŠ, JEN UBLÍŽÍŠ! FEMKY ODPORNÝ!!! ZDECHNY POMALU A BOLESTIVĚ TY DĚVKO!!! PŘEJI TI TO NEJHORŠÍ!

  3. Je starý, možná senilní, když s ti to nelíbí, zůstaň doma! Nedělá to naschvál, tak si zvykej, protože skončíš i ty naprosto stejně, pak nikdo nebude rád, že tě musí přebalovat, doufej, že ti nevytře prdel šmirglem.[color=black][/color][size=medium][/size]

  4. Džulí a všem těm kočičkám tady smrdí nevyholené frndy 🙁 tou ***ostí

  5. Jste s prominutím tupá ženská a slečna Julie by si měla rozmyslet co píše, neboť je to celkem na hraně zákona!

  6. Kdybyste chodila aspoň někdy na semináře psychologie a nebo na nějaké schůzky dobrovolníků (předpokládám, že pracujete přes nějakou agenturu, která obsatarává dobrovolníky) tak byste věděla, že někteří lidé s vysokým věkem potřebují větší pozornost..

    Včera to bylo krásně řečeno v rádiu.. Člověk se vyvíjí stále víc a víc. Začne tím, že se jen počůrává a pokakává a musíme ho přebalovat. Pak se učí chodit a mluvit. Pak už se osamostatní. Po padesátce se zase začne učit chodit a po 70-tém roku se bude muset zase přebalovat.. 😀

  7. Nechci urážet ničí nedostatky ale tohle je opravdu k nevíře,jak někdo může být tak přetupělý jako Vy a ke všemu Vám není hamba….Kdybych byla tím mužem a věděla o tomhle článku,už bych Vás žalovala!

  8. A ještě dodám..Tyto informace o lidech o které se staráte by vůbec neměly opustit stěny toho zařízení ne tak když to zveřejňujete na internetu..Za to by vás ten muž mohl zažalovat…

  9. Chtěla jsem být slušná ale v tomto případě to nejde…Ne jen,že se chováte jak nezkušená panna,ale tomu muži nebylo víc než 10 let pokud je mu teď +- 75.. asi jste byla nemocná,když se v matice probíralo sčítání a odčítání ..což je mi velmi líto,protože v tom případě jste zameškala i přírodopis a pak se není čemu divit, že ani nevíte , na co tu svoji ***u máte… 🙂 👿

  10. [color=black][b]
    1) V té době nebyl plnoletý určitě u gestapa nebyl 😀
    2) Prozrazení osobních údajů klienta a celý postoj k němu se prostě nedá prominout. Staří lidé prostě takový jsou a když vám to vadí tak tu práci nedělejte.[/b][/color]

  11. Milá Petro Freiwaldová,

    Váš postoj mě velice zaráží a to nejen z důvodu, pohledu zdravotní sestry.

    Když pominu Vaši neomalenost a hrubou chybu, že uvedete klientovo celé jméno, dobře… Ale co se týče Vašeho uvažování, to pominout NElze.

    Jak už to tak na světě chodí, lidé stárnou a ať chcete nebo ne, VY jednou budete na stejném místě jako již výše zmíněný pán.

    Ano, každý člověk, který srší mladostí, hýří naprostou moudrostí, ale životní zkušenosti nepobral téměř žádné. I když práci ve zdravotnických zařízeních považuji za ohromnou lekci do života u Vás to, tak bohužel nevidím. S tímto přístupem nemůžete čekat, jak vy doufáte, že Vám to někdo, někdy oplatí.

    Nic ošklivého bych Vám nepřála, jen Vám poradím, zrekapitulujte si Váš život a položte si otázku, proč děláte takovou práci a zda-li Vám to přináší radost či naopak. Jinak Vás očividně syndrom vyhoření nemine. Vypadá to, že k SV máte již slibně nakročeno.

    Zdraví K.

  12. [quote=Matej Korvin][quote=Petra]Oprava: Nezáleží kolik mU bylo. I malý chlapečci mohou být vrahové.[/quote]

    Jasné Malému českému chlapcovi vo veku od 5 do 10 rokov pokojne dali do ruky Lugra a ten si strieľal židov jedná radosť… To je argument ako keby som ja povedal že my slováci sme postavili veľký čínsky múr z Popradského cementu namiešaného hlavne zo zemiakovej kaše a semena artušovských rytierov…[/quote]

    popradsky cement je najlepsi 🙂

  13. Ogarka ty hádam musíš mať pľúca v p1či… :woohoo: :woohoo:

  14. Ale, zlato, to bylo na Jůlii, nikoli reakce na tebe, viz odsazení komentářů.

  15. Urcite ogarka nebude ukazovat pipinku. Vis kazdej neuvazuje jako chlap.

  16. Prej trestní ******** :D..tak to byste moc nepochodila a celý soud byste leda zaplatila..protože ta dylinka co to sem napsala ví ho.vno, jestli byl nebo nebyl gestapák takže jsou zbytečné řeči o tom, že soucitíme s rasistou a že jsme sami rasisti….btw ty Vaše rady jsou fakt k popukání 😀

  17. Jednou jsem měla zápal plic, ale ani ve snu by mě nenapadlo kvůli tomu ukazovat mojí mušli.

  18. Pani Petra Freiwaldová neše je ten Plihal pekni hajzel maly ošklyví sabial za vojni v koncentráku zabyjal žydovské holčyčky a pomáhaly mu f tom žydovský mužy… :woohoo: :woohoo: :woohoo: On si naozaj zaslúšy šmyrgľom cez ryť zrejme má na zadku vytetovaného aj Hytlera ale neukáže ti ho lebo zaliezol do bunkra… :woohoo: :woohoo:

  19. vidím tyhle chytré články, co tu píšete
    ¨
    Editovano pro poruseni pravidla 2. Pavlina Zapletalkova

  20. Ešte dobre že môj dedo z babou vo svojom vysokom veku 80 rokov sú ešte natoľko samostatný že nemusia skončiť v Hospici pri takej krepej opatrovateľke ako je Petra… to by som tam nabehol Petre prtedviedol čo je to esesácka poprava beriem ich k sebe do opatery…

  21. To už snad není ani pravda!!!! Co dělá tahle ´´žena´´ v domově důchodců??? :angry: Staří NEMOHOUCÍ A NEMOCNÍ lidé potřebují pomoc a vlídná slova a ne zhnusené výrazy obličeje nebo dokonce šmirgl papír!!! Chudák děda,vážně…! 🙁 Nehledě na to,že informace o klientech se NESMÍ nikde zveřejňovat! A tvrzení,že pán byl gestapák je směšné… I kdyby to čirou nááááhodou byla pravda(což se samozřejmě nepotvrdilo a nepotvrdí),tak to nic nemění na tom,že pečovatelka má DOBŘE A SE SOUCITEM ke starému člověku dělat svojí práci!!! Kde to jsme??? :S

  22. [quote=Hedvika]Ale do gestapa vstupovat nebudeme.[/quote]

    Kde vy už v gestape ste a nie v hocijakom gestape ale v protimasturbačnom gestape…

  23. O tom, která z nás dvou neviděla zákoník bych se s tebou klidně hádala :woohoo: 😀

  24. Do hospod nechodím… Copa jsem napsala špatně? To by mě zajímalo…

  25. Ty jsi fakt ***á… Svojí práci neděláš dobře… ¨Střední mám pečovatelskou činnost, vysokou sociální práci… ¨Tvoje praktiky jsou víc než krutý…

  26. No koukám, holka nešťastná, že zákoník jsi viděla tak možná z rychlíku do Bohnic 😛

  27. A ty už jako nejsi, jo?
    Nevím, názory tohoto typu neslýchám ani od dětí první třídy, takže nastup zpátky do mateřiny, ať ti vyjasnějí pojmy a dojmy a dále doporučuju kurz matematiky pro první stupeň.

  28. [b][color=red]Ája radí:[/color][/b]

    zalez někam do díry a … už tam zůstaň ❗

  29. Hle, a důkaz nikde, mlčení znamená souhlas 😆 :side:

  30. [quote=Petra]Tak už toho mám dost. Navážejte se do někoho jinýho. Svoji práci dělám tak dobře, jak to umím. Ať se milostivej Plíhal zamyslí sám nad sebou.[/quote]

    Hm, tam mělo být asi, svojí práci mrvím jak dovedu … :unsure:

  31. No ano, jen se tím chlub v hospodě. Ani napsat to neumíš.

  32. To není propagace… To je upozornění, že Julii a spol. klidně nahlásím na OSPOD

  33. Upozorněním na nemravné video jsi propagoval nemravné video, čímž máš po žížalkách, chichi.

  34. Děláte si ze mě legraci? Máte tuto informaci nějakým způsobem podloženou???
    A paní nemá to nejmenší právo zveřejňovat informace o klientech… Hanba mi opravdu není. To by měla být spíš vám… Vám nedochází, že bez mužů by
    lidstvo vyhynulo???
    Mimochodem, stačí zvednout telefon a oznámit, že je zde například video, kde nezletilý chlapec onanuje – což by mohlo být považováno za dětskou
    pornografii, tak vy i vaši primitivní přívrženci máte po legraci..

  35. Děláte si ze mě legraci? Máte tuto informaci nějakým způsobem podloženou???
    A paní nemá to nejmenší právo zveřejňovat informace o klientech… Hanba mi opravdu není. To by měla být spíš vám… Vám nedochází, že bez mužů by lidstvo vyhynulo???
    Mimochodem, stačí zvednout telefon a oznámit, že je zde například video, kde nezletilý chlapec onanuje – což by mohlo být považováno za dětskou pornografii, tak vy i vaši primitivní přívrženci máte po legraci…

  36. Bože, už je to tu zase, dítě kterému bylo maximálně 9 let, těžko mohlo být u gestapa.

    Jinak mě ale těší že se femibl*bky konečně naučily psát slovo hanba….

  37. Uklidněte se. Tato paní má právo zveřejnit jeho údaje. Vždyť vy kryjete člena Gestapa! Že vám není hanba!

    JUDr. Julie

  38. Ty krávo jedna vymaštěná!!!! Nevadí ti, že už jen uvedením jména a PŘÍJMENÍ!!! jsi porušila klientovo soukromí, etický kodex a dokonce i zákon o ochraně osobních údajů??? Jak si tohle vůbec můžeš dovolit? Studuji obor Sociální práce… A Co nám už od střední až po vysokou školu vtloukají do hlavy??? MLČENLIVOST, NEPROZRAZOVAT OSOBNÍ ÚDAJE!!! A ty klidně napíšeš klientovo celé jméno…
    Uvědom si, že staří lidé jsou hold někdy nesnesitelní… – Neboj, ty budeš taky… Připadají si zbyteční a na obtíž… Cílem Hospicu je, zpříjemnit těmto lidem konec života a né jim ho znepříjemnit, nebo jim dokonce ubližovat… Zajímalo by mě, jestli by jsi ty – ***á feministko – takhle zachovala i kdyby se takhhle chovala žena…. Asi těžko viď… Jsi jen tupě zaujatá… Jsi si za*****… Bude ti fajn 😀

  39. Počkejte, až vy budete staré (dobře-ještě o něco více starší) a nemohoucí. Vsadím všechny fosilie světa, že budete stejně protivné a nesnesitelné.

  40. No, tak to moc dobře svou práci neděláš, když ani neznáš rozdíl mezi hos*******.m a LDN

  41. Ak si myslite, ze svoju pracu robite tak dobre ako len viete, tak by som vas na mieste vyrazil a na vase miesto dal aj fenu chivavy, lebo ta sa vie lepsie postarat o stareho cloveka ako taka ku-nda ako ty 😆

  42. [quote=Petra]Oprava: Nezáleží kolik mU bylo. I malý chlapečci mohou být vrahové.[/quote]

    Jasné Malému českému chlapcovi vo veku od 5 do 10 rokov pokojne dali do ruky Lugra a ten si strieľal židov jedná radosť… To je argument ako keby som ja povedal že my slováci sme postavili veľký čínsky múr z Popradského cementu namiešaného hlavne zo zemiakovej kaše a semena artušovských rytierov…

  43. mal[b]í[/b] chlapečci 😀 aspoň česky se nauč když se nedokážeš smířit s tim že v 75 letech už člověk neni tak soběstačný jako v 15 😉

  44. Oprava: Nezáleží kolik mU bylo. I malý chlapečci mohou být vrahové.

  45. Nezáleží kolik mi bylo. I malý chlapečci mohou být vrahové.

  46. Tak už toho mám dost. Navážejte se do někoho jinýho. Svoji práci dělám tak dobře, jak to umím. Ať se milostivej Plíhal zamyslí sám nad sebou.

  47. Náš prezident Klaus stavěl barikády když mu byly tři roky, dobře si to pamatuje!

  48. Tak za prvé, jak můžeš vůbec napsat [b]jeho jméno[/b]??! :angry: Je to člověk, který leží v sociálně – zdravotnickém zařízení a když máš teda potřebu o něm mluvit, nemáš právo prozradit komukoliv klientovo jméno!

    Za druhé, chodíš pomáhat do domova důchodců! To si myslíš, že lidi jsou až do smrti čiperní a postaraj se o sebe sami? Kdyby to tak bylo, neexistovaly by v nemocnicích oddělení geriatrie, domovy důchodců, LDNka nebo třeba hos****…Lidé v takových to zařízeních potřebují pomoc jelikož už nejsou soběstační v různých denních činnostech (jako je třeba dopomoc na toaletu a následná hygiena po ní). Tak co se tak divíš, že po tobě chtěl utřít zadek, asi už sám není schopen to udělat.

    Co se týče prohlížení moči, kdybys byla inteligentní osoba, vysvětlíš mu, že leukocyty ani nějaké případné bakterie, mikroorganismy člověk lidským okem není schopen vidět. Proč teda mu moč prohlížet. 💡 Pán si očividně prodělal/prodělává nějakou nemoc, má strach a doufá, že už bude zdravý a tím pádem leukocyty v krvi mít nebude.

    K názoru, že byl členem gestapa se ani nebudu vyjadřovat…Podle mě by ses spíš ty k gestapu náramně hodila! Společně s JUDr. Julií. Šmirgl papír, chily na ránu?!! Jsi normální?!! Tady si zahráváš s ublížením na zdraví. :angry:

    ,,paní ošetřovatelka je nucena pozorovat jeho nahatý falus“. JUDr. Julie, paní ošetřovatelky ošetřují lidi, pomáhají jim s hygienou, jídlem, čímkoliv…a jak člověka umyjete, pokud ho nevyslečete??? :0

    Doufám, Petro Freiwaldová, že až budeš stará a nemohoucí ty, bude se o tebe taky starat nějaká pipka, která ti utře zadek šmirgl papírem a potře rány chily omáčkou! Protože věř tomu nebo ne, i o ženy se v nemocnicích staráme a i ony na nás vystrkují svá nahá přirození!

    Na závěr chci říct, že jsem žena, studentka Ošetřovatelství. Na tyto stránky se chodím bavit, ale tento článek mě dokonale nas*al!! :angry: :angry: Udělej mi Petro laskavost a už nikdy do domova důchodců pomáhat nechoď!! ❗

  49. jo a gestapák někdy ve čtyřech letech, no proč ne 😀

  50. Jůlie… Když už se snažíš psát chytře a vzdělaně, tak ne FALUS ale FALOS 🙂 Doporučuji knížku od Eugene Monick – Falos; posvátný obraz mužství. Možná ti pak dojde, že bez téhle věcičky by jsi tady nebyla ani ty a ani ta tvoje armádička femek, kterým se každý leda tak směje. Mějte trochu důstojnosti a soudnosti a schovejte se někam, kde z těch vašich článků nebudou mít lidé záchvaty smíchu nebo pláče .. :)) Vaše masturbující lesbička.. 🙂

  51. [quote=Julie]Sleduji toto téma a nechápu, kde berete tu drzost obhajovat nacistického zločince. uvědomte si, že v jeho rukou zahynuli i vaši předci. Vaším jednáním jeho počínání schvalujete a máte krev vašich předků na rukou! Tímto u mně pomalu ale jistě končíte![/quote]

    Ale no Julča mojích predkov do toho nepleť tý prešli vojnov bez zranení lebo lebo ešte len navštevovali školu a neboli nikto z ních zabitý lebo všetci boli bieli neboli sme židia a v rokoch od 5 do 15 keď väčšina za vojny žila nemala záujem o nejaky záujem o vojnu…

  52. No samozrejme že Julča s ním boila spolužiačka a keď preberali nacisticku ideológiu na základke Julča vždy ako prvá na otázku zahajlovala… 😀 😀

  53. Ono to bolo skôr tak Pavliku prestaň sa stými židmi hrať stud)oví tetris a poď už na večeru… 😀

  54. Ta je jasná celou dobu:D:D:D baba nadržená, neuspokojená :woohoo:

  55. Na základě čeho tvrdíš ty, že ten muž u gestapa byl? Je jistá presumpce neviny. Takže dokud feministky nepodloží jejich tvrzení, že pan Plíhal byl u gestapa, jsou to jen a jen lhářky.

  56. Julie dodává: …“Až vám napříště poručí otočit peřinu, vyhovte mu, ale pokud tam bude mít nahatý úd, tak ho přes něj uhoďte například tím bažantem.“…
    Julie teraz sa prejavili tvoje skryte chutky, sa dalo cakat, ze mas nejaku uchylku, ale ze si na S*A*D*O-M*A*S*O som necakal! Styd se! 😀 :woohoo: 👿 :woohoo: 😀

  57. a na základě čeho ty Juliane soudis, ze byl u gestapa, , jen kvuli tomu, ze to nejaka k.r.a.v.a. jen tak z p.r.d.e.l.e rekne

  58. Julie (nebo Juliane), ty t.e.l.e., jak muzes vedet, ze to byl gestapak, vzdyt sou to jen dohady

  59. To stvoreni jen tak z hecu pomaha v domove duchodcu? ha ha A co vic S T A R E C K A D E M E N C E slecne asi nic nerika, pokud je to clovek z davu a ne skoleny specialista ci zdravotni asistentka tak je to hloupe stvoreni a takove plemne si zaslouzi byt vymiceno. pan chudak stary urcte-ne-gestapak tak trpi pod jeji totalitni nadvladou a smyslivosti, kterou ho chce jen uzurpovat a dostat tim tak do nesnazi ci dokonce k zjevnemu zhorseni zdravi a psychicke ujmy! jak se asi citi on kdyz mu anus (kydz si mudra julda hraje na chytrou) utira takova predpojata feministicka krava. Me by takova krava ani tu prdel nevytrela! s vypetim poslednich sil bych si utrel sam a pote naposledy vydechnul s pocitem blaha, ze alespon na stara kolena jsem si schopen ocistit svuj anus. a navic, jaky je nazor z druheho brehu? jak se asi citi chudak nemocnicni bratr poslany na gerontologicke oddeleni kde na nej ceka nejaka podelana a zachcana stara baba, promin te mi ten vyraz ale to je cira hloupoust to tahle brat. a kdyz na nej nedej boze vystrci Mudr. Julca kdyz potrebuje vytrit! Sexualni obtezovani na pracovisti! ona duchodkyne bude souzena pred nemocniccnim soudem a pote vyveze pred budovu na hanbu a odiv ostatnim kolemjdoucim. Co si budem povidat pan urcite-ne-gestapak byl asi dobrej fraja kdyz se tak mladej dokazal vysvihnout do takoveho elitniho sdruzeni 🙂 sakra co ja delal a zakladce v te dobe, buh sud.

  60. Nemáte důkazy, že to byl gestapák! Když se řekne, že mu bylo kolem 75 let, znamená to něco mzi 74 a 80 a v takovém věku nemohl být gestapák. Nemáte to ničím podložené, nic, jenom se v tom snažíte něco vyšťourat. Je to nemohoucí člověk, který potřebuje pomoc. To, že ukázal úd taky emusí být schválnost. Táhni někam do řitě a ne ke straým lidem. udělala bych ti přesně to co ty jemu. Já bych tě asi rovnou zabila..

  61. Dle mých tajných veřejných zdrojů je Julie mrdka z krtka.

    Julie, jestliže toto není pravda, tak mi podejte solidní důkaz o tom, že to tak není.

    😀

  62. [quote=Julie]Sleduji toto téma a nechápu, kde berete tu drzost obhajovat nacistického zločince. uvědomte si, že v jeho rukou zahynuli i vaši předci. Vaším jednáním jeho počínání schvalujete a máte krev vašich předků na rukou! Tímto u mně pomalu ale jistě končíte![/quote]

    Jak mohli jeho rukou zemřít naši předci (pomineme-li věk) a my žijeme? Jak jsme se vytvořili? Dělením jako bakterie???

  63. Do mejch předků se nese*rte, i ti říkají, že 9letý děti do gestapa nebrali. Jasně, jestli jo, určitě mu říkali: “ Pavlíku, přestaň si hrát na koberci s vojáčkama a běž zatknout nějaký hodný pány“…

  64. Co třeba kupecké počty ? Na konci války mu mohlo být tak 9,10 let, tudíž možnost že byl u gestapa je absurudní. Občas fakt nechápu že můžete být až tak bl*bá jak předvádíte.

  65. Já zase nevím kde berete tu drzost obviňovat člověka kterému na konci války mohlo být maximálně 9, 10 let že byl nacistický zločinec. A že u vás končím je mi úplně jedno.

  66. Dobrý den,
    také dělám v domově pro charitu, kde jsou staří lidé, kteří pomoc ostatních potřebují. Už jsem byla v několika takovýchto zařízení a z 95% ji obývají pouze ženy a to tak neschopné, že si ani sednou na přenosný záchod neumí a nemluvím o utírání a podobně. Těch málo mužů je ve větší části samostatných a pokud ne je to díky tomu že jsou připoutáni na lužko – nemají cit v noháh (né že se jim nechce – větší počet připoutaných na lůžko je žen) a takováto práce, jakou slečna- paní autorka popisuje je úplně normální. To snad čekala, že jim tam jenom bude číst pohádky před spaním a přidržovat je když jsou ze schodů. AŽ BUDE AUTORKA V JEJICH VĚKU A VYDĚLÁ SE DO KALHOT NEBUDU SE DIVIT POKUD TO UŽ S TAKOVOU INTELIGENCÍ NEROZETŘE PO STĚNÁCH A NESEŽERE – a tento případ jsem viděla několikrát a vždy byly autorem této abstrakce ženy 😀

  67. Julie, uveď zdroj (ne pochybný článek autorky), že muž byl u gestapa.

    Jak už tady bylo několikrát argumentováno, během války muselo být tomuto muži mezi 1 až 14 lety. Pokud ovládáš malou násobilku, dokážeš si to spočítat sama.

    A pokud bereš jako argument to, že to zde čtenářka naspala, znamená to, že když já zde dám článek, že jsi byla u gestapa, je to taky automaticky pravda?

  68. [quote=Julie]Na základě čeho prosím vás tvrdíte, že u gestapa nebyl? Uveďte prosím své zdroje. V opačném případě se zdržte veškeré další argumentace.

    JUDr. Julie[/quote]

    Vezmeme trzení autorky že muži je asi 75 let ano?
    tak že uděláme věkové rozmezí že mu je mezi 70 a 80 roky
    Dnes je rok 2011 tak tedy odečteme od tohoto roku 80let a potom 70 let

    2011-80= 1931
    2011-70= 1941
    takže ten muž se narodil asi mezi roky 1931 a 1941
    teď odečteme od roku 1939 tedy data kdy začala 2WW
    1939-1931= 8
    1939-1941= -2
    z toho vyplývá že buď se tou dobou ještě nenarodil nebo mu bylo maximálně 8 let
    ztoho dále vyplývý že na konci války tedy vroce 1945 mu bylo cca něco mezi 4-14 roky a člen gestapa i waffen – SS musel být i člen strany a jak vidíš nebyl plnoletý tedy nomohl vstoupit do NSDAP ani do armády.

    LAWYERED! 👿

  69. [quote=Julie]Sleduji toto téma a nechápu, kde berete tu drzost obhajovat nacistického zločince. uvědomte si, že v jeho rukou zahynuli i vaši předci. Vaším jednáním jeho počínání schvalujete a máte krev vašich předků na rukou! Tímto u mně pomalu ale jistě končíte![/quote]

    Chci důkaz, že byl takový za koho ho považujete. A Julko za důkaz nepovažuju odpověď „ta paní to psala“ Ale to ty jako osoba jež se honosí titulem JuDr jistě ví.

  70. Na základě čeho usuzuješ že ten člověk ukazoval péro té rádoby ošetřovatelce? Uveďte prosím své zdroje. V opačném případě se zdržte veškeré další argumentace.

    Profesor, akademik, LOBO laurelát Nobelovy ceny 😛

  71. 1. To že bol nacista je len jej domnienka, ničím nepodložená domnienka

    2. Nebohol byť gestapák pretože cez 2nd WW mal asi 10 rokov teda on určite nezabil žiadneho žida

    3. Moji predkovia neumreli rukou nemca 😉

  72. [quote=Julie]Sleduji toto téma a nechápu, kde berete tu drzost obhajovat nacistického zločince. uvědomte si, že v jeho rukou zahynuli i vaši předci. Vaším jednáním jeho počínání schvalujete a máte krev vašich předků na rukou! Tímto u mně pomalu ale jistě končíte![/quote]

    Nacistickej zločinec jsi možná tak ty

  73. [quote=Julie]Sleduji toto téma a nechápu, kde berete tu drzost obhajovat nacistického zločince. uvědomte si, že v jeho rukou zahynuli i vaši předci. Vaším jednáním jeho počínání schvalujete a máte krev vašich předků na rukou! Tímto u mně pomalu ale jistě končíte![/quote]

    Víte vy, feministky, vůbec něco vo nacistický teologii? :huh:

  74. Na základě čeho prosím vás tvrdíte, že u gestapa nebyl? Uveďte prosím své zdroje. V opačném případě se zdržte veškeré další argumentace.

    JUDr. Julie

  75. Sleduji toto téma a nechápu, kde berete tu drzost obhajovat nacistického zločince. uvědomte si, že v jeho rukou zahynuli i vaši předci. Vaším jednáním jeho počínání schvalujete a máte krev vašich předků na rukou! Tímto u mně pomalu ale jistě končíte!

  76. Dobrý den. Chodm sem, abych se pobavila. Ale teď mě teda humor přešel. 1)asi jste nikdy neslyšela vážená JUDR Julie(kdoví kde ten titul sebrala)a paní Petro, že existuje jistý zákon a dodžování mlčenlivosti?!! Pište si, že za tohle vás může NĚKDO udat!! a za 2)Hodinu nevíš? Aha…takže ji radíte, aby ho zabila? mmm, fakt super nápad…3)hodit po něm bažanta? tak to by udělal jedině „zmutovaná ženská“. Vy…radši se nevyjadřovat…máte totálně vymytý mozky! A děláte akorát ženám ostudu!!

  77. možná jo….i když nevim,když se řeší jeho minulost,jestli na tuto bude mit myslenky.a upřímně,až budu stará bába,si piš že budu mladý pěkný chlapy svlíkat očima…..to děla i vetsina normalnich mladejch holek.

  78. aha,takže kdo ukáže péro je úchyl?no tak to nebejt můj otec úchyl,tak tu nejsem.a vy asi taky ne,nebo já nevim jak byste jinak chtela delat deti.boze.potkala sem uz dost chlapu,kteri byli povahove lepsi nez zensky.navic,kolik tomu chlapovi je,to by se taky melo brat v potaz,no a jestli ma pani problem s chlapama,tak jedna z možnosti je klaster,tam jich moc neni.

  79. [quote=Eva]Nacismus je zlo. Ale diskuze není o nacismus. V tom ti odporovat nebudu.

    Ale diskuze je o něčem jiném.
    1. Říkáš, že pán byl členem gestapa. A já od tebe žádám konkrétní důkaz, že dotyčný pán byl členem gestapa. Nestačí pouhá tvoje domněnka. Já se taky můžu domnívat, že jsi třebas členka dělnické strany, či jiné obdobně zaměřené skupiny. Ale pokud nemám nějaký důkaz, nebudu tvrdit, že jí skutečně jsi.
    2. Diskuze se mimo jiné týká tvé absolutní neúcty k lidskému životu a ke stáří a umírání. Člověk, který chce pracovat tam, kde (možná) pracuješ ty, se nemůže chovat tak, jak se chováš ty.

    Takže mi prosím konkrétně odpověz na mé otázky:
    1. Jaký máš konkrétní důkaz, že dotyčný pán byl členem gestapa?
    2. Jsi schopná tyto důkazy doložit? Máš např. nějaké archivní dokumenty, fotografie či svědky?
    3. Jak můžeš pracovat, tam kde asi pracuješ, když nechováš lidský život v úctě?

    Díky, čekám na tvou odpověď. A prosím, buď konkrétní. Tvoje domněnky a "čestné" slovo nestačí.[/quote]

    Ona svedkov nemá všetci umreli v koncentráku… 😀 :woohoo:

  80. [quote=Petra]Co to sem pořád taháš? To vůbec není důležizý proto co zde řešíme. Uvědom si, že se zde bavíme o miliónech životů. A navíc ukazuje záměrně úd na kterej zvědavá rozhodně nejsem.[/quote]

    Ťahá tam presne to čo v tom tvojom odpornom článku píšeš a logicky sa ti snaží každý vysvetliť že 9 ročné decko nemôže byť v Geheime staat polizei… Kde by tam zobrali decko? Videla si niekedy vo vojnovom filme keď za niekým prišlí gestapáci zahajlovali všetci v klobúkoch čiených rukaviciach a čierných plášťoch žeby medzi nimi bol nejaký krpec?

  81. Ach jo, mám ted tolik práce že tu nestíhám sledovat rozhovory, a když napíšu nějakej koment, je to brak. 🙁

  82. damn, vysvětlit ti, že máš ve článku bl*bost je jako vysvětlit bl*býmu, že je bl*bej… prostě nemožný a nad míru otravný. 😆

  83. Jsem to snad já kdo tvrdí že ten člověk byl u gestapa nebo SS ? Nejsem, to tu plete vy a protože nemáte pravdu, tak vám to holt vyvracím. Bohužel to stále nejste schopna pochopit.

  84. Co mě s nima srovnáváš? Jestli si připadáš (nebo jsi) cigna, tak mě do toho prosím netahej, děkuju.

  85. A proč to zde plete? Protože ty, ve svém článku uvádíš skutečnost, která se evidentně nezakládá na pravdě.

    Uvádíš, že byl zmíněný muž gestapák. Několik lidí ti zde logicky argumentovalo, že toto nemůže být pravda, vzhledem k tomu, že dotyčný pán musel být během druhé světové války mladší deseti let a tudíž nemohl být členek gestapa, jak ty sama neustále tvrdíš.

    Z toho vyplývá, že nelze věřit tvé,mu tvrzení, že zmíněný muž byl gestapák. Pokud v tomto tedy, ať už záměrně či z hlouposti, l.ž.e.š., jak máme věřit dalším tvým tvrzením, že ti onen muž ukazuje pyj?

    Uznej sama, pokud stále trváš na něčem, co nemůže být pravda, je tvoje věrohodnost dosti malá.

    Tudíž, pro mne, a možná i pro ostatní, pokud nedoložíš důkaz, že onen muž byl gestapák, jsi lhářka. Tudíž i tvé další tvrzení o ukazování pyje, se mi zdá vysoce nepravděpodobné.

  86. Petro, proč mi neodpovíš?

    Určitě jsi musela číst můj komentář, jelikož podle času tvého příspěvku jsi zde byla až po vložení mého.

    Já stále čekám na tvou odpověď.

  87. ***ý jste vy. Nerozumíte snad, že mícháte dvě různé věci dohromady? Co to sem pořád pletete? Jaký máte důvod? Vážně asi začnu být vysazená na všechny muže.

  88. Pokud mu bylo 9 let tak nemohl být u gestapa ani u SS. Tudíž nemůže mít na svědomí miliony životů.

    Jste opravdu tak *bl*bá že to pořád nechápete ?

  89. [quote=Petra]Co to sem pořád taháš? To vůbec není důležizý proto co zde řešíme. Uvědom si, že se zde bavíme o miliónech životů. A navíc ukazuje záměrně úd na kterej zvědavá rozhodně nejsem.[/quote] Jedinej, koho tenhle člověk zabil je on sám a to tím, že se ti svěřil do péče. Když ti tvá práce neni dobrá tak ji nedělej a nebo to potichu překousni. Já snad nejsem nas*ranej, když si nějaká bl*bá kr*áva vykopne kabel od monitoru a neví, kam ho má zapojit… tak jdu a zapojím to, i když bych ji nejradši tím kabelem uškrtil! Kdyby nějaká slušně nepoprosila, tak ji vyrazim… z okna nejspíš.

  90. Ano, i to musí vzít do úvahy, nicméně toto neodpovídá na mé zcela legitimní otázky.

    A já od Petry očekávám odpovědi.

    Vynesla závažné soudy na adresu člověka, tak snad je schopna je doložit. To, co si o nacismu kdo myslí, je zcela irelevantní. Jelikož názopr na nacismus, není důkazem rpto, že daný muž byl gestapák

  91. [quote=Petra]Co to sem pořád taháš? To vůbec není důležizý proto co zde řešíme. Uvědom si, že se zde bavíme o miliónech životů. A navíc ukazuje záměrně úd na kterej zvědavá rozhodně nejsem.[/quote]

    Zajdi si konečně někam kde mají výheň a nech se oslepit rožhaveným kusem ocely nebo si chrstni do xichtu kyselinu :angry:

  92. Co to sem pořád taháš? To vůbec není důležizý proto co zde řešíme. Uvědom si, že se zde bavíme o miliónech životů. A navíc ukazuje záměrně úd na kterej zvědavá rozhodně nejsem.

  93. Ano. spousta mužů a žen zemřela v koncentračních táborech. A jestli vy nerespektujete, že to byli právě muži, kteří Hitlerovi v tomto řádění zabránili, tak ste vlastně nacistky také. Pokud nesouhlasíte, jmenujte nějakou spojeneckou ženu – vojevůdkyni.A zkuste si ji protentokrát nevymyslet.

  94. Ale te též nutné uvážit, že nacisté uskutečnili konečné řešení mnoha mužů.

  95. Nacismus je zlo. Ale diskuze není o nacismus. V tom ti odporovat nebudu.

    Ale diskuze je o něčem jiném.
    1. Říkáš, že pán byl členem gestapa. A já od tebe žádám konkrétní důkaz, že dotyčný pán byl členem gestapa. Nestačí pouhá tvoje domněnka. Já se taky
    můžu domnívat, že jsi třebas členka dělnické strany, či jiné obdobně zaměřené skupiny. Ale pokud nemám nějaký důkaz, nebudu tvrdit, že jí skutečně
    jsi.
    2. Diskuze se mimo jiné týká tvé absolutní neúcty k lidskému životu a ke stáří a umírání. Člověk, který chce pracovat tam, kde (možná) pracuješ ty, se
    nemůže chovat tak, jak se chováš ty.

    Takže mi prosím konkrétně odpověz na mé otázky:
    1. Jaký máš konkrétní důkaz, že dotyčný pán byl členem gestapa?
    2. Jsi schopná tyto důkazy doložit? Máš např. nějaké archivní dokumenty, fotografie či svědky?
    3. Jak můžeš pracovat, tam kde asi pracuješ, když nechováš lidský život v úctě?

    Díky, čekám na tvou odpověď. A prosím, buď konkrétní. Tvoje domněnky a „čestné“ slovo nestačí.

  96. Nacismus je zlo. Ale diskuze není o nacismus. V tom ti odporovat nebudu.

    Ale diskuze je o něčem jiném.
    1. Říkáš, že pán byl členem gestapa. A já od tebe žádám konkrétní důkaz, že dotyčný pán byl členem gestapa. Nestačí pouhá tvoje domněnka. Já se taky můžu domnívat, že jsi třebas členka dělnické strany, či jiné obdobně zaměřené skupiny. Ale pokud nemám nějaký důkaz, nebudu tvrdit, že jí skutečně jsi.
    2. Diskuze se mimo jiné týká tvé absolutní neúcty k lidskému životu a ke stáří a umírání. Člověk, který chce pracovat tam, kde (možná) pracuješ ty, se nemůže chovat tak, jak se chováš ty.

    Takže mi prosím konkrétně odpověz na mé otázky:
    1. Jaký máš konkrétní důkaz, že dotyčný pán byl členem gestapa?
    2. Jsi schopná tyto důkazy doložit? Máš např. nějaké archivní dokumenty, fotografie či svědky?
    3. Jak můžeš pracovat, tam kde asi pracuješ, když nechováš lidský život v úctě?

    Díky, čekám na tvou odpověď. A prosím, buď konkrétní. Tvoje domněnky a „čestné“ slovo nestačí.

  97. Snad už jsme si vyjasnily, že dotyčný těžko mohl být v 9 letech u gestapa.

  98. Všechny extrémistické organizace, ideologie, náboženství či politické skupiny jsou zlo. Nacizmus, fašismus, kuklux clan, Islám, Křesťanství, feministky.cz… Je jich opravdu mnoho. Prakticky na žádné ideologii se neshodne celý svět. Navíc, já v 9 letech jsem chodil do školy a jezdil na tábory a politika mě nezajímala… Myslim si že pan Plíhal byl na tom tehdá podobně a jelikož gestapo spravovalo, nebo nějak zasahovalo prakticky do všech výchovných organizací v 3. říši, pravděpodobně ani tehdá nevěděl, čeho je součástí.

  99. Fakt jsem si myslela, že jsme pochopili, že nacismum je zlo. Očividně ne.

  100. Myslím, že kdyby měla dobrýho právníka, vyleze z toho jen zanedbání svěřené osoby. Trest jsou až 2 roky.

  101. TAky jsme z oboru. A rozhodně ti neprominu.
    1. Děláš z člověka masového vraha, aniž bys k tomu měla jediný důkaz. Což je křivé obvinění a to je, jka určiiitě víš trestné.
    2. Docela pochybuje že jsi z oboru, jelikož neznáš ani rpozdíl mezi LDN, Hos****m, Domovem důchodců a Domem s pečovatelskou službou.
    3. Pokud jsi se na tento obor nějka připravovala, určitě jste měli gerontopsychologii, takže bys měla vědět něco o psychice a problémech ve stáří.
    4. Pokud jsi udělala to mu pánovi, to co píšeš že jsi udělala, tak je to úmyslné ublížení na zdraví, což je také trestný čin.
    5. Veřejně jsi tady porušila povinnou mlčenlivot, což je také trestný čin.

    TAkže, z toho vyplývá, trestní ******** tě nemine.

    Ale vzhledem k tomu, že o ničem nic nevíš, je tento tvůj jeden velký blábol.

  102. To se mi moc nelíbí, že o nich takhle mluvíš. Zapomínáš, že jsou to ženy jako my dvě.

  103. Takže až řekne, že mě po***e, tak se mám nechat jenom proto, že je starej? Vy jste do sebe tak zahledění, až mě je z vás špatně. Chlapi mrzácký!

  104. Ahoj, jsem ráda, že to čte taky někdo z oboru, ale musím s tebou nesouhlasit. Tak promiň. Kdyby se jednalo o náhodné zobrazení údu, tak mi to nevadí, ale pochop, že on to dělá naschvál z důvodu své úchylnosti. Proto si zaslouží trest a nejenom za tohle, ale i za ty milióny životů. Teď už mi snad rozumíte.

  105. Pro „Petru“:
    1) Vím moc dobře o čem tato péče je, také jsem tím prošla jako ošetřovatelka
    2) Pro takovouto práci musíš mít sociální cítění, což očividně nemáš
    3) Na LDNce prostě musíš počítat s tím, že budeš nemohoucí přebalovat, ergo uvidíš jejich pohlavní orgány
    4) Tak to nedělej, když tě to nebaví, nikdo tě nenutí
    5) Jestliže ti vadí lidi, tak alou na Sibiř

    a konečně, legrace má být i kdyby na chleba nebylo a fotra věšeli, ale tohle je hardcore i pro supermegacynika jako jsem já

  106. Vážně si ymslíte, že byl v 9 letech člen gestapa?… Julie prosím odpovězte mi na pár jednoduchých otázek:
    1) Skutečně máte titul z vysoké školy?
    2) Co konkrétně Vám muži udělali tak špatného, že je nenávidíte?
    3) Uvědomujete si, že oni klidně mohou zaujímat stejný postoj k nám? Feminismus (světový a hlavně racionální) se zakládá na rovnoprávnosti a ne na vyvyšování jednoho pohlaví nad druhé.
    4) K Masturbaci se už nevyjadřuji, zkusila jste to někdy?:D
    5) Chudák děda je odkázanej na cizí pomoc a tu mu nechce poskytnout? Opravdu se takto v našem státě zachází se starými a nemohoucími lidmi? Až ty budeš stará, krá*o, možná budeš ráda, že ti někdo tu p*del utře…

  107. Som potom zvedavý ako ta kráaava bude vyhadzovať kačenky plné moču poslepiačky… 😀 :woohoo:

  108. Petra ty vôbec vieš čo je voyerizmus že tu píšeš o voyerstve? Nemiešaj taký fekal Jediný pošahaný ľudia čo na tej webstránke sú, tak to sú tí čo vypisujú podobne de.bilné články ako ty.. Voyerizmus je to že ťa niekto pozoruje pri pohlavnom styku alebo pri inej vámi odsudzovanej činnosti a nie keď niekto na teba vytiahne vtáka a začne s ním robiť vrtuľu…

  109. Jsou, Julie, vy, Libuše a spol. jste totálně pošahané.

  110. [quote=Chattab]ehm…znam lepsi a bolestnejsi zpusoby…a navic..chudak ten kdo by potom musel uklizet ten speceny sajrajt :)[/quote]

    Njn jsem holt ze starý školy 😀 😀 👿

  111. ehm…znam lepsi a bolestnejsi zpusoby…a navic..chudak ten kdo by potom musel uklizet ten speceny sajrajt 🙂

  112. [quote=Petra]Lidi co sem chodí jsou totálně pošahaní. Já vám nevyvracím, že je starej, jenom říkám, že se záměrně nechává pozorovat. A toho se já účastnit nehodlám. Prokoukla jsem ho a každý pokus o voyérství mu znepříjemním. Na svůj věk by snad měl mít rozum.[/quote]

    Satanista radí: zjisti si kde je nejbližší kovárna ujč si tam kus pásoviny rožhav jí doběla a přitiskni na oči nebudeš nic vidět tak ti ten stařík nebude vadit.

  113. Lidi co sem chodí jsou totálně pošahaní. Já vám nevyvracím, že je starej, jenom říkám, že se záměrně nechává pozorovat. A toho se já účastnit nehodlám. Prokoukla jsem ho a každý pokus o voyérství mu znepříjemním. Na svůj věk by snad měl mít rozum.

  114. a co si jako o sobě myslíš? že tobě až bude 80, že si budeš samam měnit plíny? přeju ti aby se k tobě taky někdo choval jako ty k omu starému pánovi trapko

  115. To nejsou ženský, ale cosi nechutnýho přismahlýho s kun dou.

  116. [quote=Petra]Třeba máš pravdu a umírá, ale to já stejně neovlivním. Pokud příroda chce, aby se pokálel tak to neznamená, že já musím koukat na jeho šourek. Tak si ty nadávky nech od cesty.[/quote]

    [size=medium]Ty náno, od čeho si teda placená? A za další, pokud ti to tak vadí, máš mu dát lepší (větší) trenky. A co je na našem pohlaví tak strašně odpuzujícího? Uvědomuješ si, že díky něčemu takovému si vznikla?[/size]

  117. Třeba máš pravdu a umírá, ale to já stejně neovlivním. Pokud příroda chce, aby se pokálel tak to neznamená, že já musím koukat na jeho šourek. Tak si ty nadávky nech od cesty.

  118. [quote=Petra ]Vidím, že nad článkem docela diskutujete. Nikdo z vás, kdo si to nezažil nemůže vědět o čem mluvím. Tak se laskavě tak negativně nevyjadřujte. V pátek večer jsem pana Plíhala záměrně nepřebalila. Já mu dám nechat se pozorovat.[/quote]

    Ty krá.vo bl.bá. To už fakt zacházíš daleko. Uvědomuješ si, že ten člověk umírá? Proč by jinak byl v hospici.

    Jsi nechutný, zlý člověk a já jen doufám, že boží mlýny melou a jednou poznáš jaké to je.

    Udělelj všem klientům hos**** laskavost, a odejdi.

    Jo, mimochodem, už jsem volal do hos**** Anežky České, v Červeném Kostelci a a hos**** Štrasburk v Praze.

    Zbývá mi ještě obvolat Hospic Svatého Lazara, Dům léčby bolesti s hos****m Sv. Josefa, Hospic Sv. Štěpána, Hospic na Svatém kopečku a Hospic Citadela.

    Jestli ještě nějkaý najdu, zavolám tam. Neboj, já se postarám, abys odešla nebo byla odejíta. Print screen této stránky, tvého článku a příspěvku v diskuzi jim velmi ochotně zašlu.

  119. A mimochodem, to ste teda docela instituce, když si dovolíte smazat komentář ke svému příspěvku. To jen dokazuje, že vám nic neříkají výroky jako: „Přijmout porážku“ nebo „Radši už držet hubu“…

  120. Prečo sa jim asi rika ORGAN ked ***ou na femky a misto toho měřej rychlost na silnicích? 😀 :side:

  121. Dost mě štve, jak tu kecáte o válečných záležitostech a přitom o tom nic nevíte. [size=large]Muj děda zemřel v koncentračním táboře. Ožral se a spadl ze strážní [/size][color=red][/color]věže. :woohoo: :woohoo: :woohoo:

  122. Nojo, na zvláštní škole se toho nakecá… Na gymplu mě učili, že gestapo byla politicko-vojenská organizace, nikoliv školka takže ho tam asi těžko vzali.

  123. Doufám, že to“ty báby, pavlačový klepny, femky a spol.“ jsou pouze podmínkový informace, nikoliv doplňující… nebudu zabíjet ve svý rodině všechny žijící příslušnice našeho jména jen kvuli tomu, že nějaký k*r*á*v*y bleptak něco o feminismu. 😀

  124. Možná sem to nezažili, ale i kdyby tak by reakce byly stejné, pokud vynechám felmbl*bky tak diskutující zde mají více rozumu, tolerance a dalších slušných předností více než všechny femky zde na webu dohromady na 50

  125. To jo, ale pak si chlap musí hledat novou ženskou a to je otrava 🙂

  126. Vidím, že nad článkem docela diskutujete. Nikdo z vás, kdo si to nezažil nemůže vědět o čem mluvím. Tak se laskavě tak negativně nevyjadřujte. V pátek večer jsem pana Plíhala záměrně nepřebalila. Já mu dám nechat se pozorovat.

  127. Judr Júlie tvoj druhy dotaz neargumentuje žiaden dvôkaz že dotyčný 75 ročný pán bol niekedy u gestapa jeho vek skôr nedáva žiadnú súvislosť s z dátumami vojnových obdobý keďže je rok 2011 a druhá svetová vojan skončiula v Roku 1945 je to dosť veľky dátumový rozdiel keď dotyčná podozrivá osoba by v tej dobe mala 9 rokov. Podla vás asi najmladší člen gestapa aký môže byť… Preto nikto nebráni mužsky druh a ani vojnové zločiny a amli by ste sa hlavne vy zamyslieť čo vlastne znamená vašá feministická ideológia v porovnani z nacizmom… Vy by ste na nas chceli podať trestné oznámenie za rasovú neznášanlivosť nebudte smiešna a nebuď trápna ja môžem na vás podať trestné oznámenie za navádzanie k trestným činom neodborným radam šíreniu propagandy mierenej proti základným ľudským slobodám a falšovaniu diplomov s tytulom JuDR…. A pochybujem žeby niekto niekedy chcel byť na to vašom úbohom stave čo vy nazývate výslnie…

  128. [quote=Libuše Kowarobias]Za celý magazín děkujeme paní Julii za upřesňující informace. Někteří muži jsou opravdu natvrdlí. Doufám, že je vám nyní vše jasné. Očekáváme omluvu.[/quote]

    Libuše hlboko sa ospravedlňujem za to že mám pravdu a pokiaľ ba to išlo chystám veľku narodeninovú oslavu na 22 júna budem mať 25 rokov s takým vekom ma už možno konečne zoberu ku Waffen SS ale vrátim sa k narodeninovej oslave už keď som sa ospravbedlnil za to že narozdiel od teba mám pravdu dovoľujem si ťa pozvať na mojú narodeninovú oslavu kde nám zaručene okrem chlastu a marihuany bude chýbať jadna poriadne veľka piňata takže sa Libuš priprav že ťa naplníme sladkosťami a budeme tam do teba búšiť z bejzbolkov… 👿

  129. [quote=Alice]Je naprosto nehorázné, aby žena posluhovala muži. S takovými je třeba jednat rázně, ale musí to vypadat jako nehoda.[/quote]

    Á dakto tu plánuje vraždu čo má vyzerať ako nehoda toto by trebalo ukázať naším štátným orgánom aby siťa vzali na paškal… S takými ako si ty je treba jednať rázne ukázať štátnej moci tie tvoje príspevky nech oni posúdia čo s tebov a nebude to nič pekné…

  130. no, fenky, ***** a tak jsou vlastně ženy taky, že… když se stojí za těma, stůjte si i za cikánkama, zvířátkum je třeba pomáhat…

  131. [quote=Anonymní]Tak snad umis cist "V životě musel být nějakej gestapák" Je to zde cerny na bilym[/quote]

    Kde čo je čierné na bielom aký máš dvôkaz že to bol gestapak???!! Keď to viete inštinktivne spoznať kto bol gestapak a kto nie tak ako je možné že Mosad ešte nepolapil Hitlera niekde v Argentíne keď ste im to mohli prezradiť vy skupina.. Prosím pošli my dvôkaz že to bol Gestapak alebo esesák mal niekde vytetovane 88 alebo máš fotku ako vraždí židov? Dvôkaz chcem nie stupidné vybľuvky z vaších analných otvorov drzo nazívajúc ústa…

  132. Hele uklidni se. Jsou to pořád ženy a měly bychom za nima stát.

  133. Holky dělaj to samé prosímvás…. 10-17> ****, *****,zmrd atd. 18-30 sex sex sex , 30-60 televize,cigára a obsluha muže…

  134. [quote=Nika]Jenze ja nejsem zadna krava tak se laskave prober a omluv se. A co ze ty muzes vyjit z baraku kdyz te hned nekdo znasilni nebo zavrazdi? Tak si ti svobodu uzij ty muzska sluzko.[/quote][quote=Eva]A jseš si opravdu jistá, že nejseš *****?[/quote]

    Jseš *****, je to naprosto očividné;) (nechci urážet svi*ně, ty jasou na rozdíl od tebe rozomilé). Jako mužská sluška? Podle vašich definic by byla služka i mžje mamka, když kojí mojí malou sestřičku na veřejnosti. To ji má podle tebe nechat udusit pláčem? Neznásilní, když si dáš pozor a nevystavuješ se tomu, s čímž u vás počítám, protože vy femibl*bky se jinak k sexu nedostanete… Svobodu si užívám. Přečtěte si například Prnceznu Sultanu nebo Byla jsem otrokyní, tam uvidíte, jak to v Arábii doopravdy je…

  135. [quote=Libuše Kowarobias]Za celý magazín děkujeme paní Julii za upřesňující informace. Někteří muži jsou opravdu natvrdlí. Doufám, že je vám nyní vše jasné. Očekáváme omluvu.[/quote]

    Líbo mám pocit že to stou omluvou dopadne jak u článku Muži umírají kvůly sexu dříve. Takže Fu[b][/b]ck off bi[b][/b]tch

  136. no tohle už je fakt děsná pr.del… kdo se to z vás na libunu napojil a napsal tenhle komickej žvást? upřesňující… cože to? informace??? – to jako tohle: JUDr. Julie dodává II.: ?já už tu vážně chcípnu, bolí mě břicho… hilfe!!!
    :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

    lidi, jste skvělý, díky za tolik smíchu. na to neměl dikobraz ani později trnky-brnky v době svý plný slávy!!!

  137. Za celý magazín děkujeme paní Julii za upřesňující informace. Někteří muži jsou opravdu natvrdlí. Doufám, že je vám nyní vše jasné. Očekáváme omluvu.

  138. Cigánky jsou největší chudákyně. Musí pořád rodit mužům děti aby mohli žít z dávek.

    No jasně, tam by to chtělo poslat femhlídky, romská národní identita a schopnost se množit by byly nevratně v čoudu!!! Jůlie, Bohuno, Libuše a další nástup!!! Vy se vyžijete do zpitomění a národu to pomůže!!!

  139. Alice že na tobě pracoval ten hodnej německej doktor pan Mengele? 👿

  140. Cože? :woohoo: :woohoo: :woohoo: To jako existovala i organizace Fuck off? Tak to je pro mě novinka :woohoo: :woohoo: :woohoo:

  141. „Chudákyně“? Co to je? Jo a mimochodem, myslím, že jim nemusí rodit děti, aby mohli žít z dávek. Taky by mohli jít třeba do práce. I když to už je v dnešní době spíš sci-fi

  142. No jasně – když kohokoli, tak kohokoli. Hlavně, že se to tam těma mrňatama jen hemžilo. Jo a těch Židů, co tam bylo nebo lidí, kteří byli typicky neárijské rasy. SE PROBER!

  143. No to ses předvedla :woohoo: Ty sama tady píšeš cosi o gestapu a ani nevíš, že ho máš zařadit do 2. světový války.
    PS: Mimochodem – já lituju tvoje rodiče, protože za tvý výplody se musej stydět. Kdyby tvůj táta věděl, co z tebe bude za k r á v u, tak by tě radši stříknul do trávy.

  144. Normální lidi to pochopili a domysleli si to. Jen K R Á V A jako ty se v tom musí rýpat.

  145. Moc neplaš, ty to máš taky za pár. Seš o tři roky mladší než čert a už ti kouká parte z kapsy.

  146. No ty budeš mít těžké najít si práci. Hodně firem zaměstnává lidi, kteří jsou nějakým způsobem postižení, ale většinou se to vztahuje na tělesnou vadu. S mentálním postižením to budeš mít opravdu těžké. Ale neboj, třeba tě Líba zaměstná ve své fungl nové femiškole. Třeba jako model, na kterém bude ukazovat genetické omyly.

  147. No jasně, takže jsi byla za komančů učitelka, potom byla sametová revoluce a už tě tam, coby komunistku, nikdo nechtěl, co?
    Teď se živíš okrádáním lidí prostřednictvím TV a telefonu a ještě máš tu drzost se nazývat profesionálkou.
    Ke svým dosavadním lžím na této stránce sis najednou přiřadila ještě rektorské místo na Feministické univerzitě, kde chceš vyučovat podobné bludy, jaké plácáš tady. Nemůžu si pomoci, ale inteligentnější řeči mají pětileté děti, které si s kamarády hrají na školu.
    PS: Víš o tom, že lhaní je nemoc? Možná bys měla podstoupit nějakou léčbu.

  148. [quote=Alice]Cigánky jsou největší chudákyně. Musí pořád rodit mužům děti aby mohli žít z dávek.[/quote]

    Hlavně, že ty „chudákyně“ maj prvního fakana ve třinácti, a ani neví, s kým. Pak jsou už nepřetržitě celej život březí. Až do menopauzy. Jejich počet exponenciálně roste, zatímco jejich už tak dost nízké IQ stejnou rychlostí klesá.
    Chci vědět, jak moc ti budou připadat jako „chudákyně“, až tě zavalí dav cigošů, kterým už bude Země malá a začnou demolovat vše, co jim přijde do cesty!
    A bohužel to vůbec není tak sci-fi, jak se to tváří. 🙁

  149. No ty pí.čo tak běž dělat jinam ne? Zkus jiný hospic a třeba narazíš zrovna na ten, kde budeš moct utírat prdele Libuši, Julii a těm ostatním.

    A za druhé, moje máti pracuje na lůžkovém oddělení na interně a věř mi, tohle je absolutně normální. A ona narozdíl od tebe tam má třeba 10 lidí kteří jsou úplní ležáci a musí jim se vším pomáhat + dalších 10 lidí z nichž někeří sou ožralci co sou v deliriu a někteří absolutní kre.téni, a když dělá noční směnu tak je na ně sama. Tak ku.rva drž h.ubu a krok.

  150. vaše nesnášenlivost vůči mužům už nezná hranice. tomu dědulovi je 75 a nemůže si to peřinu obrátit sám, proto jste tam vy, abyste mu pomohla. vsadím se, že kdyby vám toto poručila žena, tak jste si jistá, že je chudinka nemocná a vůbec se nenadřazuje. kdo jiný tu práci má dělat, než zaměstnanci hos****?

  151. Nikdo to nepřejmenoval, bylo to rozpuštěno. Tudíž ten člověk s toho článku ani u gestapa ani u SS být nemohl. Nebudu vás zatěžovat tím že pokud byl ze Sudet, tak mohl být v Hitlerjugend. Jednak soudě podle vaší inteligence nevíte co jsou tu Sudety, druhak co je to Hilerjugend, tudíž by to bylo úplně zbytečné.

  152. Divím se že na té vaší zvláštní škole vůbec mluvili o gestapu.

  153. [quote=Alice]No, když jim umřel pan Hitler tak to nejspíš nějak přejmenovaly.[/quote]

    Myslíš toho kobercožravýho malíře pokojů Shickelgubera ???

  154. No, když jim umřel pan Hitler tak to nejspíš nějak přejmenovaly.

  155. Těžko ho mohli v 50 letech vzít do SS, když tehdy už SS jaksi neexistovalo.

  156. Ano, stejně jako v naší státní službě dodnes pracuje hodně esenbáků a dokonce estébáků. Ale ta organizace už neexistovala, ty krá-vo!

  157. [quote=Alice]Tak to je nesmysl, protože jsem pozitivně slyšela že ještě v padesátých letech pracovalo ve státní správě Německa spousta esesáků.[/quote]

    Já toho pozitivně slyšel. Třeba že v Americe bylo ufo. Nemci za války měly Nekronimikon ect.

  158. Tak to je nesmysl, protože jsem pozitivně slyšela že ještě v padesátých letech pracovalo ve státní správě Německa spousta esesáků.

  159. [quote=Alice]No tak jasně, napřed byl v Hitlerjudent, to bylo něco jak náš pionýr.

    Do SS ho vzali až byl větší, asi tak v padesátých letech.[/quote]

    jo jo kdyby tou dobou waffen- SS nebyly davno rozpušteny.

  160. Nedávno jsem koukala na toho gestapáka Demňamjuka a ten u soudu neřekl ani slovo, zato měl na očích černý brejle. Určitě proto aby koukal po mladých holkách a svlíkal je očima, chlívák. Měl dostat smrt!!

  161. Za 1) je mu okolo 75 let. O více než deset let se asi těžko sekne, tudíž na konci války na 99,9 % nebyl plnoletý.
    Za 2) Pavel Plíhal je české jméno, nikoliv německé. Gestapo byla německá státní *******, která udržovala pořádek v Německu a samozřejmě, i v protektorátu, poněvadž to bylo Německem okupované území. Neříkám, že žádný Čech nikdy nemohl spolupracovat s Gestapem, nebo udávat, takových jistě bylo.
    Za 3) Zato si vážně neumím představit, že by Gestapo udělalo náborovou akci s balonkama a pivem mezi Čechy.
    Za 4) A už vůbec ne, jak by řadovej gestapák, kterého poslali do nějakých Čech s tím, že bude mít o pár marek víc, mohl mít na svědomí miliony lidských životů.
    Vy jste na základce (dál jste se nedostala, chápu) neměli dějepis?

  162. Je přece jedno v jaké byl fašistické organizaci, Hitlerovy mládeže nebo Fuck off. Důležité je že je to úchyl!

  163. To je přece jedno, jestli to byl esesák nebo jiný úchyl, když ukazoval pindíka.

  164. No tak jasně, napřed byl v Hitlerjudent, to bylo něco jak náš pionýr.

    Do SS ho vzali až byl větší, asi tak v padesátých letech.

  165. Alice,

    a kde jsi vzala informaci, že byl v SS?
    Už jednou jsme prosila, abyste se vy všechny, trochu zamyslely, než vypustíte z huby nějakou pi.čo.vinu. Jak koukám, nevzali jste mou prosbu na vědomí.

    Ale pardon, já zapomněla, že vy nemyslíte.

  166. [color=teal]Hitler byl chlap, měl lulina, takže se divím, že se ho Julča nepokusila otrávit nějakým jedem, který by mu nakapala do jeho vegeteriánských, zeleninových salátů. A Libuš vypadá, že pamatuje i Caligulu. [/color]

    [color=black]Libuše, co vy a váš otec? [/color]

  167. Omlouvám se,ale osoby jako jste vy asi nikdy nepochopím…Někteří lidi ve stáří jsou prostě nemohoucí a pokud není schopný se sám vyprázdnit a utřít tak asi potřebuje pomoc..tady nejde o to,zda je to muž či žena..Nechtěla bych být Vaše stará nemohoucí matka a už vůbec ne otec..Měla by jste někdy pracovat jako ošetřovatel v nemocnici..Tam tohle mají každý den..A dále..Vy jste snad byla v koncentračním táboře?Jste tak ***á,tak hloupá ženská?Prospala jste dějepis??V koncentračním táboře ani lidé neměli čas se vyprázdnit…Možná by jste tam měla jít tak na týden a pochopila by jste…Tohle už opravdu hraničí ze stupiditou a lidi jako vy by se měli nechat léčit..Kdyby se v koncentráku chovali tak jak vy tu píšete,tak tam asi tolik lidí nezahynulo…mimochodem jestli-že je mu 75 a je rok 2011 když válka probíhala od roku 1939-1945 tak se možná zrovna narodil…Nebudu raději dále psát co si o vás myslím..Ještě by jste se z toho taky pos**** 🙂 🙂

  168. no, třeba si toho někdo všimne aktivní, napráská to a tyhle nechuný stránky zavřou…

  169. 1)Julčo že ty se s ním znáš že můžeš jistš tvrdit že byl členem Geheime Staatspolizei.
    2) Kde vidíš jakou rasovou nesnášenlivost?
    3) Týjo ten Pán byl velitelem Geheime Staatspolizei že má na svědomý miliony životů a já si myslel že gestapo založil Goring a potom mu velel Himmler. Je pravda že ty to musíš vědět líp ty jsi v té době už 500let přesluhovala na tomto světě a znala se osobně s Hitlerem 👿
    4) Když nedokáže chudákovy staříkovy dát čisté spodní prádlo tak se holt pak musí koukat na jeho přirození.
    5)Chodí tam dobrovolně aby [b]Pomáhala[/b] nemohocím lidem a né je týrala.

  170. No, není to rasová nesnášenlivost, ta je založená na netoleranci rasy nebo barvy. Mně je jedno, jestli jsou cigny třeba šedozelený, nesnáším je kvůli tomu, co dělaj v čr za bordel. Jenže dneska to skoro každej bere jako rasismus a „jáj dyškrymynáciju“, tak jsem to uvedla jako příklad. Čekám, kdy na mě Julča podá tre stní ozná mení. B)

  171. [quote=Alice]jenomže on nebyl gestapák, on byl v SS[/quote]

    SSmannem bejt taky nemohl maximálně členem Hitlerovy mládeže ale pod tu nuceně spadali všechny spolky mládeže na uzemí říše. Takže Fu[b][/b]ck off.

  172. Je naprosto nehorázné, aby žena posluhovala muži. S takovými je třeba jednat rázně, ale musí to vypadat jako nehoda.

  173. Cigánky jsou největší chudákyně. Musí pořád rodit mužům děti aby mohli žít z dávek.

  174. Autorka píše že jemu asi 75 let. Jak už tu zaznělo, když skončila válka bylo by mu 9 let. I kdybych předpokládal že do gestapa se člověk mohl dostat v 18 letech (i když to nejspíš bylo víc.) bylo by mu 84. Což je rozdíl skoro deseti let. Tudíž asi těžko mohl být u gestapa a tudíž asi těžko může mít na svědomí miliony životů, nehledě na to že i kdyby opravdu hooooooooooooodně velkou náhodou u toho gestapa byl, milionu životů by i tak na svědomí mít nemohl.

    Jinak klidně tu na všechny trestní ozná*mení podejte, rád se s vámi uvidím u soudu, takovou kr*ávu jak vy, bych opravdu chtěl poznat osobně.

    A nakonec, dosáhnout kvalit místních femibl*bek opravdu nikdo nětouží. Nikdo nechce být nízko jako vy a ten váš spolek duševně postižených.

  175. [quote=Ikaros][color=black]I kdyby byl gestapák, což nemohl, jak by asi mohl mít na svědomí miliony životů? Jeden gestapák? To by musel bejt kur va frajer, aby za zabil sám miliony lidí. :woohoo:

    A bránit dědulu je podněcování rasové nesnášenlivosti? Víš vůbec, co bleješ? :woohoo:

    To by mohlo bejt třeba tohle:
    [size=large]NENÁVIDÍM CIGÁNY, PROTOŽE JSOU TO ODPORNÝ LÍNÝ SVINĚ PARAZITUJÍCÍ NA NAŠEM STÁTU! POJĎME JE VYHLADIT! P.S.: Cigánky nesnáším víc, než cigány. 😛 [/color][/size][/quote]

    tohle taky nění rasová nesnášenlivost rasy jsou -europoidní
    mongoloidní
    negroidní
    australoidní
    rasu cikán tam nikde nevidím 👿

  176. [color=black]I kdyby byl gestapák, což nemohl, jak by asi mohl mít na svědomí miliony životů? Jeden gestapák? To by musel bejt kur va frajer, aby za zabil sám miliony lidí. :woohoo:

    A bránit dědulu je podněcování rasové nesnášenlivosti? Víš vůbec, co bleješ? :woohoo:

    To by mohlo bejt třeba tohle:
    [size=large]NENÁVIDÍM CIGÁNY, PROTOŽE JSOU TO ODPORNÝ LÍNÝ SVINĚ PARAZITUJÍCÍ NA NAŠEM STÁTU! POJĎME JE VYHLADIT! P.S.: Cigánky nesnáším víc, než cigány. 😛 [/color][/size]

  177. no a tebe by mali dat dan aspon 300% na tie kraviny co hlasas v tej svojej p.s.y.c.h.o agenture, ci co to je…a mala by si vratit vsetko co si nakradla na poctivych ludoch

  178. No aspoň není můj příspěvek celý lživý jako většina těch vašich.

  179. svatá pravda. od 45-50 je utratit, tedy ty báby, pavlačový klepny, femky a spol.

  180. [quote=Anonymní]Tak snad umis cist "V životě musel být nějakej gestapák" Je to zde cerny na bilym[/quote]

    Tak ok.

    1) citace: „V životě musel být nějakej gestapák, “ je pouze domněnka té pipiny, co to psala, a ne fakt.

    2) Máme rok 2011. Onomu pánovi je 75 let, to znamená, že se narodil v roce 1936. To znamená, že na konci války (pro tebe ještě jednou zopakuji rok konce války 1945, protože nevím, zda to ty b.l.b.ko pochopíš) mu bylo 10 let.

    A teď si krávo odpověz, opravdu si myslíš, že by ho vzali k gestapu v pouhých 10-ti letech?

    3) Zamysli se trochu, než plácneš další pi.čo.vinu, jo.

  181. Hlavne že dotuje také [b]ku[/b][b]rvy[/b] šarlatánske ako ste vy aj celá vaša [b]sku[/b][b]rvená[/b] ezo.tv plná ******níkov. Rovnako je to s cirkvou.

  182. [quote=Libuše Kowarobias]Muži důchodci ale takoví jsou. Nejsou pro tento stát ničím užiteční, tak proč je dotovat? Navrhuji pozastavit jim všechny důchody a dávky. Náš stát se topí v dluzích a toto by ho mohlo zachránit.[/quote]

    Starý báby jako ty by se měly střílet už zamlada 👿

  183. Muži důchodci ale takoví jsou. Nejsou pro tento stát ničím užiteční, tak proč je dotovat? Navrhuji pozastavit jim všechny důchody a dávky. Náš stát se topí v dluzích a toto by ho mohlo zachránit.

  184. Tvá poslední věta nedává smysl. Nějak se nám ztratila část přísudku, že?

  185. Pokud si myslíte že desetiletý kluk mohl být u gestapa, tak jste.

  186. Jenze ja nejsem zadna krava tak se laskave prober a omluv se. A co ze ty muzes vyjit z baraku kdyz te hned nekdo znasilni nebo zavrazdi? Tak si ti svobodu uzij ty muzska sluzko.

  187. uživatel Petra Freiwaldová je naprostej debil. kolik let už uběhlo od války a kolik je starému pánovi? umí počítat vůbec? mimochodem, co s těmito postoji vůbec dělá ve zdravotnictví? její článek vyvolává mnohem víc otázek než odpovědí… no, odpověď jůlie… škoda mluvit. paří vůbec k druhu homo sapiens sapiens?

  188. [quote=Nika]Četla si celej článek? Chápeš kolik lidí kvůli němu zahynulo za druhé světové války? Tak co se pleteš, že jsou nemocní a potřebují pomocnou ruku? Dobře jim tak. A k tvému dědovi se vyjadřovat nebudu, neznala jsem ho a možná to je tak dobře. Jinak bych o něm asi tak hezky nemluvila.[/quote]
    Jo? a ty jako přesně víš, že byl gestapák? Ne, nebyl, protože si to autorka článku jen vymyslela. Nemůže se o každym chlapovi říct, že byl gestapák. uvědomte si taky, že nebejt chlapů, tak po tomhle světě nechodíte. Ale vás měl táta nechat zaschnout na prostěradle! nezasloužíte si vůbec žít.
    A máš štěstí, že se k mému dědvi nevyjadiješ, jinak bych si tě našla a rozkopala ti hlavu.

  189. [quote=Anonymní]Tak snad umis cist "V životě musel být nějakej gestapák" Je to zde cerny na bilym[/quote][quote=Anonymní]Tak snad umis cist "V životě musel být nějakej gestapák" Je to zde cerny na bilym[/quote]
    Ty jedla, ten dedko nemohol byt gestapak. Gestapo fungovalo, ked mal ten dedko 9 rokov, cize do gestapa by ho nezobrali! Alebo mi chces povedat ze aj zeleny stvorec je cierny kruh lebo je to limonada?
    xD Boze za viny tu citam od femifasistiek.

  190. [color=red]Nejspíš máš pravdu, ale trochu smutný je, že to odráží realitu dnešní doby, kdy na důchodce a nemohoucí je pohlížené jako na parazity, vyžírky a podobně. A to už není legrace![/color]

  191. Já třeba přesně vím kolik kvůli němu za druhé světové války zahynulo lidí. Ta cifra je 0 (slovy nula) V 10 letech totiž těžko mohl u gestapa.

  192. AAAAaaaa! Spambot Marcela vytryskla trochu svojho exkrementu na tuto stranku a zaliezla s5 do svojej 3,14ce.

  193. No lol člen SS jestli je mu 75 tak mu na konci 2.svv. bylo 9 let to musel bejt pořádnej SS gruppen führer. 😆

  194. [quote=Nika]Co zde pletes nejakej konec valky? Ty ses naprosto mimo. A tvoje reci o tom, ze nas postrilis jsou fakt ubohy. Ja lituju tvoje rodice, ze s tebou nesvihli nekde o sloup protoze to co predvadis nema obdoby.[/quote]

    Plete do toho to, že asi nemohl být gestapák, když byl takhle mrňavej, už to chápeš ty krávo? V 10 letech ke gestapákům nebrali. Jo, vy byste se měli postřílet, protože feminismus už v Čechách ani nepotřebujeme (maximálně k zasmání). Zkuste si jet lobovat třeba do Arábie, uvidíte, v jakých podmínkách žijí ženy tam! My tady jsme naprosto svobodné, tam ani nemůžou vyjít z baráku!!! Zamyslete se nad tím…

  195. [quote=Dr.Steny][quote=Libuše Kowarobias]Paní Freiwaldové naše sdružení milerádo poskytne veškerou možnou právnickou pomoc. Paní Julie je vystudovaná právnička a já také nejsem ve světě práva žádný nováček, takže počítejte s tím, že soud prohrajete. Budeme také vyžadovat vysoké odškodné pro paní Freiwaldovou za silnou újmu na psychickém zdraví. Dále zažádáme o vystěhování vašeho dědka z onoho hospicu, aby svou perverzností nemohl obtěžovat další ošetřovatelky. [/quote]
    Trapas.. :X

    Takovy reci,ze nejste ve svete prava novacek,to ti zeru si nejaka stara baba co si za pc nevidi na mindu omg! :woohoo:

    jinak v hospicu sou lide,kteri potrebuji pomoc a jestli nejaka 3,14ca to nechape,tak je vylizana…[/quote]

  196. Co zde pletes nejakej konec valky? Ty ses naprosto mimo. A tvoje reci o tom, ze nas postrilis jsou fakt ubohy. Ja lituju tvoje rodice, ze s tebou nesvihli nekde o sloup protoze to co predvadis nema obdoby.

  197. [quote=Nika]Četla si celej článek? Chápeš kolik lidí kvůli němu zahynulo za druhé světové války? Tak co se pleteš, že jsou nemocní a potřebují pomocnou ruku? Dobře jim tak. A k tvému dědovi se vyjadřovat nebudu, neznala jsem ho a možná to je tak dobře. Jinak bych o něm asi tak hezky nemluvila.[/quote]

    nauc se pocitat ty kravo!!kdyby byl gestapak tak v 10 ti letech ty si takovy pi.ca ,ze to nema obdobi

    feministky postavit ke zdi a dat jim ranu do zatylku jako v katyni…….

  198. Jak mohl být gestapák když mu je 75. Na konci války v roce 1945 mu bylo 9 let.

  199. [color=red][size=medium]Ano, pyje jsou středem vesmíru! [/size] Jak jsou na ně chlapi opatrní, u televize strkají ruku do trenek a drží si ho jako El Bundda. Ale pyj je taky moc hezký, a Asii je dokonce symbolem životní energie. A už vůbec nevidím důvod, někoho šikanovat za to, že mu vykoukne z trenek.[/color]

  200. to Nika:

    malá rada.
    Varianta A:
    1) nauč se počítat
    2) pak se zamysli
    3) dojde ti, že píšeš kraviny

    Varianta B:
    Zalez do díry a zůstaň tam

  201. Četla si celej článek? Chápeš kolik lidí kvůli němu zahynulo za druhé světové války? Tak co se pleteš, že jsou nemocní a potřebují pomocnou ruku? Dobře jim tak. A k tvému dědovi se vyjadřovat nebudu, neznala jsem ho a možná to je tak dobře. Jinak bych o něm asi tak hezky nemluvila.

  202. Nic nerušit, jenom ať každý vidí, že členové gestapa se i po těch letech chovají nevybíravě. A vy, co je tady ospravedlňujete byste měli být souzeni :angry: :angry: :angry: :angry:

  203. Tak snad umis cist „V životě musel být nějakej gestapák“ Je to zde cerny na bilym

  204. A rigorózní a habilitační řízení taky provádíš? A máš akreditaci na ministerstvu? A jak bude vypadat studium? První Bc, pak Mgr. a pak Ph.D.? Řídí se studium boloňským procesem? A co tvoje vnitřní předpisy? Už byly schváleny akademickým senátem? A kdo u tebe učí? Kolik tam máš docentů, profesorů a odborných asistentů? Přijímáš studenty se specifickými potřebami?

  205. Odkud máte informaci, že byl gestapák???????!!!!!!!!!!!!!!
    To by mě vážně zajímalo, protože ani ta pi.ča autorka nepíše, že byl.

    Krávo

  206. [b][color=red]Žabí ksichte, a jak se pozná ten potenciál? Za a) děvčica musí být škaredá, za b) musí být stará panna, za c) smrdět, za d) srát do bazénu, za e) musí mít IQ sněhuláka. Na universitě mohou získaz zadarmo vylítí jeskyňky betonem.
    Gottwald – samouk [/color][/b]

  207. Tohle snad nemyslíš vážně? Na tebe by se měli zavolat policajti!
    Ti lidé jsou v domově důchodců proto, že už se o sebe nemůžou postarat, jsou nemocní a potřebují pomocnou ruku. Ty seš tam proto, abys jim pomáhala. Utírání zadku, vynášení bažantu a převracení peřiny se prostě v důchoďácích dělá. JEstli se ti to nelíbí, tak táhni někam do prdele, třeba uklízet nějaký posraný hajzly. Je mu už 75, tak asi to nebude nejlepší. Můj děda měl 82 když umřel a umřel v nemocnici a předtím byl v domově důchodců, kde se o něj taky takhle starali, protože už sám nemohl, byl starý, nemocný a navíc měl parkinsona. Takže klid, dámo, když se Vám to nelíbí, jděte třeba do prdele!

  208. A to je snad duvod cumet na jeho sulina.? Vazne se proberte. navic to byl gestapak!!!!

  209. Jako, vy starý panny, uvědomujete si, že ten pán je STRAÝ? Jako on prostě potřebuje, aby se o něj někdo tsaral, sám už to prostě nedokáže. Jestli je mu těch 75, jak tvrdíte, tak je určitě rád, že ještě vidí (ano, je to kruté). Pokud vám toto vadí, tak prostě v tom zdravotnictví nepracujte, protože tohle k tomu patří. Vím to, mám prababičku ve Sue Ryderu a vidím, co tam ty sestřičky musí dělat. Ten starý člověk už to prostě nezvládně!

  210. No, je štve to, že by na ně nikdo ani nesáhl, tak o tom alespoň sní B)

  211. Zkrátka tím chceš říct, že jsi feministická komoušská rašple, co prostě nenajde jiné uplatnění, než okrádat lidi po telefonu, gratuluju, fakt přispíváš lidstvu :S

  212. No že to říkáš zrovna ty, Lýbo, už stovky let hniješ zaživa a do nemocných dědoušků by ses navážela

  213. jo, jasně, chápu, jedná se o jednu z prestižních knedlíkových univerzit končících titulem dr.hajzblaba…
    a víš co, ty jedna osobo? přestala jsi mě bavit, jdu sledovat startrek. klingoni jsou proti tobě intelektuálové typu vency havla

  214. No tuhle jsem potkala hajzlbábu v metru, celá Bohuše, tak je fajn, že na to holky maj titul, nó 😀

  215. A ty které neuspějí dostanou Felicii ? 😀 😀 😀 😀
    Jinak nechápu jak můžete tak bezostyšně lhát.

  216. Nojo, prostě si v ústavu pro duševně choré hrajete na školu, pak si žlutou pastelkou do chorobopisu připíšete FeDr. nebo FeLic. … a to je celé 😆

  217. Nikoliv, jde o prestižní vysokou školu jen pro pravé ženy. Jako cíl své univerzity jsem si stanovila vychovat generaci renesančních (neboli pro hloupé muže: všestranně nadaných a vzdělaných) žen, které budou připraveny bojovat všemi prostředky za ženské ideály a vytlačí muže z předních pozic. Kvůli omezené kapacitě bohužel zatím nemohu přijímat tolik studentek, kolik bych si přála, takže si vytipovávám dívky, u kterých vidím největší potenciál, následně je oslovím, a pokud mají zájem (zatím všechny měly), tak mohou začít studovat. Až budu mít k dispozici větší prostory, tak bude zavedeno standardní přijímací řízení, které bude obsahovat především testování ryzosti charakteru a testování znalosti základů feminismu (není třeba se bát, jde o základní věci, které každá pravá žena bez problémů ovládá). Kromě pečlivé a moderní výuky všech oborů zahrnuje studium i kurzy sebeobrany proti mužům. K dispozici je nejmodernější vybavení včetně několika prototypů, jako je třeba můj urychlovač částic, který je poměrem výkonu k velikosti unikátní. Univerzita je zcela zdarma, studentkám je hrazena i kvalitní strava a náklady na dopravu či bydlení. Jako výstupní titul lze získat buď doktorát feminismu (titul FeDr.) nebo licenciát feminismu (titul FeLic.).

    PaedDr. FeLic. Libuše Kowarobias, CSc.

  218. Tak z toho si můžou utahovat fakt jenom ubožáci, to už je fakt za hranicí únosnosti toho, co lze tolerovat a co už ne… :pinch: ❗ ❗ ❗

  219. Jsem ráda, že tahle stránka není opravdová a ten článek je smyšlený.
    Protože jestli ne, přijde mi to fakt víc než ubohý..

  220. Paní Freiwaldové naše sdružení milerádo poskytne veškerou možnou právnickou pomoc. Paní Julie je vystudovaná právnička a já také nejsem ve světě práva
    žádný nováček, takže počítejte s tím, že soud prohrajete. Budeme také vyžadovat vysoké odškodné pro paní Freiwaldovou za silnou újmu na psychickém
    zdraví. Dále zažádáme o vystěhování vašeho dědka z onoho hospicu, aby svou perverzností nemohl obtěžovat další ošetřovatelky.

    vaše sdružeí je úplný lejno, miniocásek u řitě galaxie!!! nepomůže nikomu a ničemu, buď jen lže a vytahuje se, nebo paní Freiwaldovou jen dostane do totálního průšvihu. a ta pak chudák jen bude platit a platit rádobyzkušeným rádobyprávničkám

  221. Každá legrace má svoje meze. Žádám adminy aby tento „článek“ stáhli protože to už není ani tak ****né jako spíš ubohé. Takovouhle neúctu ke staří rezolutně zavrhuju !!!

  222. [quote=Libuše Kowarobias]Paní Freiwaldové naše sdružení milerádo poskytne veškerou možnou právnickou pomoc. Paní Julie je vystudovaná právnička a já také nejsem ve světě práva žádný nováček, takže počítejte s tím, že soud prohrajete. Budeme také vyžadovat vysoké odškodné pro paní Freiwaldovou za silnou újmu na psychickém zdraví. Dále zažádáme o vystěhování vašeho dědka z onoho hospicu, aby svou perverzností nemohl obtěžovat další ošetřovatelky. [/quote]

    Takovy reci,ze nejste ve svete prava novacek,to ti zeru si nejaka stara baba co si za pc nevidi na mindu omg! :woohoo:

    jinak v hospicu sou lide,kteri potrebuji pomoc a jestli nejaka 3,14ca to nechape,tak je vylizana…

  223. milá libuše, každy pyj vždy byl, je a bude středobodem vesmíru. jestli se ti to nelíbí, běž si stěžovat na lampárnu hlavního nádraží… ty pyje tvoří stát, armádu a další složky, budují hodnoty a tvoří ve volném čase kdy by měly odpočívat další zasraný femky a další pyje co budou dřít, dokud v ponížení nechcípnou!!! bude to tak navždy a nikdy jinak. a proto svobodu mužům a smrt femkám!!!

  224. tak takovýho troubu teda neznám co by po tom toužil, dokonce ani mezi masochisty

  225. [quote=kacirek4]vím, že to tu padlo už několikrát, ale vám vážně nedochází, že několikanásobně porušujete právní systém ČR? Na to nepotřebuji mít žádné vaše ´vysokoškolské tituly´, které používáte neprávem.

    Mimochodem, stačilo mi mít praxi v kuchyni v domově důchodců a pár zkušeností s nemohoucími lidmi mám, takže to co děláte vy je jednoduše zvěrstvo… :X :X :X no comment[/quote] Na to ti žádná z místích ****nek neodpoví. Já už to zkoušel.

  226. Medici,
    to víš, ony jsou tak zvrhlé, že nedokáží myslet na nic jiného, než že je chtějí muži znásilnit =D
    Přeji pěkný den

  227. Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, jestli Feministická univerzita je něco podobného, jako bývaly dívčí školy.
    Doufám že odpovíte.
    s pozdravem A. E. Fisto

  228. [quote=Libuše Kowarobias]Jsem ráda, že se nebojíte vzít situaci do vlastních rukou. Někdo těm mužům musí ukázat, co se sluší a patří. Onen hnijící muž si zřejmě myslí, že když je starý, tak si může dovolovat. Zřejmě žije v bludu, že jeho pyj je středobodem vesmíru. Měl by být vydán zákon stanovující maximální věk, kterého se muži mohou dožít. Co se vašich problémů týče, doporučila bych onomu ohavovi nechat sešít předkožku, což vás ušetří nechutných pohledů na moč.[/quote]
    Tak to by měly být feministky utraceny hned po narození…

  229. Milá Julie,
    nemáte vy plzeňskou? =D
    Protože pokud ne, tak se potvrzuje má teorie, že titul už má každej b l b e c popřípadě b l b k y n ě… =D
    S pozdravem A. E. Fisto

  230. No keď je starí Gestapák čo pochybujem na svoj 75 ročný mladý vek skôr člen Hitlerjugentu drahá Petra Freiwaldová nemali by ste zachádzať tak z človekom ktorí vám priniesol ideológiu podla ktorej sa tak riadíte… :woohoo:

  231. Podprůměrné na vysokoškolské vzdělání?

    Mají podprůmězné i na ZŠ viz: Spermie jsou hlavničky dětí, atd. :whistle:

  232. Omyl Libuše pač se jí po***e urychlovač částic 😆 😆 😆

  233. mimochodem, jestli by jste se tak jen zkusila chovat k mé 80-ti leté babičce po mrtvici, tak dlouho nepřežijete :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

  234. vím, že to tu padlo už několikrát, ale vám vážně nedochází, že několikanásobně porušujete právní systém ČR? Na to nepotřebuji mít žádné vaše ´vysokoškolské tituly´, které používáte neprávem.

    Mimochodem, stačilo mi mít praxi v kuchyni v domově důchodců a pár zkušeností s nemohoucími lidmi mám, takže to co děláte vy je jednoduše zvěrstvo… :X :X :X no comment

  235. ty hnusi vychcana zakomplexovana feministicka ****. jestli si udelala neco z toho co je v tom „clanku“, doufam ze ten pan alespon podal ****************(byl urcite gestapak, ne on netrpi starim, nemohoucnosti, neni frustrovany z faktu ze skoncil v hospici). kym jenom mluvite a pisete, ublizujete jenom sobe. ale kdyz mate chore mozgy zacinate byt pro sve okoli nebezpecne!!!

  236. pokud bude konec sveta,tak zato muze ta p*í*č*a julie…

  237. Zajímavé je že google jediné co najde když zadám „feministická univerzita libuše kowarobias“ najde vaše bláboly tady na stránkách, chápu ale že příjdete zase s tím že google je řízen muži.

    marcela: Podle toho jakou trubku tady ze sebe děláte, se ani nedvím že nemůžete najít práci.

  238. Dřívě jsem pracovala jako pedagožka, ale po roce 1989 se ve školách začaly prosazovat nevhodné praktiky, a tak jsem školství opustila. Momentálně pracuji jako profesionální věštkyně v agentuře EZO.TV. Také jsem rektorkou své Feministické univerzity, kterou jsem nedávno založila.

  239. [quote=Libuše Kowarobias]Paní Freiwaldové naše sdružení milerádo poskytne veškerou možnou právnickou pomoc. Paní Julie je vystudovaná právnička a já také nejsem ve světě práva žádný nováček, takže počítejte s tím, že soud prohrajete. Budeme také vyžadovat vysoké odškodné pro paní Freiwaldovou za silnou újmu na psychickém zdraví. Dále zažádáme o vystěhování vašeho dědka z onoho hospicu, aby svou perverzností nemohl obtěžovat další ošetřovatelky. [/quote] Vy a Paní Julie jste bezduché nemyslíci bytosti. Odpovíte mi na mou cílenou urážku, nebo bude klid? P.s.: Jsem Muž 🙂

  240. Kdyby tu kdokliv z feministek měl vystudovanou vysokou školu tak by nebyla feministka.vaše inteligence je hluboko pod průměrem vysoké školy.Když si na něco chcete hrát tak aspoň každou druhou řadou nenabadejte k protizákonnému jednání.
    Paní z článku by si měla uvědomit kde pracuje a za co dostává peníze.A taky by se měla vzbudit Ja budu milá a ostatní budou milí na mě.Tak svět nefunguje

  241. [quote=“Libuše Kowarobias“]já také nejsem ve světě práva
    žádný nováček, takže počítejte s tím, že soud prohrajete.[/quote]
    ženská vy máte viac schopností ako chuck norris 😀
    a súd prehráte vy pretože už napísaním tohto článku porušila pani zákon ČR a priznala sa k šikane klienta v tomto zariadení

  242. Mam dotaz na Julču, Libču a ostatní. Jaké máte zaměstnání? Z čeho žijete? Čím příspíváte naší společnosti a růstu HDP? Jaké máte vzdělání?

  243. Podávám trestní ******** za ublížení na zdraví ve stádiu pokusu 🙂

  244. Paní Julie je vystudovaná právnička a já také nejsem ve světě práva
    žádný nováček, takže počítejte s tím, že soud prohrajete.

    ano Libčo, prohrajete

  245. Myslím, že v tomto případě jsou vaše právnické zkušenosti z pohádky o houbové babičce na nic. Vzhledem k tomu, že 3,14ča Julie si neprávem přivlastňuje titul který ji nepatří a vy nejste psychicky způsobilá vykonávat obhajobu, natož papírově. Těžko budete moci takvou to bi*zar*dní ošetřovatelku, jež tam nemá co dělat, obhajovat. Pokud chce abych vám uvěřila, že jste skutečně některá z vás vystudovala práva podejte věrohodný důkaz v podobě právnického listu kde bude razítko nějakého právnického institutu a kolek spolu s číslem pod jakým je veden ať se to dá též ověřit na úřadě … Silně pochybuji, že nějaký máte když ani neznáte základní zákony ČR a také zákony vztahující se na pracovní poměr

  246. Žabí ksichte, chovat se tak k mému tatínkovi, tak to nepřežijete!

  247. Paní Freiwaldové naše sdružení milerádo poskytne veškerou možnou právnickou pomoc. Paní Julie je vystudovaná právnička a já také nejsem ve světě práva žádný nováček, takže počítejte s tím, že soud prohrajete. Budeme také vyžadovat vysoké odškodné pro paní Freiwaldovou za silnou újmu na psychickém zdraví. Dále zažádáme o vystěhování vašeho dědka z onoho hospicu, aby svou perverzností nemohl obtěžovat další ošetřovatelky.

  248. On by měl být spíš stanoven maximální věk pro dožití vás femibl*bek.

  249. Jsem ráda, že se nebojíte vzít situaci do vlastních rukou. Někdo těm mužům musí ukázat, co se sluší a patří. Onen hnijící muž si zřejmě myslí, že když je starý, tak si může dovolovat. Zřejmě žije v bludu, že jeho pyj je středobodem vesmíru. Měl by být vydán zákon stanovující maximální věk, kterého se muži mohou dožít. Co se vašich problémů týče, doporučila bych onomu ohavovi nechat sešít předkožku, což vás ušetří nechutných pohledů na moč.

  250. [color=navy]Jej, tak to byl rozkošný gestapáček, maličký, podle jména český (sic!) školák. V kabátu nemohl být vidět. Gestapo byla tajná státní *******, tedy nevím, co by dělali s Židy v komorách, ale budiž. Ale ten zbytek, to je katastrofa! Neměla by jste mít trošku úcty ke starým lidem? Uvědomujete si, že za pár let na tom bude stejně třeba váš tatínek? Budete se i k němu chovat stejně? Chudák pán je nemohoucí, ani trenky si sám neobleče. Když to vidíte, máte mu dát jiné. Co vás tak pohoršuje na pánském přirození, nikdy jste žádné neviděla? Je to část našeho těla, narodili jsme se tak, a člověk pracující v takovém zařízení s tím prostě musí počítat. Stejně jako s tím, že ti lidé jsou jednoduše nemohoucí, tudíž je vaší prací (za kterou jste placena!) se o ně postarat po všech stránkách. A pokud se vám to nelíbí, tak změňte zaměstnání! Náno pitomá! [/color]

  251. Proč se mi nějak nechce věřit, že ty platíš daně.
    A propo, myslím, že dotyčný pán, se naplatil dost na nás.
    A ta dotyčná, Petra Freiwaldová, ať očekává postih, za její činy a slova. Věř tomu, že si dám tu práci, a obvolám, všechny hos****. Ne nadarmo, jsem v něm pracovala, a znám teměř v každém někoho.

  252. [color=black]Ještě, že je to jen ta re ce se, protože tohle už by bylo moc i na mě. Chudák dědula. Ono kdybych se měla koukat na feministickou ošetřovatelku, co se tváří jak kyselá prdel, taky bych byla protivná.

    P.S.: Máte snad něco proti gestapákům? Moje babička byla. B) Škoda jen, že umřela dřív, než jsem se narodila. Vytahovala bych se, že jsem poznala pravou gestapačku. 🙁 [/color]

  253. Z Jůlie je JUDr. To jsou věci :cheer: jak se jí to povedlo?

  254. [quote=Tana]Dedek plesnivej. Taky takovyho znam a je to to samy. Kolikrat si rikam, jestli mi stoji za to mit zivot zhnusenej plesnivejme dedkama.[/quote]

    Si říkám, jestli mi stoji za to mít život zhnusenej tebou.

  255. a co jiného byste chtěla asi tak dělat, u těch důchodců, než jim pomáhat? by mě zajímalo co asi tak děláte s jinejma… :// chudák starej nemohoucí pán… 🙁

  256. I’m not sure if I understand correctly Czech slang, but at home in Scotland, still dominates the mouth to the older heads let alone the clan. you talk to me to be disrespectful and rude. I can not agree.

  257. [quote=Tana]Tak ted uz vime ci dedek je tak uchylnej.[/quote]

    Ty **** ***á radši drž hubu a vypadni odsud :angry:

  258. [i]HOSPIC je zdravotnícke zariadenie pre dlhodobo chorých a zomierajúcich ľudí v ktorom je kladený dôraz na [b]rešpektovanie ľudskej dôstojnosti[/b], na to aby človek nebol v ťažkej chvíli sám a aby netrpel neznesiteľnou bolesťou[/i]. Lutujem vsetkych ludi na sklonku zivota, ktorym ma „pomahat“ ludska HYENA menom Petra Freiwaldova

  259. Já taky zrovna neoplívám láskou ke starým lidem, kteří si myslí, že sežrali všechnu moudrost světa a že můžou mladé neustále poučovat, ale když se jednou rozhodnu, že budu dělat v domově důchodců, tak svou práci budu odvádět poctivě a budu se snažit těm lidem pomoci. Pokud si to ty nemyslíš, tak máš sklapnout krovky a odfrčet odtamtud. Nikdo tě nenutí, abys tam zůstávala.
    A k tomu starému pánovi. Docela ho lituju, protože mít tam takovouhle ošetřovatelku, není asi nic moc skvělého. Jen si zkuste představit, že jste najednou odkázáni na neustálou pomoc jiných lidí, vystěhovali vás z vašeho domu, kde jste celý život bydleli a dali vám pokoj s jednou postelí, skříňkou a stolkem. Navíc vás nutí pořád jenom ležet a ven se skoro nedostanete. No to bych byla taky pořádně nas.raná a nerudná :unsure:

  260. Dedek plesnivej. Taky takovyho znam a je to to samy. Kolikrat si rikam, jestli mi stoji za to mit zivot zhnusenej plesnivejme dedkama.

  261. Nejdriv on musi mit uctu vuci tomu, kdo na nej plati dane.

  262. Chudák dedko, starý, ani nohavice si sám neoblečie, a čubka opatrovateľka by mu eŠte riť utierala šmirgľom…
    Do boha, kam tento svet speje…aspoň trochu úcty k starým ľuďom, no nie?!

  263. dedek pujde sedet za valecne zlociny. Jen tak dal.

  264. My to víme, ale tobě se to vyhvězdičkovalo. Jim ne.

  265. To je muj deda… Zitra podavam trestne oznameni a jelikoz si mohu dovolit pravniky, uzite si soud… Meho dedu zitra premistim… Chudak on si stezoval a ja mu neveril !!! To si vyridime soudne….!!! Za toto mi mila zlata zaplatite!

  266. 32 Petra Freiwaldová Karviná ZŠ Dělnická 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 neuspěl = Výsledky 49. ročníku fyzikální olympiády

  267. PS: Naučte se psát podle pravopisu
    PPS: HOSPIC není vulgární

  268. Za prvé: Jestliže mu je dnes 75 let, narodil se v roce 1936, na konci války mu tedy bylo 9, byl ještě dítě, tudíž NIKDY nemohl dělat u Gestapa, SS, či jim podobných zločinných organizací

    Za druhé: Sdělovat jména klientů je TRESTNÉ, za to ( a nejenom z to, viz níže) vám hrozí vězení. A když už jsme u toho jména, podle jména jde nejspíš o Čecha, takže jestli někdy byl v koncentráku, tak spíše jako vězeň.

    Za třetí: Jestliže chodíte do hos**** pomáhat, měla byste s úctou a láskou dělat i nechutné činnosti. Někteří staří lidé se sníženou pohyblivostí či stařeckou demencí nebo jinou poruchou to OPRAVDU NEZVLÁDAJÍ a jsou to CHUDÁCI. To co provádíte je několik trestných a opovrženíhodných činů: Šikana, násilí na seniorech, úmyslné působení bolesti a ublížení na zdraví s rizikem trvalých následků.

    POKUD MÁTE PROBLÉM SE STARÝMI LIDMI, DRŽTE SE OD NICH DÁL A NEZTĚŽUJTE JIM ŽIVOT. ZASLOUŽÍ SI KLIDNÝ ODPOČINEK PO DESÍTKÁCH LETECH PRÁCE. COŽ SE O VÁS ŘÍCT NEDÁ. NAPÍŠU DO VŠECH HOSPICŮ V ČR, JESTLI V NĚJAKÉM NELEŽÍ VÝŠE JMENOVANÝ PACIENT. JESTLI JE TOTO VŠECHNO PRAVDA, PODÁM NA VÁS TRESTNÍ OZNÁMENÍ Z ČINŮ UVEDENÝCH VE 3. BODĚ TOHOTO PŘÍSPĚVKU.

    Děkuji za pozornost

  269. A nebude ten chlap maskovaný pornotyran??? :huh: :huh: :huh:

  270. Jo v 10 letech byl gestapák :woohoo: :woohoo: :woohoo: Zkuste trošku používat mozek. (Já vím pro vás femi***ky je to těžké.)

  271. [quote]Často chodím pomáhat starým lidem[/quote] ale ked niekomu skutocne treba pomoct [quote]tak mu musím pomáhat[/quote] alebo [quote]místo černé masti mu na ty jeho zarostlý palce dam čily[/quote]
    to mate skutocne logiku, to ze mu trci P*e*n*i*s znamena ze mu mate dat ine gate aby mu z nich neliezol (aj mne sa to stava, ale neobtazujem s tym okolie)

  272. Ty pi.čo, ty tak pomáháš v hospici. Víš vůbec ty krávo, co je to hospic. A propo, sdělovat jména klientů je trestné. Říká ti něco pojem povinná mlčenlivost? Myslím, že zavolám do hos****, i kdyby do všech v republice, a udám tě ty pi.čo. Tohle si dovolovat nemůžeš. Naprostá neúcta k lidskému životu.
    A ty Julie, ty jsi taky lůza největší.

  273. Ty pi.čo, ty tak pomáháš v hospici. Víš vůbec ty krávo, co je to hospic. A propo, sdělovat jména klientů je trestné. Říká ti něco pojem povinná mlčenlivost?

  274. Woooow Jůlie ty se překonáváš čím dál tím víc. Congratz

Comments are closed.